Castlevania: Lords of Shadow Collection PS3 Reviżjoni

U brillanti "Castlevania: Signori di l'Ombra", hè unu di i megliadi di PS3 chì avete probabilmente micca ghjucatu . In fattu, Castlevania: Signori di l'Ombra era un successu per Konami chì publicaron un juego DS è di dui addensadji DLC. Avà, hè tutte tutte una gloriosa cullizzioni. Sè cumprà?

Game Details

Gameplay

Chì avete averà da "Signori di l'Ombra"? Un riimagining di brillanti unu di i ghjucati più amatu è influente di tutti i tempi. "Castlevania" hè stata cambiata per sempre chì Gabriele Belmont hà andatu da un scappa lucale à un " God of War ", quellu smasher, cumplicatu cù creati incredibbilamenti di cuncepimentu è intensiu cummattimentu. L'universu di stu ghjocu, unu occupatu d'esiculturi, dimònii è ancu ostuni, hè statu datu una terza dimensione è Belmont hè stata torna in una maquina di morte. Ogni agruvule d'aghjurnà, arme variate, ancu magichi - elementi di u RPG è di cumpagni cummattivi basati in jocu cum'è "GoW" o " Devil May Cry " - sò stati brillantamente intravagliato à una narrativa chì cuntene d'oghje è conta cun struttura contatta è Hollywood i valori di produzzione. A diversità di i tanti di ghjochi di l'età muderna ch'elli sèntenu una cundutta di cuntrazzuni, "LoS" dà a ghjurnata di ghjocu di jocu, rinfuzzatu in questa coleczione ancu più per quale quantità à bonus materiale per a prima filmata excelente.

Quandu "Signori di l'Ombra" splamente crìtici è cummercialmenti, diventendu u bestie di vendita "Castlevania", Konami aduprate rapidamente duie sequenni à a produzzione, "Mirror of Fate", alliedata supra a DS prima di l'annu, è "Lords of Shadow 2, "Per esse liberatu in u feraghju di u annu vince. Hè ancu imbarcati parechji DLC in u pipeline, aumentendu a storia di "Sombra" in modu chì ancu u sviluppatore di u ghjocu ùn hè particularmente micca. Qualchese di questu materiale puderia esse vistutu com'è storia cautionary à ciò chì ùn fà micca, sè vo site un ghjocu di ghjucadore - ùn correghjenu u prucess creattiv. In ogni casu, i fanali di hardcore seranu felici di avè tutte in un locu, cuntendu i ghjorni finu à chì «Lords of Shadow 2» faci u inviu.

Graphics & amp; Sonu

Unu di l'elementi più forti di "Signori di l'Ombra" era cusì maravigliu chì pareva un alluvione in u 2010, ma di gràfica si movenu cusì rapidamente chì l'elementi comu l'acqua è u focu vedanu immensamente megliu da quelli parechji anni fà. Invece, ghjudicati da i normi di u 2010 o 2013, "Lords of Shadow" hè un ghjocu gràficu assai forti, rinfurzatu assai per un travagliu forti di voce, cumprendi una contribuzione da l'incridenti Sir Patrick Stewart.

Castlevania: Signori di Sera Overall

Tutti questi cù una PS3 avissiru aduprà "Castlevania: Signori di l'Ombra" prima di passà in a generazione sussurria. Hè un ghjocu fantasticu.