Comu Redirect Command Output à un schedariu

Aduprà l'urganizazione di reurientazione per guardà i risultati di un cumandamentu à un schedariu

Parechji Ordine di Command Prompt , è l' Ordine di DOS per questa materia, sò eseguiti micca solu per una cosa, ma per furnisce infurmazione.

A cumanda ping, cumanda di dir , l' ordre di tracert , è parechji altri puderanu vincenu à u mo pensate di i cumandamenti populari chì produzianu assai di dati in a finestra di Avvirtenimentu Command .

Sfurtunatamente, trente centei linii di informazioni da u dir commandu ùn site micca bellu cumu ghjustu da u cumandante. Sì, u più cumandimu pò esse utile quì, ma chì si vulete vede u so successu dopu, o mandà à un gruppu tecnulugicu, o l'utilizanu à una spregla, ecc?

Questu hè chì un operatore di redireczione sarà assai utile. Usendu un operatore di redireczione, puderete redireccionar l'output di un cumandariu à un schedariu. Hè una di i nostri Signat Comand Command Tricks & Hacks .

In altri termini, tutte l'infurmazioni chì sò indicati in u Command Prompt, dopu à eseguisce un cumu, pò esse salvate in un schedariu chì pudete abbrettule in Windows per riferisce dopu o manipulà ma cumu piace.

Mentre chì ci sò parechje operatore di redirecci, chì pudete leghje infurmazioni nantu à quì , dui, in particulare, sò usati per fà cumercii i risultati di un cumandariu à un schedariu: u signu più grande di u signe, è a doppia signore più grande chì, >> .

Cumu usu di l'operatore di Riveduta

A manera più faciule per amparà cumu utilizà questi operatori di redireczione hè vedutu parechji esempi:

ipconfig / all> mynetworksettings.txt

In questu esempiu, salve tutte l'infurmazione di a reta di a nuvità chì avete avè avè veru in a pantalla after running ipconfig / all , à un schedariu da u nome mynetworksettings.txt .

Comu pudete a vede, l'operatore di redireczione passa entre i cumandamentu di ipconfig è u nome di u schedariu chì vogliu guardà l'informazioni in. Se u schedariu esiste digià, sò sottumessi. Se ùn esiste micca esse, serà creatu.

Nota: Invece chì un schedariu serà creatu si ùn esiste micca esse, i carpeteranu micca. Per produlisce i risultati di u cumandariu à un schedariu in un cartulare chjaru chì ùn esiste micca sempre, creeanu prima u cartulare è l'eseguitu u cumandimu.

ping 10.1.0.12> "C: \ Users \ Tim \ Desktop \ Ping Results.txt"

Eccu, aghju eseguitu l'ordine ping è i risultati à un schedariu da u nome Ping Results.txt localizatu à u mo scrittore, chì ghjè in C: \ Users \ Tim \ Desktop . Aghju tutta a storia di u cartulare in questa, perchè ci era un spaziu implicatu.

Ricurdate, quandu usu di u operatore di redireczione, u schedariu chjaru hè creatu si ùn esiste micca esistenti è si rimettenu se ferma.

ipconfig / all >> \\ server \ files \ officenetsettings.log

Questu esempiu utilizate l'operatore di redireczione chì funziona assai in u listessu modu cum'è l'operatore > , solu in u messaggiu d'annullà u schedariu di u risorsu si esiste, aghjunghjenu a cumanda di u risultatu à a fine di u schedariu.

Allora dicemu chì a prima volta si usa questu mandu hè in Computer A. U file ufficiale. Cose da creatu è u risultatu di ipconfig / all in Computer A hè scrittu à u schedariu. Cumu scrivevi u listessu cumandante in Computer B. Questu tempu, però, u risultatu hè aghjuntu à l' officenetsettings.log chì a informazione di a rete di u Computtu A è Computer B sò include in u schedariu.

Cumu pudete avà rializatu, l'operatore di redireczione hè veramente utile quan u vostru cullendu infurmazioni simili da i computers o cumandesi multiplici è avete averia tutte l'infurmazioni in un solu archicu.