Amparate per fà alcune di a ricerca favurizata in u Microsoft Browser Edge

Vede i vostri siti favuriti in un'antra strada in Edge

Sè vo site un utente di Microsoft Edge chì incù u vostru situ web più più visitatu in i favori , pudete accessu qualchì accessu spessu. Un modu per fà chì i siti ancu più accessibili accènnuleghja in tutta a ricerca favurizate.

A ricerca favurizzioni in Edge hè stallatu sottu a indirizzu per un accessu veloce à i vostri siti favuriti. In ogni casu, hè oculistica da u default. Avete bisogna à avà da esse visibili per usà.

Microsoft Edge hè solu dispunibili per Windows 10 utenti. Tutti l'altri versi di Windows utilizate Internet Explorer per automaticamente. Pò esse ancu avè navigadori di terzu chì ricerete ricerche in più, cum'è Chrome , Firefox, o Opera. Quelli chì i navigatori precisa struzzioni di indicazione di i marcelli è i favori.

Cume A Mustrà i Bar Favourites in Edge

  1. Aprezzu u navigatore Microsoft Edge. Pudete apertura Edge per di u dialogu di raghjunzu cù u microsoft-edge: // cumanda .
  2. Cliccate o scuccate i Scuperte è più menu in u botone in u cantonu ghjustu di u prugramma. U buttone hè rapprisintatu da trè punti ottiri allungati.
  3. Select Configurazione da u menù dispunibile.
  4. Sottu sezione in a reta di a ricerca, cambia a Mostra l' opzione di a buttula favurè à a pusizione On . Se ùn vogliu micca u testu di i favori chì si prisentanu in a bar Favurà, chì pò piglià un spaziu extra è aghju vogliu, ùn vultate l'opzione di Sulu piacè l'icone nantu à a ricerca favurè.

A ricerca di i favori sò issa visibili in Edge quì sottu per quì sottu a barra di indirizzu induve l' URL sianu o visiti.

Sè avete i favuriti è i marcati in altri browsers chì vulete utilizà à Microsoft Edge, pudete impastate i favori è i marcati da altre navigatori in Edge.