A manera di risparmià e salvezza e invojlii in Outlook Express

Se utilizate freqüente l'email, in particulare per u travagliu o altri interazzione impurtante, è uttene l'Outlook Express cum'è u vostru cliente di e mail, pudete vulete salvà copia di salvezza di i vostri email. Sfurtunatamente, Outlook Express manca una funzione di copia di salvezza automatizata, ma salvà i vostri dati di mail hè sempre faciule.

Back-up o Copia Mail Files in Outlook Express

Per rinfurzà o copia l'Outlook Express mail:

  1. Inizio cù a partizioni di Outlook Express Store Folder in Windows Explorer . Assicuratevi di definisce Windows per indicà i risultati hidden if chì ùn hè micca scrittu.
  2. Mentri in u caratteru di a maghjina, seleccionate Edita > Selecciona Tutti di u menù di stu cartulare. In alternativu, puderete chjamà Ctrl + A in modu di cursu per selezziunate tutti i schedari. Assicuratevi chì tutti i schedari, cumpresi Folders.dbx in particular, sò marcati.
  3. Select Edit > Copia da u menù per copià i schedari. Pudete ancu puru l'accurtatoghju di tuccatu per copià a selezzione archivi sottu Ctrl + C
  4. Auta u cartulare duve vo vulete mantene a copia di salvezza in Windows Explorer. Questu pò esse di un altru discu duru, nantu à un CD o DVD scritibile, o in un network drive, per esempiu.
  5. Select Edit > Paghjate da u menù per appricà i schedari à u vostru cartulare di salvezza . Pudete ancu aduprendu u tastu curtu per appreparà i schedari pressu Ctrl + V.

Avete solu creatu un copia di salvezza di tutti i vostri messaghji è i riccheti in l'Outlook Express.

Pudete dopu rinnuvà i vostri correvuli di ricerca in l'Outlook Express per un prucessu chì hè relativamente facilu.