A Trasfirierà Photos and Videos from iPhone à Un Computtu

A camera nativa di l'iPhone si trova entre i so funzioni più impurtanti, una chì pare avè megliurà spunamente à ogni mudellu novu chì Apple libera. Grazie à i vostri ritratti è i video d'alta qualità hè capacitu per piglià, i vitture persunalizati pò piglià instantàzii è clips à u nivellu di prufessiunale cù una spettazioni minimale.

Una volta avete sta preziosa memoriu almacenatu in u vostru smartphone, però, pudete vulete trasferiri à u vostru urdinatore. Trascendi ritratti è video da u vostru iPhone à una Mac o PC hè un prucessu simplicatu simplice sè sapete ciò ch'elli sianu passi per piglià, sviluppati sottu per e sottumaghjate.

Scaricate i fotografii è i Videos da l'iPhone à un PC

Segui sti struzzioni per impurtacerà e fotografiche è video da un iPhone à u vostru òspite Windows.

  1. Scaricate e stallà iTunes si ùn hè micca ghjuntu in u vostru pc. Se iTunes hè digià stallatu, assicuratevi chì avete a ultima versione nantu à u principiu di l'applicazione è vede s'ellu parechje un apparitu chì vi informàvanu chì una nova aghjurnata hè disponibile. Sì avete riceve stu tipu di notizia, seguità a struzzioni in pittura nantu à installà a latest version. Questu prucessu pò piglià parechji minuti, secondu u grandezza di l'aghjurnamentu, è pudete necessariu di restituverà u vostru pc once completed.
  2. Con iTunes running, conecta l'iPhone à u vostru PC cù un cable USB-cum'è quellu attaccatu à u carriccu predeterminatu di u vostru telefunu. Un dialogu popupu deve avà parechje, dumandendu se vulete permettà à l'urdinatore per accede à l'infurmazione nantu à stu dispositu iOS. Cliccate nantu à u buttone Continua .
  3. Un pop-up avà pare avà nantu à u vostru iPhone, dumandendu si vulete confià in stu urdinatore. Pulse u buttone Trust
  4. Ingrese u vostru codice induve si prununziata.
  5. Pudete ancu esse dumandatu da u sistema di uperatori Windows si avete cunfidu à u novu dispositu (u vostru iPhone) in questu un puntu durante stu prucessu. Sì cusì, sceglite u cuncordatu di Fiduciante quandu quì venga
  6. Riturnà à u vostru pc e assicura chì u vostru iPhone hè indicatu in Appartamenti in u pane di menuta di l'interface iTunes. Se iTunes ùn sia micca ricanusatu u vostru iPhone, seguite u cunsigliu di sicurezza Apple.
  7. Una volta cunfirmata, apre u Photo app accessibile da u menù di Startupu di Windows o per via a barra di ricerca chì si trova in a taskbar.
  8. In Windows 10, cliccate nantu à u buttone Importa ; Situatu in u cantonu ghjiniritu di l'appare di l'Appesi. In Windows 8, cliccà nant'à u situ in l'app è selezziunate l'opzione impurtazione.
  9. Quandu u menù dispunivule, cumparisce nantu à l'opzione stampata da un vechju USB .
  10. Tutti i fotografici è i video in u vostru iPhone sò avà esse scupertu per l'app de Photos, chì puderia piglià parechji minuti si avete un grande album. Una volta completa, una finestra di Selezziunate selezziunate l'elementi chì volete impurtazione cumparisce. Pudete puru sceglie chjaru o cinti chjappi in questa interfaccia cun un clicu nantu à i so casamenti di cumpagnie. Pudete puru sceglie per tag gruppi di foto o vidde per importà via u Seleccionatu novu o Selecte tutti i ligami truvati versu a cima di u screnu.
  11. Se vi cuntentate di e vostre selezione, fate nantu à u buttone Sceltu Importatu.
  12. U prucessu di impurtazione sarà issa. Una volta completa, i fotografici è i video chì anu trasfirutu à u vostru hard drive se cumpariscenu in a secca di cullizzioni di l'App Fotos, in quale puntu pudete sceglie di vedà, edità, copia o movere indipindente o in gruppi.

Scaricate i fotografichi è i Videos da l'iPhone à un Mac using the Photos App

Pigliate e seguenti passi per trasfiriione ritratti è video clips da u vostru iPhone à MacOS cù l'App Fotos.

  1. Cliccate nantu à l'icòtu d'iTunes in u to dock per inizià a dumanda. Sè urdinatu per aghjurnà iTunes per una versione nova, seguitate i seguiti nantu à u screnu è cumpriu l'aghjurnà di prima.
  2. Con iTunes running, conecta l'iPhone à u vostru Mac cù un cable USB-cum'è quellu attaccatu à u carburanti predeterminatu da u vostru dispositivu.
  3. Un pop-up avà pare avà nantu à u vostru telèfonu, dumandendu si vulete confià in stu urdinatore. Pulse u buttone Trust
  4. Scrive u vostru passcode quan u urganizatu.
  5. U vostru iPhone hè listessu listu in a seccu di i Disquets in iTunes, situatu in u pane di menghjule da manca. Se iTunes ùn sia micca ricanusatu u vostru iPhone, seguite u cunsigliu di sicurezza Apple.
  6. A MacOS Photos app hè ancu esse aperta, cumparendu una pantalla di impurtazione chì cuntene i fotografia è i video da u camera di u telefunu. Se ùn vede sta stanza per modu predeterminatu, fate clicà nantu à l'opzione impurtata truvata vicinu à a cima di l'appare di l'Apps.
  7. Pudete puru selezziunate l'imaghjini è / o i video chì vo vulete importà à u discu duru di u Mac, clichendu nantu à u buttone Select selected when ready. Se vulete importà ogni foto è video chì resi in u vostru iPhone, ma micca a vostra Mac, sceglite u buttone di Importa tutti i Novi Elementi .

