Astro A50 Gen 2 Wireless Headset per Xbox One Reviżjoni

Quandu pensanu bè riguardu, ùn hè veramente micca rimette o raghjone per cumprà un sportu di lussu. Dopu tuttu, un carru economicu più caru pò ancu avè ottinutu à u stessu locu catturianu u crazy hit in a billetula.

Allora volta, ci hè solu qualcosa chì satisfà a so spettazioni di guidà un carru bonu. Ch'ella sia l'accilità di zippy, una qualità interni o solu u cumbatte funziunale, un caru upscale è sportiu face una spettazione divertente invece di qualcosa chì fà per vene da u puntu à u puntu B.

Hè u listessu sentimentu propriu chì vene da utilizà a seconda generazione A50 Wireless Headset per Xbox One da Astro Gaming. A $ 300, u Gen 2 A50 vai da sopra è sopra ciò chì pare micca esse un costu ravelluali per un audiò di ghjocu. Ciò cum'è l'sporti di lussu di i carusi chì l'aghju suscitatu, però, l'Astro prupone à justificà l'prezzu astronòmicu di l'A50 - pun allinazione cusì intese - furnisce l'equivalente di una prima experientia.

A più alta freccia di ghiaccio cumincià cù l'esterna di u fede, chì si sportu un sentu more solidu chì di i capricci di flogiaratura. Malgradu à l'usu di una bella quantità di plastica, per esempiu, ùn hè micca vistu cum'è plastica cum'è a Turtle Beach Ear Force PX22 o u Skullcandy PLYR 2 . L'A50 ponu accade l'usu di un plastisulu sudu, tipu di matte similari à l' SMS Street per 50 auriculari boutique ANC , è ancu accentu, cum'è cilindru di metalli è logoti. I cazzi di prugettu modellu estendinu à a so cumpagnia di u transmissariu MixAmp Tx, chì combina un accentu matte cù accenti brillanti cum'è una culore grizzosa neone di u verde per impedisce u slicitu. Certu, l'affissà stà bellu plasticano è faciulana, spezializatu in cunfrontu cù u premurianu stessu. Avà hè sempre u travagliu, ancu, è abite ancu l'auriculare chì ùn sò in usu, cum'è u MixAMp Tx.

Tutorial: Cumu Set up the Astro A50 Wireless Gaming Headset

A Xbox One A50 ùn hè micca cun l'avà MixAmp Pro setup chì avete da altri fondu di l'Astro, cum'è l' A30 Crossgaming headset . Invece, i caratteristiche sò intrudutti in u stessu telefuninu, chì vi permette di scambià u chatu è u voluminu di u voluminu cù pressu à i diversi costi di u fogliu giustu è u voluminu generale nantu à un pumadoru. Ùn hè micca cusì faciule d'aghjurnà cum'è di u palesu di u MixAmp Pro, ma ancu prughjetteghja i cuntrolli di cunsiderà alcun'emu mentre di ridivà un unu più pezzu extra di gadgetry. Chjave pò esse trasfurmata o silenziu solu per flicking the mic's stick down or up, ancu ancu questu solu à u spìattu di micca un attacheti micropore removable. A vita di battezza in una tarifa sħiħa di u librettu hè di ottu à 10 ore, senza chì u quilometru cambiatà in basa di l'usu di u chat.

A diversità di u repertoriu ROCCAT Kave XTC , ùn pò micca scurdate manualmente l'audio da l'A50 per una spertura customizata, sfurtunatamenti. Invece, l'A50 vene cù trè presette audio. Prima hè "Modu Media", chì face più punchy low end per bass lovers. "Modu Core" hè un profonda audio più à l'equilibriu mentre "Modu Pro" accentera freti più frequenti per u jocu kompetittivu. In generale, u sonu Surround Sound Dolby Digital 7.1 hè esclusivu, chì permette di sèntelu parechji umidità di l'audio chì ùn avete micca sèntelu senza l'utilizazione di un bonu stereo setup. Ci hè una bella separazione entre i bassine, i mezi, è i cimi, è ghjova chì i ghjurnati sò veramente sensu di una vita cinematica. Fate ancu ghjucà chì ùn sò micca spessu ghjenuore chì sèntinu cum'è un bonu tempu per l'audio piacevule. ¡Chat también trabajó bien e proporcionó una experiencia sólida.

Tutorial: Associazione di e console Astro A50, PC è Mac

À l'ùnicu emittenti audio chì averebbe spertu durante a prima volta, aghju vutellu in u dispositu. À quell'èpu, aghju avutu un sonu di i sulluzzelli in u pianu è u mic era cusì incredibbilmente sensible, cullendu u rughjone di l'ambienti per me è di qualsiasi contactu cù a superficia di u fede. Si ne vultò eventualmente, però, ùn sò micca sicuru ciò chì era passatu. Intantu, a cunnessione cù u cuntrolliu di Xbox One hè realizatu da una installazione cableata, chì scunfighja u propiu un pocu per un wireless headset. Inoltre, nota chì u MixAmp Tx ùn vene micca cù u so propiu adaptador per l'energia, ma si pò piglià un di i porti USB da a rete di u Xbox One. U cable d'impiegazione inclusa hè abbastanza corta, da a via, cusì avete bisognu di scambià una opzione alternativa di i microUSB chì tocca à ghjucà si ùn vogliu micca ghjocà in un pianu o di u so televiziu.

In generale, ancu chì l'audunera wireless A50 facilitanu una di e megliu esperimenti d'àviò chì aghju avutu da un sonu di ghjocu di ghjocu, è cercu pruvate a meia parte bona di i caputi di u ghjocu. Aghjustate a fattura chì a versione Xbox One hè assai versatili - A comprobare cun una fonte da Astru chì l'A50 ci hè ancu cù altre sistemi cum'è PS4, 360, PS3, PC, Mac è mobile - è avete una installazione chì ùn Ùn vi mancu averebbe manghjatu in un dispositivu. Mentre pudete aghjustà u tagu di $ 300, l'Astro A50 Wireless Headset per Xbox One hè unu di i meglii di ghjoculi dispunibuli.

Nota finali: 4.5 da 5

Per più scuperta è articuli nantu à l'audio architettore, visitate i telefuninu di u telefunu