Borderlands: The Handsome Collection PS4 Reviżjoni

U tempu di retrocede à Pandora cù l'espectacularità "Borderlands: The Handsome Collection", issa dispunibule per a PlayStation 4 à u prezzu ridiculamenti assai. A mo scelta per u megliu jocu di u 2012, " Borderlands 2 ", hè statu remasteru è accumpagnatu da l'offerta PS3 d'ultima annunzioni "Borderlands: The Pre-Sequel!", A me manca predilettiva di i trè piacè di i ghjorni "Borderlands" ma un piacè, -perjature prublema. Un "Cumminsuitu" di u "Cumunu" hè sempre megliu da a maiò parte di i PS4 pudete cumprà. È sì, sì, vole dì chì avemu da esse dichjaratu chì unu di i meglii ghjucassi chì pudete cumprà nantu à u vostru sistema di generazione nova hè un ghjocu d'ultima generazione. Aghjunghje tituli cum'è "L'ultime di noi", "Tomb Raider" è "Grand Theft Auto V" (ancu a mudela di "Canelli di dorme" hè un spessu di must-play), "Borderlands 2" hè stata di una di e megliu prugrammi PS3 à unu di i meglii PS4. Ùn pudemu micca esse chì remastered visualmente-ùn hè micca un ghjocu di l'ombra è di pedicamuli di a pelle, dìcenu "L'ultimi di noi", chì facenu a so qualità HD qualità di ricunnosce nantu à a PS4, ma questu gamer chì hà spentu DAYS di u so A vita in u mondu di "Borderlands 2" pò cunfermà chì ci hè una differenza notevuli.

Aduprà sparte in a so sfarenza di u ghjocu è a definizione in li strati di comic book-style di i gràfici quì. Reloads pare micca più prudigi, a mozzione di u vostru sìmpiu si vede più nìvule è più ecettare, è ancu u paisaghju siate un pocu più detallatu. Sò i cambiamenti minori, ma sò un megliu ghjocu ancu megliu.

Forsi u grandi draw per "The Handsome Collection" in una era quandu a ghjente hè preoccupatu di ottene u più prestitu per u so divertimentu dolce hè u fattu chì per circa 60 $ ùn sò micca solu avè i dui partiti pienghjule chì custituiscenu prima una pezza ma TUTU di u DLC per ognuna di elli, includendu u novu "Vogliu Claptastic" per a "A Pre-Sequel!". Aghju aghju pudendu fà cummentà direttamente nantu à u successu o fallimentu di "Voyage" ma juteu "Pre-Sequel" in u PS3 è ùn ùn micca pate à u nivellu 29 nantu à a PS4, è ùn sò micca avutu u tempu à u livellu quì u massimu. Sì hè qualcosa cum'è u DLC per "Borderlands 2", ùn estò sicuru hè fantastichi. A ghjente di 2K Games hà stabilitu u standard per a DLC, allianzendu paesi di espansione d'alta qualità per "Borderlands 2" per ben più in un annu, assai di quali eranu megliu cà quellà di i partiti sianu chjamati duranti u tempu. Uni pochi di i mo prediletti sò "Captain Scarlett è u so pirate", " Tiny Tina's Assault on Dragon Keep ", è "Mad Moxxi è a massacre di i ghjorni".

A parte più penosa Pensu chì hè stata per novi attuali à sapè quandu avè accessu questi campagni DLC cumu si pò esse dispunibili via Via veloce da u minutu un è qualchissia elli anu avutu nimici chì sò impossìbbili di sacrificà finu à u livellu.

"Borderlands 2" hè quasi tri anni è issa Gearbox hà dettu à a fini di l'annu passatu chì ùn anu micca attivamente sviluppatu un terzu ghjocu in avanti, assai à l'afflitta di i fannii di u mondu. Aghju fattu un pocu problema per crede chì saria stunatu si ùn ci era micca un "Borderlands 3" in un locu in u futuru di u ghjocu cumitatu, ma quì puderia esse uttude à u puntu di u 2017 in questu puntu, in particulare si i rumori chì ùn anu micca avete principiatu u sviluppu sò veri. Eppuru hè spertu chì i 2K Games ùn sapanu chì ci hè un auditu per stu mondu, sti caratteri è i so averebbi, prughjettendu " Tales from the Borderlands " cù Telltale Games è pruvatu à mantene l'avienti cuntenti cù versioni cum'è questu. Aghju cuntenti è sò sicuru d'esse di più "Pre-Sequel!" DLC vende a PSN, sta volta pè a PS4. Ma ùn ci facenu aspittassi assai. Aghjustate appena "Fallout" di u partitu di a so anticipazione si pò passà à l'animosità. Aghjunghjite chì "Borderlands 3" hà riunutu in andà. Avemu da ghjucà "U guvernu immensu" finu à fà.