Aduprate u Cunsigliu in Photoshop in GIMP

Tutti ùn anu cuntesu chì pudete aduprà spazii di Photoshop in GIMP , ma hè una strada grandi per allargà u publicatore di l'imagine basatu in píxel. Tuttu ciò chì hai da fà hè installate à l'utilizalli, ma avete bisognu di a versione GIMP 2.4 o una versione successiva.

I pepite di Photoshop sò deve cunvertisce in i versioni più avanzati di GIMP. Pudete ancu truvà infurmazioni nantu à cumu cunverta i brushes di Photoshop si trovi una versione più vechja, ma questu puderia esse un bonu tempu per aghjurnà a versione più recente. Perchè nò? A versione 2.8.22 hè dispunibule è hè gratis, cum'è l'altre versione GIMP. GIMP 2.8.22 hà uni pochi avanzati cumbi è aghjurnamenti. Puderete rotà e vostre pinnetti quandu pinta, è sò più facilmente organizati cum'è in versione più vechja. Ora pudete marcà cum'è per ricuperazione faciule.

Quandu si puderebbe installate in GIMP, pudete truvà chì si face più addicti. A capacità di emprureze i brushes di Photoshop hè una funzionalità utile di GIMP chì vi permette di estenderà u prugrammu cù e tanti libri chì sò dispunibili in ligna.

01 di 04

Sceglite Alcune Brush Photoshop

Avete bisognu da arcuni cepuzzelli di Photoshop prima di avè sapete cumu utilizà in GIMP. Truvate ligame per una scelta larga di spazzole di Photoshop si ùn avete micca scanu quì.

02 di 04

Copy Brushes à a Catapulte Folder (Windows)

GIMP hà una caratteristica specifica per scorta. Ogni scuffi cumpatibule truvate in questa carpeta sò carghjati automaticamente quandu GIMP launza.

Pudete bisognu di scumpressà prima quì si averebbe scaricatu sò compressi, cum'è in un furmatu ZIP. Avete bisogna à pudè aperta u còdice ZIP è copre e scatuli direttamente senza l'estratti di u Windows.

U cartulare Brushes hè truvatu in u cartulare di stallazione GIMP. Pudete copià o movanu i vostri pettini nant'à u cartulare quandu avete apertu.

03 di 04

Copy Brushes à u Cunsigliu Folder (OS X / Linux)

Pudete ancu aduprà Brushes Photoshop cù GIMP in OS X è Linux. Cliccate nant'à u GIMP in u cartulare Appliaggi in SO X è selezziunate "Amparà u Contenutu di Paese". Allora navigate through Resources> Share> gimp> 2.0 in Mac per truvà u cartulare di pepite.

Avete bisogna à navigà à u cartulare di pepite di GIMP da u situ di u regulatu in Linux. Pudete bisognu di fà caratteri sicreti visibili cù Ctrl + H para mostrar a carpeta .gimp-2 .

04 di 04

Refresh the Brushes

GIMP hè caratterizatu automaticamente raspenti quand'ellu hè ghjucatu, perchè deverà fà rinfrescà a lista di quelli chì avete installatu. Va a Windows > Diàlogos di accedissure > Brushes . Pudete cliccà nantu à u Risultate di u buttone chì hè appaghjà per a parte di u lindere di a reta Botticelli in u diaghju di Cunsiglii. Puderete vede chì i raspi novi installati sò oghji exhibiti.