Comu Configure Excel 2010 Pivot Tables

01 di 15

Risultatu Finali

Questu hè u risultatu finali di stu Tuttu Step by Step - Cliccate nant'à l'imàgine per vede una versione simplista.

Ci hè una spartita tra Microsoft Excel è i pianu di settimana di l'intellizione di u settore (BI) per parechji anni. L'ottimisione di Microsoft Excel 2010 Pivot Table, cù una pareta di altre funziunalità di BI, anu stabilitu un veru competidor per BI. L'Excel hè tradiziunale utilizatu per l'analizazione autònoma è l'uttavu standard chì tutti esportanu e so rapporti finale. L'intrattenimentu di l'impresa prufessiunale hè tradiziunale hè risirvata per i servizii di SAS, Ogni Ughjettu di u SAP.

Microsoft Excel 2010 (cù l'Excel 2010 Pivot Table), cum'è SQL Server 2008 R2, SharePoint 2010 è u prugramma Microsoft Excel 2010 add-on "PowerPivot" hà risultatu in una sera di intelligenza di l'alta alleanza è di rapportu.

Stu tutoriale cuntene un scenariu diritto con un Excel 2010 PivotTable cunnessu à una basa di u SQL Server 2008 R2 cù una questa SQL simplica. Aghjunghje ancu a Slicers per u filtru visuale chì hè novu in Excel 2010. Aghju cubviere tecniche di più complexi di BI cù l'Escrizioni di Analisi di Dati (DAX) in PowerPivot per l'Excel 2010 in un futur próximo. Questa strada di Microsoft Excel 2010 puderà furnisce un veru valuru per a vostra cumunità d'utilizatori.

02 di 15

Insert Table Pivot

Pusete u cursore esattamente induve vulete a vostra tavuletta pibetta è cliccà nantu à Insert | Table pivot.

Pudete inserisce una Table Pivot in un libru novu o esistenti. Pudete vulete cunsiderà a posizzione di u cursore in quattru fila da u cima. Questu vi darà un spaziu per un capu o l'infurmazione di a cumpagnia in casu chjappà a chjesa o stampate.

03 di 15

Connect Pivot Table à SQL Server (o altra basa di dati)

Crea a vostra chjave SQL è dopu cunnette à SQL Server per inchegnà a chjave di data di cunnessione in a spregla Excel.

Excel 2010 pò ripigraze dati da tutti i principali RDBMS (Relational Database Management System) . Servore SQL di capacità chì devenu esse dispunibili per a cunnessione cù u situ. Ma ogni bigliu di basa di basa di dati ODBC (Open Connect Database Connectivity) hà permette à fà a cunnessione. Verificate u so situ web per avè avè bisognu di scaricà di i prughjetti ODBC.

In u casu di stu tutorialu, aghju cunnessu à SQL Server 2008 R2 (versione SQL Express).

Tandu sarà torna in a forma di PivotTable Pivot (A). Cliccate Eccu.

04 di 15

Table pivot temporale in cunnessu à SQL Table

PivotTable hè cunnessu cù u Server di SQL cù a table di spaziu di stampa.

À questu puntu, avete cunnessu cù a tavulazione di u tavulamentu è duvete un PivotTable vacanti. Pudete vede à a manca era u PivotTable serà è à a manu ghjustu Ci hè una lista di campi dispunibili.

05 di 15

A pruprietà intellettuale Open

A forma di a Cunnessione di Cunnessu Open.

Prima di principià a sceglie l'infurmazioni per a PivotTable, avemu bisognu di cambià a cunnessione à a questa SQL. Assicuratevi di truvà nantu à a pezza di l'Opzioni è cliccate nantu à u Change Data Source disintegenu da a Data Section. Struttura di e Connexion.

Questu prumove a forma di a Cunnessione di a Cunnessione. Cliccate nantu à a lisula di definizione. Questu vi vede l'informazione di cunnessione per a cunnessione attuale à SQL Server. Mentre riferisce un schedariu di cunnessione, a dati hè veramente incubati in a spreadshezza.

