BlueStacks Lets Play Android Apps on Windows

Aghju qualchì un pocu netbook Asus, è ancu mentre hè un netbook finu, ùn hè mai statu veramente l'attellu chì pensu chì era. A schermu hè troppu chjuchendu per correrà bè in a maiò parte di l'applicazioni Windows, siti sò spessu pruspettati è bè nantu à questu, è ùn si pò mancu apprezzate mobile apps. Ùn vogliu micca fà stallà Android, perchè ùn caccia micca bè in netbooks. Ùn avete micca ingrata si puderà aduprà per correr l'applicazioni Android cum'è sempre tenenu Windows nantu à questu? Questu hè BlueStacks hè un pruduttu designatu per fà appena chì.

Parrava wth John Garguilo, VP di Marketing per BlueStacks per sapè di più nantu à stu novu ughjettante u novu. A beta uffiziu apertu à public download di u 11 ottobre di u 2011. Issue un travagliu in prugressu, ma pudete pruvate u pruduttu per voi per vede cumu funzione.

BlueStacks prupone i chjamanu "app apparevule" per Windows 7. Hè ciò chì significeghja basta menu hè chì anu una macchina virtuale di u cloud-syncing chì tocca l'app Android in gloria in tutti i pantani in un computer Windows. Questu significa chì pudete aduprà ghjochi cumparaturi cum'è Fruit Ninja , utilitate leie di notte cum'è Pulse , è prufitate più facilmente d'utilizà interfacceci mobile per appruntà cum Evernote . Pudete sbulicà a nova vita in una tavola di Windows 7, laptop, o netbook.

Ci hè parechje cave. Avete bisognu di un prucessu assai rapidu. Garguilo hà indicatu chì un processore Atomu era probabilmente micca adattatu per i sapè di i ghjochi intensivi, è ricumandò più nantu à a i5 linea. Invece chì parechji telefoni Android sò oghji prucessori duali, ùn hè micca una sorpresa nova. Se applicazioni necessanu più putere di cumbattà annantu à Android, anu da esse bisognu di più putere di cresce in un prugramma di virtualizazione in un altru pratiche.

Apps with Features Mobile

Preguia ciò chì era successu à e caratteri mobili, cum'è i ghjoculi chì utilizonu l'acccelerometru o i gestiti multi-tattile. Hà assicuratu chì a più parte di l'appiccata (hà stimatu circa 85%) ùn utilizanu micca ei funzioni, è a maiò parte d'elli ùn saria micca sculputu cum'è apprenta di Windows. Questu hè pari un pocu di dodge, ma ellu hè ghjustu. A maiò parte di l'appliuzione ùn invece micca aduprate traversi multi-toccu o altre funziunalità, perchè se truvate Angry Birds per esse appellu nantu à u Web, ùn deve micca curru in prublemi. In ogni casu, aghju cresciutu parechji prughjetti imprudenti à cultivà cum'è l'app passa in libertà più larga.

Pricing

BlueStacks tindrà un sistema di tariffu predilettu. Pudete aduprate a versione libera cù un nùmulu limitatu di appiccicazione o a prima (pricura à decisione) app cù i tituli più populari. Inesessuà BlueStacks cumprà una decena d'appricazzioni populari in un canali destacatu è avete bisognu di sincronà altre appiccuzzioni in usu di una parte di BlueStacks chjamata Cloud Connect. In ogni casu, e vostre scelte pò esse limitata quandu anu travagliatu un mudellu di tariffu, cusì sync mentre puderete.

Mac e altre Plataforme

Ùn aghju micca intesu prumetti di furnisce BlueStacks nantu à a Mac, ma aghju intesu chì ùn era micca una difesa tècnica, se eli sianu sceglie per andà in quella direzione. Pigliate da quellu chì vulete. Sò prubabilmente sàviu per fucalizza nantu à Windows cù u libru beta, è ùn anu micca esse dichjarazione di i so piani cun Windows 8, chì Microsoft hè a speranza chì hà da respira nova vita à i tabelli basati in Windows senza l' app Android .

Sviluppori

Ancu s'ellu ùn era micca una direzione chì stàvanu spinta, BlueStacks puderia travaglià per esse una parte regulare di qualsiasi box d'utilità d'Android Developer. L'emulatore Android Google hà sviluppatu hè abbastanza bundle. Questu hè ancu qualchì Google ricunnisciutu, perchè se BlueStacks torna à esse un emulaturiore megliu, u equipu BlueStacks deve esse espertu abbrazzanti è i boi da i sviluppaturi Android in tutte.