A tecnulugia definittiva W9 Wireless Speaker Review

01 di 04

Finalmente, Qualcosa di cumpetenu cù Sonos

Tecnulugia Definitiva

A tecnulugia definittiva W9 wireless speaker hè unu di una multidiremi di novi mudelli cù a tecnulugia di filiale Wi-Fi multimediale. Avemu rivista in tandem cù l' Omni S2R , un novu parlante pertable da a tecnulugia definittiva di a so cumpagnia Polk Audio. Perchè avemu spiegatu assai i prosa è cunducini di Play-Fi in a scuperta di Omni S2R, avemu toccu toccu in quelli in sta scusa, è ligami à a scuperta d'Omni S2R quand'ellu hè appruvatu.

U W9 hè fatturatu cum'è "parlante inaleman radiophile-grade", è ci hè qualcosa meritu per quessa. Hè dui buffetti di 5.25 inch è tweeters duali di 1 inch, cusì hè cum'è un sistema di audio di scrittura in una sola casella. Tutti i woofer guibi 70 wati di putere, è ogni tagliu hà 10 wati. Ci hè ancu un paru di cunduceri di 2 pulgaturi full-range, cume propulsatu da un 10-watt amp. Comparatu à u megliadore wireless Sonos, u Play: 5, hè ovviamente un grandu passu.

(Prima di scopre à questu quì, puderia esse una bona idea per averebbe bone in i prosa è cunse di i sistemi di l'audio in wireless, chì avemu detallatu in "Cù Tecnoloulugia Audiutu Wireless hè Right For You?" )

02 di 04

Tecnulugia definittiva W9: Features and Specs

Brent Butterworth

• Dui guardoni di 5,25 inch
• Dui cunduceri di scatuli di 2 pulgari di muntagna
• Dui tweeters di cupola d'aluminiu di 1 inch
• Amps internu di classe D cun 70 watti per woofer è 10 wati per tweeter è full-range driver
• Aputatu digitale otticu
• Una input analogicu 3,5mm
• Condue USB per u serviziu di serviziu di serviziu di u telefonu mobili
• Condue Ethernet per cunnessione in linea
• 7.5 x 21.2 x 11.1 in / 318 x 539 x ​​185 mm

Comu u Polk Omni S2R, u W9 hè facilitu di stallà è cunnette à a reta di WiFi. Ccà qualcosa di verità, ma ùn avete micca moltu d'avè l'appiccicazione Android per e tecnulugia definittiva. ùn avemu micca bisognu, perchè avemu rivisu l'Omni S2R à u stessu tempu, è a so app opera perfettament per u W9. Mentre i pruduttori puderanu pruprietà proprietà cum'è EQ à u regulamentu in i so Appressu Play-Fi, pare micca un pocu stupidu chì voi volste aduprà un munzuni di diversi appliaggi per accede à tutti i vostri altavocini Play-Fi. Fortunatamente, ùn avete micca bisognu.

U W9 hè un pianu di cuntrollu in u pianu più abitudine. Ciò pare ch'ella pò esse offiziu, ma pare micca abbastanza forte è stu parlante ùn hè micca fatta per esse movutu, in ogni casu.

I pros è cune di i Play-Fi sò scritti in dettu in u nostru scrizzione Omni S2R , ma in corta: Funciona bè, ma ùn sò micca assai di servizi streaming - solu Pandora, Songza è Deezer per u mercatu di u SU, più un client di radiu Internet.

03 di 04

Tecnulugia Definitiva W9: Rendimentu

Brent Butterworth

U Polcu Omni S2R fa casu per Play-Fi chì Sonos ùn pò micca offru un parlante portabili cù un disegnu resistente à acqua o una rechargeable battery. U W9 fa casu per Play-Fi chì hè sensu solu megliu chì tutti i Sonos facianu. In fatti, hè unu di i megliadore di alta fila chì avemu avutu mai.

"Ddiu, hè questu robba robba". avemu assuttenu durante u scantu di a "Rosanna" di Toto in a crank full à traversu u W9. U bassu hà fattu un equilibru perfettu entre u risu putente è a so rigioni; hà sacchighjatu u nostru big listening room mentre sonava inturniati è tuneful è ùn mai esce anu un annullu annu. Grazzi à l'altri parranti chì fighjanu u filu di freccia, u W9 sounded enormi ; Ùn avete micca u casu, sonu monofoniu chì tanti parechji paruletti in wireless sò. I pezzi? Sure: A mezza vuciera parevanu un pocu buzzy è pocu chjaru. Ma era sempre, era obbligatu chì u W9 hè unu di i megliestenti paruletti in wireless chì avemu mai intesu, è forsi ancu bè cumu per rimpiazzà un sistema stereo cunveneali - sè micca micca super-seriu nantu à u vostru sistema stereo.

A realizazione di Live di James Taylor in "Dioni a ghjente" hà aiutatu à esse clarificate uni pochi di i nostri impressioni. Questa intriga à riproduce a melodia era ancu grande, cun excelente dettagliu d'alta freccia (avvisatu particularmente in i cymbali è guitare acustica) è bassu tuneful. Ancu avia un putere forza per trasfurmà a catedra di pocu. Avemu intesu a so tinturanza in u treble, è sta intrepreta hà permessu di scummigghiarisi chì hè probabilmente un artefactante di i pustulefalidi, o qualsiasi modi di tecnulugia di virtualizatori Definitivu puderanu utilizà per alimentà quelli parlanti.

Avemu pochi raramente play the lovely recordings of the guitarist Dylan Hawaiian slack-key Dennis Kamakahi, perchè sò tendenu à messe à a so voce, o facenu un sonu sangu, finezza o distortu. Eppuru through the W9, a voce di Kamakahi sona casi perfetta, megliu ancu di quella chì avemu amparatu da parechji ghjuchjani cunventualità standard. U so bellissimo baritone sona in profonda, ma ùn hà spulatu à tuttu.

A scuperta dramatica di Holly Cole di "Good Time Charlie's Got the Blues" abbandunà a più di l'audio-sistema di un boxe cù i bass note gravi à u principiu, ma u W9 manighjatu cù facilmente, senza mancu un capu di distorsioni in u bassi. Anu anch'ella amassi ciò chì grandi è ambienti u sonu di u pianu - quellu chì hè quì assai, assai pochi di altri parlanti d'una sola caixa ponnu fà.

Avemu misuratu u massimu di a pruduzzioni di u W9 à 1 metru, è dete ancu i stessi risultati comu u stupettu Marshall Stanmore Parlare di Bluetooth: 105 dB, forti forti per sceglie facilmente even a big living room with sound, una festa. E cum'è u Stanmore, si senti vera à a crank full.

04 di 04

Tecnulugia Definitiva W9: Finale Pigliate

Brent Butterworth

Cù u W9, truvammu amici l'annunziu, ma sentate un pocu timpidu nantu à Play-Fi. Senza sicura chì Play-Fi addivà Spotify , è hà avutu una scelta di clientele di i radiu Internet invece di avè da utilizà a so offerta Play-Fi. Aduprà, sè vo vulete a classificazione di l'audio à classificazione in un sistema di audio, u W9 hà, è Sonos ùn hè micca.