06 di 15

Updated Query Connection Properties with Query

Cambià a tabella à a questa SQL.

Change the Command Type da Table à SQL è sviutate u Testu Commandiu di e questà SQL Query. Eccu a quistione ch'e aghju creatu da a basa di basa di mostra di AdventureWorks:

SELECT Sales.SalesOrderHeader.SalesOrderID,
Sales.SalesOrderHeader.OrderDate,
Sales.SalesOrderHeader.ShipDate,
Sales.SalesOrderHeader.Status,
Sales.SalesOrderHeader.SubTotal,
Sales.SalesOrderHeader.TaxAmt,
Sales.SalesOrderHeader.Freight,
Sales.SalesOrderHeader.TotalDue,
Sales.SalesOrderDetail.SalesOrderDetailID,
Sales.SalesOrderDetail.OrderQty,
Sales.SalesOrderDetail.UnitPrice,
Sales.SalesOrderDetail.LineTotal,
Pruduzzioni.Product.Name,
Sales.vIndividualCustomer.StateProvinceName, Sales.vIndividualCustomer.CountryRegionName,
Sales.Customer.CustomerType,
Pruduzzioni.Product.ListPrice,
Production.Product.ProductLine,
Product.ProductSubcategory.Name AS ProductCategory
FROM Sales.SalesOrderDetail INNER JOIN Sales.SalesOrderHeader ON
Sales.SalesOrderDetail.SalesOrderID = Sales.SalesOrderHeader.SalesOrderID
INNER JOIN Production.Product ON Sales.SalesOrderDetail.ProductID =
Induprê dit.Product.ProductID INNER Join Sales.Customer ON
Sales.SalesOrderHeader.CustomerID = Sales.Customer.CustomerID AND
Sales.SalesOrderHeader.CustomerID = Sales.Customer.CustomerID INNER JOIN
Sales.vIndividualCustomer ON Sales.Customer.CustomerID =
Sales.vIndividualCustomer.CustomerID INNER JOIN
U pruduzione.ProductSubcategorie ON Produzione.Product.ProductSubcategoryID =
U pruduzzioni.ProductSubcategory.ProductSubcategoryID

Cliccate Eccu.

07 di 15

Receive Connection Warning

Cliccate nant'à Iè à Avvisu di cunnessione.

Avete ricevutu un dialogu di Microsoft Excel Warning. Questu hè stà cambiatu l'infurmazione di cunnessione. Quandu puderà cosechjà urientale a cunnuczione, hà salvatu l'infurmazioni in un schedellu esternu. ODC (ODBC Data Connection). I dati in u libru di u travagliu hè listessu chì u schedariu. ODC finu à ch'omu cambiammu da un tipu di cumandru à u tabellu à u cumandante SQL in u 6. L'avvirtimentu dici l'avvistu chì i dati ùn sianu più in a sincronia è a riferenza à u schedariu esternu in u librettu hè abbandunatu. Questu hè bonu. Cliccate Sì.

08 di 15

Table pivot Connettatu à SQL Server With Query

PivotTable hè prontu per voi per aghjustà e dati.

Questu ritrova à u libru Excel 2010 cù una Teste di Pivot vazio. Pudete vede chì i terreni dispunibuli sò oghji diferenti è currispundenu à i campi in a dumanda SQL. Pudemu avà da principià aghjuntu campi à u PivotTable.

09 di 15

Aggiungi Fields to Pivot Table

Add campi à PivotTable.

In a lista di u PivotTable Field, arrossa un catégorie à l'area di Rete di l'Etiche, Ordine date à l'area di u Sittintru di Colunella è a Zona di Valuta di TotalDue. L'imaghjini mostra i risultati. Cumu pudete vede, u campu di data ha cagiunatu individuali, u PivotTable hà creatu una colonna per ogni data unica. Fortunatamente, Excel 2010 hà alcuni creati in funzioni per aiutanu à l'organizza campi di data.

10 di 15

Aghjungate Gruppu per Campi di Data

Aggiungere Groupings for date field.

