Crea è Populate Additional iPhoto Biblioteques

01 di 05

Crea è Populate Additional iPhoto Biblioteques

Courtesy Apple, Inc.

Una biblioteca d' iPhoto ponu accade à 250 000 ritratti. Hè assai assai imagine; In fatti, sò tanti chì vi pudete dumandassi di perchè avete bisognu di scambià a bibliutte d'iPhoto chì si prisenta in parechji. A risposta hè, pudite micca bisognu à sparà a biblioteca unica, ma pudete vulerà fà fà di manera, per urganizà l'urganizazione di i vostri imaghjini o di migliurà u performance di iPhoto. Per utilizà e varias biblioteche, pudete riduce u numaru nùmmiru di ritratti iPhoto hà da carburà, cusì assicurendu una prestazione più rapida.

Pudete dinò un'altura, perchè u tempu duvutu per scopre una grande biblioteca di imaghjini pò esse considerable. È mentre Albums and Smart Albums jistgħu aiutanu cù l'urganizazione, pudete truvà chì ferma più di più di truvà una imagina quandu avete da pruvà scopra qualchissia di vostri parechji album chì cuntene l'imagina.

Biblioteche multiplici ponu aiutà à fighjà nantu à u tema à manu, invece di distractà da l'imaghjini.

IPhoto Biblioteche multiplici - Quale sì bisognu

Per creà varias biblioteche iPhoto, avete bisognu di u seguente:

Quattru spaziu di almacenamiento. Pudete pensate chì a quantità di u spaziu di u spaziu chì site oghje per i vostri iPhoto l'imagine hè abbastanza, ma duranti u prucessu di creazione di varias biblioteche, duverà esse duplicate uni imagine iPhoto. Chistu pò dumandà un grande di spaziu di almacenamiento, secondu u furmatu di u maestru sò storichi in (JPEG, TIFF, RAW ).

Dopu chì finiscinu creà varias biblioteche, è vi cuntentate di i risultati, pudete sguassà i duplicate, ma finu à quandu avete bisognu di u spaziu di almacenamiento extra.

Un pianu organizzatu. Prima di principià, avete bisognu di avè una bona idea di comu urganizà e vostre imaghjini in parechje librarii. Perchè iPhoto ponu solu travaglià cù una biblioteca in un certu tempu, avete bisognu di decisu com'è avete diventerà e vostre imagine. Ogni libreria averebbe avè un tema chjaru chì ùn si sò micca cumplicate altre libberà. Certi boniempi esempi sò travagliu è casa, o paisaghji, vacanze, è animali di l'animali.

Hè assai tempu. Mentri criava librarii è aghjunghjenu ritratti hè un prucessu relativamente veloce, pò assicurà un bonu tempu per avè cun un bon pianu organizzativu. Ùn hè pocu cumu passà multiplici d'iterazioni di una struttura di bibliutene prima di cliccà nantu à quellu chì si senti perfettu. Ricurdativi: finu à chì ùn eranu sicuru chì site satisfatori di i risultati, ùn sguassate micca i maestri duoppule guardatu in a vostra biblioteca iPhoto originale.

Cù l'altitudine cume funziona, avemu aduprà cù creazione è cumplicazione di e biblioteche d'iPhottu.

Publicata: 18/4/2011

Updated: 11/02/2015

02 di 05

Crea una nova iPhoto Library

Mentri hè veru chì iPhoto ponu solu travaglià cù una biblioteca in un certu tempu, sopra à e bibliutte multiplici. Pudete sceglie u libruvatu chì vulete usà quan u principiu iPhoto.

A creazione biblioteche iPhoto addominale ùn hè micca un prucessu difficultu. Mentri hè veru chì iPhoto ponu solu travaglià cù una biblioteca in un certu tempu, sopra à e bibliutte multiplici. Pudete sceglie u libruvatu chì vulete usà quan u principiu iPhoto.

