Comu Salvà a vostra foto cun Google Photos

Sì avè avete criri o animali, tandu possu piglià un miliu milanimu o un ritmu di elli cù a vostra càmera di DSLR di fantasia, a camera di i smartphone, o una cumminazione di i dui. Avete bisognu di una libreria di photo di a talla di u Texas chì sò assicuratevi in ​​u vostru hard drive.

Avete bè chì ùn sò micca idea chì parechji ritratti hà pigliatu è pudete micca voi ancu à cunnosce. Sapete solu chì hè assai. Sapete ancu seunque perde una sola una di elli, l'esse da u infernu per pagà, cortese di u vostru altru significativu.

Sè tuvete smartu chì puderete passà un weekend meticulously rinviò a vostra cartera di fotografia in DVD o qualchì altra forma di media, è pudete piglià tutti quelli discu sottu à a vostra casatta di salvezza in u bancu per a salvezza. Avete fattu quellu chì? Sicura chì hà fattu.

In casu ùn avete micca spent 20 hours in sustegnu di a vostra libreria, pudete fà sapè da u sviluppu ricenti chjamatu Google Photos. Google in a so generosità infinita anu decisu di furnisce un magazinu di foto di illimitata per tutti (cun ​​un paru di caveats, sicuru). A bona nova per voi hè chì hè bonu facilu d'utilizà è pudete stabilisce micca solu per i vostri ritratti di u vostru urdinatore, ma ancu quelli chì aghju pigliatu in u vostru smartphone è / o tableta.

Questu ùn significa micca chì deve sappenu i vostri ritratti à i medii fisichi, ma hè un bonu modu di almacenamiento secundariu per rinvià i vostri ritmi nantu à una basa regula, è hè probabbilmente assai più "regular", perchè u vostru metu all'àutru annu chì puderete esse usu.

Quì sò i Basi per rinvià i vostri ritratti cù Google Photos :

Salvà a riserva di u vostru dispositivu mobiliu per Google Photos:

Avete prima solu di scaricà l'App Google Apps per i vostri iOS o di u dispositivu Android. Quandu l'app hè telecaricatu è installata, fate quì.

Per i dispositi iOS:

  1. Apertu l'app Google iOS di i vostri piani mobile.
  2. In a cima di u ghjornu superiore di a carta di applijazione toccu u buttone cù i 3 orizzontale.
  3. Sceglite "Settings"
  4. Select the "Back up & Sync" option.
  5. Select the "ON" position.
  6. A stu puntu, pudete esse urdinatu da l'app per accede à i vostri carte è i videò per i vostri back-up. Cambia à l'appuntamentu "Parametri" per l'iOS (icona d'engrenaxe), vai per "privacy"> "Photos" è turnate "Photos Google" à a pusizione "On".

Per i dispositi Android:

  1. Appena l'App Android Google Photos in u vostru attrazzu mobile.
  2. In a cima di u ghjornu superiore di a carta di applijazione toccu u buttone cù i 3 orizzontale.
  3. Sceglite "Settings"
  4. Select the "Back up & Sync" option.
  5. Select the "ON" position.

Salvà a copia in i vostri piani à a pagina di Google: (Win or Mac)

  1. Da u web browser di l'informatore, andate à https://photos.google.com/apps
  2. Quandu u seguitanu, sceglie l'installadoru di Mac OS X o l'installador di Windows
  3. Scaricate l'applicazioni Google Desktop Photo Uploader per u vostru tipu di l'informatica.
  4. Apertura u installatore è seguitate a struzzioni di stallazione di a pantalla.
  5. Launch the Google Desktop Apps for Desktop Uploader
  6. Segui i struzzioni nantu à u screnu.