A funzione d'agrupasturalitzai permette di organizzà e date in anni, mesi, quarti, etc. Questu avete aiutaghja summarizzione di e dati è facenu più fàciule per l'utilizatore per interagisce cù questu. Cliccateu nant'à una di e corsi di a capitale di data è scegliendu Gruppu chì rigala a forma di agrupastura.

11 di 15

Scegli agruglienu per Valori

Ellu hà sceltu elementi per u campu di data.

Sicondu u tipu di dati chì aggraranu, a forma vi parechje diferenze. Excel 2010 permette di aghjustà e date, numeri è ei testi di testate. Avemu urganizatu OrdreNedu in stu tutoriale perchè u furmulariu vi fia cù l'opzioni relative di date gruppi.

Cliccate nantu à i mesi è l'annu cliccate.

12 di 15

Table pivotante agrupatu da Anni è mesi

I campi di data sò agrupati per anni è mesi.

Comu pudete vede in l'imagine quì sopra, i dati si agruppa l'annu prima è dopu à u mesi. Tutti avianu un signu più è minusariu chì vi permette di espansione è cullassate secondu cumu si vulete vede i dati.

À questu puntu, u PivotTable hè assai piacevule. Ogni chjave di u campi pò esse filtrati ma u prublema ùn ci hè micca una clude visuale quant à l'ufficiu currente di i filtri. Inoltre, pigghiaru parechji cliccate per cambià a vista.

13 di 15

Insert Slicer (Novu in Excel 2010)

Aggiungi Slicers à PivotTable.

Slicers sò novate in Excel 2010. I Slicers sò basu l'equivalente di i filtri privati ​​di u settore di e duminiu esistenti è creanu i Rispunze di rapportu in u casu chì l'articulu chì vulete filtre ùn hè micca in a vista di u PivotTable current. Questa cosa piacevule à Slicers hè diventerà assai faciule per l'usu per cambià a vista di e dati in u PivotTable, invece ancu furnisce indicatori visuali in quantu à u statutu currentu di i filtri.

Per insertà Slicers, cliccate nant'à l'apparenza Opzioni è cliccate nant'à Insert Slicer da a seccion Sort & Filter. Sceglite Insert Slicer chì apre u forma di Insert Slicers. Verificate quantu di i campi cum'è vo vulete avè dispunibule. In u nostru esempiu, aghju aghjustatu Years, CountryRegionName è ProductCategory. pudete avè pussutu posicà a Slicer unni vulete. Per automaticamente, tutti i valori sò selezziunati chì significheghji micca scritte per filtri.

14 di 15

Table pivotà cù Slicers Amici Amici

Slicers facenu più fàciule per l'utilizatori per filtrà i Tableta Pivot.
Comu pudete vede, i Slicers indican tutti i dati cum'è selezziunati. Hè assai chjaru per l'eseguitu cumu quale infurmazione hè in u veru currente di u PivotTable.

15 di 15

Scegli Valuri Da Slicri chì aghjurnà Pivot Table

E scelta di cunnessione di Slicers per cambià a vista di dati.

Cliccate nantu à parechje cunbinazione di valori è vede cumu si cambia a vista di u Tablettru pivot. Pudete usà un clicsu tipicu Microsoft clicchendu in a Slicer chì significheghja chì se pudete utilizà Cuntrullà + Cliccate per selezzione di valori multipli o Shift + Cliccate per selezziunà un scelte di valori. Ogni Slicer exhibisce i valori alculighjati chì a fai veramente evidente chì u statu di u PivotTable hè in termine di filtri. Pudete cambià i stili di i Slicers si vulete cliccate nantu à i Stile Ressaltatu abbandunate in a Slicer section of l'opzioni.

L'intruduzioni di Slicing hà migliore u migliura di l'usabilidad di u Tabletu di Pivot u hà trasmessu Excel 2010 u più vicinu à esse un uttellu di intelligenza di ipertestu prufessiunale. PivotTables hà perfisu assai in Excel 2010 è quandu si cunghjunghjenu cù u novu PowerPivot crea un ambiente analiticu di rilazione altissima.