A Definizione di Principale cum'è Relates à Tipografia è Pagine Layout

Induve l'Ascendenti è i Descenders Go

U termini chì guardinna ghjorni à i ghjorni di u tipu di metudi caldu è chì i chjusi di u purtonu sò colpi trà filari di tipu per furnisce spazio di linea. Cumminciò hè u spaziu trà a basi di una linea di tipu è a basi di a linea di u latu di tipu. Hè spressa annantu à punti .

A più grande u guira, i più aparti di e linii di tipu sò spaziati. U cambiante di u principali di u testu averebbe a so apucazioni è a leghjibilità. Parechji fontani leghje megliu incù un alloghju più impurtante per i longu ascendenti è i descendenti.

Ùn ci hè nè una sola formula per figurà quantu cumanda di utilizà in un documentu. Ancu una colonna di 10 punti di tipu puderia esse circate fine cun 12 punti di punta, un script di 24 puntelli cù i discendenti appiicati puderanu necessà di 30 o più punti di guidà à vede bè.

Spacing a sezione di u testu hè facilitu per fà cuminzendu u principale. Stu trattamentu aria di u testu chjama l'attinzioni è si deve esse utilizatu solu quandu u dissenu chjamanu. U cambiamentu di u principale arbitrariu in una manera rivolunta di u testu hè di prublema di distracte di u lettore è ghjeneralmente hè un sintomu di poviru disignu.

Hè pussibule di usà un pocu di quantità chì guverna chì i discendenti di una linea tuccate l'ascendenti di a linea sottu. In questu casu, hè megliu cresce u guidà un pocu per leghjibilità.

Qualchì software pudarà utilizà u terminu di spingu in linea, mentri àutri si pensanu à a rialtà. U software di prucessu di parlà spessu tenu l'opzione di utilizà spazzola sola, doppia, o ancu triplette, o per esemplà chjaru specificu in punti o altri misurazioni. Qualchì software hà una funzione chjamata prima di vaghjime chì calcula automaticamente automaticamente. Programmi chì offri un rigoroante automatizatu chì calculate i principale nantu à a grandezza di textu. Quandu una linea di tipu chjaru più di un mudellu tipu, questa distruzzione automatiche pò traduzzione in un spazio stante o inconsistente.