Scaricate i risultati è i Videos da iPhone à Mac usando l'Image Capture App

Una altra manera di trasferisce e fotografiche è i video da u vostru iPhone à un Mac hè a través d'Image Capture, una appena abbastanza basta chì furnisce un mekanismu d'impurtazione veloce è faciule. Per utilizà stu modu, seguitate i seguenti struzzioni.

  1. Apertura l'apparenza Image Capture, dispunibile da u default installazione di macOS.
  2. Quandu l'apparenza di l'Image Capture, vede l'iPhone à u vostru Mac cù un cable USB-cum'è quellu attaccatu à u carburanti predeterminatu da u vostru dispositiu.
  3. Una o più pop-ups avarà prisentanu nantu à u vostru iPhone è Mac, furmendu à voi per affirmà chì avete a fiducia in a cunnessione entre l'informatica è u dispositu smartphone. Ancu deve esse dumandatu à scrive u vostru còdice passatu di l'iPhone, se appoprteva.
  4. Dopu qualchì cunfiduzione hè statu stabilitu, a sección di DISPOSIZZI in l'interfaccia d'Image Capture (situatu à u pane di a carta da manna) avà deve esse l' iPhone in a lista. Cliccate nantu à sta scelta.
  5. I vostri ritratti è i video di l'iPhone sò avà prisentate in a parte principale di a finestra di l'Image Capture, classificatu per data è accumpagnata da un nummu di chjave crescenu cù nome, tipu di archive, grandore, larghezza è altitudine cum'è una imagina di vista previa in u minià. Scrive through your camera roll e selezziunate unu o più articuli per trasfirià à u vostru hard drive Macu.
  6. Aduprate, mudificà u valore in u menghjottu Amministratge da Ughjettate se vulete cupià i vostri ritratti è i video in un'altra parti da u cartulare di Screensavuli.
  7. Quand'ellu hè pronto, cliccate nantu à u buttone Importa da inizià u prucessu di còmpiu d'archivi. Pudete ancu saltate u passu di scelta individuale è sceglite u buttone Importa tutte u vulete.
  8. Dopu un brevemente tardiu, tutti i fotografici è i video chì sò stati trasferiti seranu assicurati cù una marca di verra è bianca, cum'è vistu in u cartulare esempiu.

Trasferitu Photos and Videos from iPhone à Mac o PC via iCloud

Getty Images (Vector vetture # 505330416)

Una alternativa à trasferì diretta diretta i fotografia di i vostri iPhone è i video in una Mac o PC chì utilizanu una connexione hardwired hè di accede à u vostru Photo Library d'iCloud , scaricatu i schedari direttamente da i servitori d'Apple à u vostru urdinatore. Per utilizate stu modu, avete bisognu à avè iCloud hà attivatu in u vostru iPhone è assicura chì l'app iPhone di iOS hè attivatu in i vostri settings di iCloud. Confirmate stu piglià a seguente strada prima di cuntinuà: Settings -> [u vostru nome] -> iCloud -> Foto .

Una volta avete stabilitu chì i vostri ritratti è i video di l'iPhone sò stati guardati in iCloud, segui i seguenti struzioni per scaricà à un Mac o Windows PC.

  1. Apertura u vostru navigatore è navigate à iCloud.com.
  2. Scrive u vostru nome di iCloud è password è cliccate nantu à a freccia di u login, situatu à u largu dirittu di u dirittu di u password .
  3. Un pop-up vi pare nantu à u vostru iPhone, dumandendu permessu à accede à iCloud. Pulse u buttone Allow .
  4. Un codice di autentificazione cù dui fatturi hanu vultatu in u vostru iPhone. Scrive u codice di sei numeri in i terreni induve in u vostru navigatore.
  5. Dopu d'avete cunvertisatu autentificatu, parechji iunie iCloudi vanu in a finestra di u vostru navigatore. Select Photo .
  6. L'interface di l'iCloud Photo hà avà esse exhibitu, cuntenenti i vostri ritratti è e video ancheglie per categuria. Hè da quì chì pudete selezziunà una o più imagine o gravazioni per scaricà à u vostru Mac o pc di pc. Una volta satisfeita cù a vostra selezzione, cliccate nant'à u buttone di u Download , situatu vicinu à a righjoni di u righitu di u cantu righjuntu è rapresentatu da un nuvulu cù una freccia di freccia in u primu manual. L'imaghjini / i video selezziunate seranu trasfirmati automaticamente à u situ di cunnessione di u vostru navigatore.

In più di l'UI basatu di navigatore, certi appruptaghju macOS nativo, cum'è Photos è iPhoto, permettenu ancu à firmà à iCloud è in wireless access to your images. Usuari di PC, intantu, possu l'opzione di scaricate è installazione l'appiccicazione per iCloud per i Windows si preferanu nantu à a strada basata nantu à a basa.