A Storia di Samsung (1938-presente)

Chì fundau Samsung, quandu Samsung hè statu creatu è altre fatti

U Gruppu Samsung hè una Cumpagnia di Cungressu Surcoreana chì incorpora una serie di sucità. Hè una di i più grossi negozii in Corea, pruducennu quasi cinqui pienu di e exportazioni di u paese cun u focu primariu in l'industria elettronica, a industria pisanti, a custruzione è a difesa.

Ogni filiale di Samsung include l'assicuranza, a publicità è a splutazioni di l'industria di l'entertainment.

Histoire du Samsung

Cu sulu 30 000 vittime (circa $ 27 USD), Lee Byung-chull comenzò a Samsung l'1 di marzu in u 1938, cum'è una sucitati mprisi in Taegu, Corea. A cumpagnia di pocu di 40 impiegati principiati com'è una buttrega di superiechi, cummerciu è esporatu beni pruduttu in u circondu di a cità, cum'è i pezzi corse cum'è lignu, è i nostri foddi.

A cumpagnia cresce è prestu hà sviluppatu in Seoul in u 1947, ma lasciò quandu a guerra di a Guerra Koreana scemau. Dopu à a guerra, Lee hà principiatu una refinery di zuccheru in Busan chì fù chjamatu Cheil Jedang, prima di espansione in tessili è custruisce u mulinu di più (in u mumentu) di a lana in Corea.

A diversificazione successu divintò una stratiggia di creazione per Samsung, chì hà sviluppatu rapidamenti in l'assicuranza, securità, è cummerciale di vendita. Samsung hè stata cinsu in a riuranzazione di Corea dopu a guerra cun un focusu centru nantu à industrializazione.

Samsung intrì in l'industria di l'elettronica in i 1960 cù a furmazione di parechji divisioni centrifugati nantu à l'elettronica. I divizzioni elettronii iniziali inclusi Samsung Elettronica Devices, Samsung Electro-Mechanics, Samsung Corning, Samsung Semiconductor & Telecommunications. Samsung hà custruttu i so facilitazioni iniziali in Suwon, Corea di u Sudu, in u 1970, induve si cuminciaru à produzzione televisione ne negra è bianca.

Intantu u 1972 è 1979, Samsung hà principiatu à vende macchina, cambiatu à Samsung Petrochemical è in Samsung Heavy Industries, è, in u 1976, anu vindutu u 1 millionth B & W television.

In u 1977, cumminciavanu à esporà TV di città, è stabileru Samsung Construction, Samsung Fine Chemicals, è Samsung Precision Co. (issa chjamatu Samsung Techwin). In u 1978, Samsung avia vindutu 4 milioni di televisioni nìvuru è biancu, è iniziu i furnuti microwave da furnish prima di 1980.

1980 per u prisenti

In u 1980, Samsung intrì in l'industria di hardware di telecomunicazione cù a compra di Hanguk Jenja Tongsin. In principiu di u centru di telefuninu telefona, Samsung hà sviluppatu in sistemi telefonii è faxi chì anu purtatu à a fabricazione telefunali in telefonu celu.

U telefonu telefuninu hè stata raggrupata cù Samsung Electronics chì hè principiatu à investisce assai in ricerca è sviluppu in tuttu u 1980. Duranti stu tempu u Samsung Electronics hà sviluppatu in Portugal, New York, Tokyo, Inghilterra, è Austin, Texas.

In u 1987 cù a morte di Lee Byung-chull, u gruppu Samsung fu spartutu in quattru gruppi di cummerciale sughjendu u Gruppu Samsung incù l'elettronica, l'ingenieria, a custruzzione, è a maiò parte di i prudutti d'alta tecnulugia. Ughjatu, alimentariu, chimicu, logistichi, entertainment, paper è telecom anu spun out among the Shinsegae Group, CJ Group, è u Grupo Hansol.

Samsung criscenu cum'è una corporazione internaziunale in tuttu u 1990. A divizia di a custruzione di Samsung hà assicuratu parechji prughjetti di custruzzione di altru puntu, includendu una di e Petronas Towers in Malaysia, u Taipei 101 in Taiwan è a half mila u Burj Khalifa Tower in u UAE.

A divizia di ingegneria Samsung includendu ancu Samsung Techwin, un manifatturu aeroespaziale chì fabrica motore d'aviò è e turbine di gas, in quantu à furnisce i piezzi utilizzati in jet engines di l'Airbus di Boeing è di Airbus.

In u 1993, Samsung principiava à tematiche di trè industrii - l'elettronica, l'ingenieria è i sustanzi chimichi. A riurganizazione hà vinuta vinuta da deci filiale è di scalzà. Cù un focusu novu in l'elettronica, Samsung hà inviatu in a tecnulugia LCD, diventendu u più grande fabricatore di panni LCD in u munnu da u 2005.

Sony si sò stati cumparati cù Samsung in u 2006 in u sviluppu un suminatu stabile di panni LCD per i dui imprese, chì avianu statu un problema di creazione per Sony, chì ùn avia micca investitu in panele LCD grande. Mentre chì l'associazione era quasi una split 50-50, Samsung era d'una pussibilità di più di Sony, è ci dava cuntrollu di a fabricazione. A fine di u 2011, Samsung cumprò l'accunciamentu di Sony in l'associu è hà pigliatu pienu cuntrollu.

U focus di Samsung in u futuru hè centru annantu à cinqui centri di l'imprese, chì sò mobile, l'elettronica è a biasfarmaceutichi. Comu parte di u so investimentu biadurmale, Samsung fformule una joint venture con Biogen, investitu $ 255 millioni à furnisce u sviluppu tècnicu è a capacità di fabricazioni biofarmaceutici in Corea del Sud. Samsung hà pruduttu quasi $ 2 milioni in invistiu supplementu per a perseguite a so strategia di a crescitura di pharma è palesa i vantaghji di a joint venture.

Samsung hà ancu tramu à cumprenda in u mercatu mobile, chì diventà u più grande numaraghju di telefòchi mudele in 2012. Per esse un fabricatore dominante, Samsung hà destinatu $ 3-400000000 à aduprà a fabbrica di semiconductor Austin Texas.

Samsung annuncia l ' Gear VR in settembre di u 2014, chì hè un dispositu di a realtà virtuale sviluppata per l'utilizazione cù a Galaxy Note 4. In u 2014, Samsung annuncia chì avaristi da vendita di fibra ottica à u vetchista Corning Inc.

In u 2015, Samsung hà avutu parechje patenti americani appruvati ca qualsiasi altre cumpagnia, esse aghjuntu à 7,500 utilità di patenti prima di a fine di l'annu.

Samsung hà liberatu un smartwatch fitness in 2016, chamado Gear Fit 2, è l'earbuds wireless, denominat Gear Icon X. A final de año, se anunciou o smartwatch Gear G3. A fini di u 2017, a cumpagnia cuntinuau a liberazione di i prudutti: u Galaxy Note 8 hè un triunfu particulari à a cumpagnia, chì avia pruttu cun quistione di fabricazione durante u libru di u Galaxy Note 7.