Corsair Hydro H100i GTX Extreme

High Performance 240mm Loosed CPU Liquid Cooling Solución

A Bottom Line

22 di ghjugnu 2016 - L'Hydro H100i GTX Extreme di Corsair pò esse un grande sistema di cooling liquido all-in-one, ma ofrece un gran accunciamentu per quelli chì aspittàvanu di spinghjarà u so prugrammaturu di l'equipaggiu di scrittore à i so limiti o vulemu un sistema cun un sonu pocu minimu. U sistema hè facilitu di stallà è gestione, finu à chì u vostru casu havi locu spaziu. U rendiment hè grande è u nivellu di i rughjoni per a più parte hè abbastanza bona. Sò avvistatu chì l'uparazioni porta un tag di prezzu cumparatu cù altri suluzione di enfasi.

Pros

Cons

Descrizzione

- Corsair Hydro H100i GTX Ultra Cooler Liquid CPU

Liquid Cooling per u processatore di scrittore hà vinutu assai modu da i primi ghjorni di avè esse installatu tutte e caghjunamentu è cumpunenti. Liquid coolers seconde certeci sò una solu solu una solu chì permetanu à i cunsumitori à fallu solu à u so pc senza a inquietazione di u tubu è di l'impegni di u sistema. A serie Hydra di Corsa hè statu una suluzione populari è e so ultimu Hydro H100i GTX Extreme offeranu altimperativu per quelli chì anu vulsu annunziendu o allacciu o pruvate à custruisce un sistema informàticu silente vicinu.

U sistema hè cunsistenti di una pianta integrazione di rinfrescante è a pompa attache à un radiaturi di 240mm. Mentre chì u radiatru hè assai grande è avè avutu tematiche muntatoriu in casi più chjosi chì ùn anu micca una facciata di 120 mmicciata di facciata, afferra una superficie più grande per a rinfrescenza megliu di u sistema da crescita di modu più efficevuli di u calore da u processatore. I tubi trà u radiatoriu è a pompa l'hà mandatu u sguardu bastanti forti, ma pò esse stiff making it difficult to route the cables in certi casi. Per esempiu, u radiatore scurdate à u casu di l' Aziendiano Corsariu 250D aghju per pruvà.

Per pruvà di l'Hydro H100i GTX, aghju usatu un processador Intel Core i5-6500K à i veloci standard di u clockulente in u casu di l'Aziendani 250D di l'articulu di u vechju. U software Corsair Link hè stituutu per un profilu equilibratu chì hè l'impurtante è quellu chì a maiò parte di a ghjente sere. Questu avete da tene à limità l'accentu di u fanàticu è u soru, ma ancu pruvate à mantene a temperatura di u processatore in nivellu più bassi. U processatore fù cudatu in una prova di stabile cumpleta di una ora, utilizendu l'software AIDA 64 Extreme mentre à registrà e temperature. Temperancee di processatore cuminciò à 26 ° Celsius è stabilizatu à quasi 43 gradi sottu a carga. A speculazioni di Fan era di 700rpms in iniziale è in u minimu in à 1200 anni, chì hè stata a so massima rapidità. In generale, u praticamentu era grandivale è i niveli di sonu eranu raghjonu cun u rivinimentu di u fanàticu GPU chì era più forte chì l'avanzami radiaturi.

Fora di i prucessi, ùn avè nota un prublema maiò cù u sistema Hydro H100i GTX. Quandu u sistema funu in modu di sonu per periodi estensi, quandu u sistema era stimatu, a pumu tendia à fà un noise excessiu mentre spune è hà principiatu a circulazione di u fluidu di novu. Questu hà tende à durà duranti un minutu o dui è da volta à u so operatu silenciu. Questu fa un pocu menu di ideale per quelli chì aspittàvanu un'operazione veru mudernu ma puderia avè statu un furferra cù a mo unità ancu. Ùn hè parechje aghju pisciutu annantu à i dui mesi di teste ma ùn hà micca bisognu di più.

Li pricure di casi di $ 130 facenu bè caru. Hè cusì hè un sistema di liquidu cum'è u Corsair Hydro H100i GTX megliu chì l'usu di una torre d' altru rendiment è di l'acqua più chjucu? Per l'overclockers, u sistema di cooling liquid hè stata più effice u soffrenu i timperatura è di fà un megliu travagliu per tirà fora da l'altri cumpunenti in u sistema. U prublema hè chì assai altri attrizzaturi di l'aireperu d'alta prestazione pò fà cum'è ancu per un costu più minimu. Puderanu micca esse in silence è ponu più maiteri in quantu à a cumpatibilità cù e cchiu menzione ma sò sempri travagliate bè.