U prucessu di creà una libreria iPhoto hè simplicemente simplice; scrivite un prucessu uruguaicu in i biblioteche iPhoto - Cumu fà Crià Biblioteche di Biblioteche Liberta in iPhoto '11 . Segui a guida per creà a biblioteche d'iPhoto chì pensa à utilizà.

A nova biblioteche iPhoto seranu sia vacanti. Avete bisognu à esportà l'imagine da a bibliutca originale di iPhoto, è da impurtà in i libartini chì avete creatu. Truverete certi riggiuni utili, cumu un scopu pianu passaghju di u prucessu d'esporiu / impurtazione, nantu à a pagina dopu.

Publicata: 18/4/2011

Updated: 11/02/2015

03 di 05

L'infurmazione di foto da iPhoto

Ci hè parechje scelte per esportà l'imagine iPhoto. Pudete esse exportatu u maestru impeditu di una figura o a versione curretta editatu. Preferisce à exportà u maestru, per assicurà chì sempre avè l'urigine originale da a mio camera in i mo libberghji iPhoto.

Avà chì avete creatu tutte e biblioteche d'iPhoto chì vulete utilizà, hè urdinatu per pudè populate l'architetti cù imaghjini master da a bibliutte originale iPhoto.

Ma prima avemu principiatu u prucessu di l'esportamentu, una parolla nantu à i versione iPhoto versus versioni editati. iPhoto crea è mantene un maestru d'imaghja annunziate chì aghjunghje una photo à a biblioteca d'iPhoto. U maestru hè a stampa originale, senza alcuni edizioni pudete esse rializatu dopu.

Versione di l'iPhoto hà almacenatu l'origine originale in una caratteristica chjamata Originale, mentri versioni successivi di iPhoto chjamanu stu caratteru internu internu Master. I dui nomi sò intramapitulativamente intercambiable, ma in questu guida, uttene u listinu iPhoto dispunibule in cumandusinti specifichi.

Ci hè parechje scelte per esportà l'imagine iPhoto. Pudete esse exportatu u maestru impeditu di una figura o a versione curretta editatu. Preferisce à exportà u maestru, per assicurà chì sempre avè l'urigine originale da a mio camera in i mo libberghji iPhoto. A disassotazione d'esse u mastru hè chì quandu impone in a vostra nova libreria d'iPhoto, avete da principià da scontu. Qualchese edizioni pudete esse realizatu nantu à l'imaghjina sarà marchja, cum'è qualsiasi chjave personale o altre metadata forse avè aghjatu à l'imaghjini.

Se decide di esse exportatu a versione currente di una imaghjina, cuntene alcunu edita chì pudete avè esse realizatu nantu à questu, cum'è qualsiasi chjave o altre metadata chì avete aghjustatu. L'imaghjura serà esportatu in u so formatu actuale, chì ghjè in più propiu JPEG. Se a versione urigginale di l'imagine era in un altru furmatu, cum'è TIFF o RAW, a versione editata ùn devi micca a listessa qualità, particularmente se hè in u format JPEG , chì hè una versione comprimita. Per questa mutivu, aghju sceglienu à esse exportatu u maestru di una imaghjera cum'è crebe e biblioteche, ancu s'ellu anu più un travagliu di più in a strada.

Esporatu iPhoto Images

  1. Mantene a chjave di l'opzione è prughjettanu iPhoto.
  2. Sceglite u vostru libru iPhotò uriginali da a lista di e libartà dispunibili.
  3. Cliccate u sceltu.
  4. Sceglite e so foto chì vulete esportà à una di e vostre libberghi iPhoto novu.
  5. Da u menu File, seleccione "Export".
  6. In u cartulare di Esportu, sceglite a pranzi Exportazione di File.
  7. Utilizate u Kind menu populari di selezziunà u formatu per esporziunà e ritratti scelti. E scelte sò:

    Originale: Questu vendarà u magistratu d'imaghjenu in u furmatu di còdici stampatu da a vostra camera. (Se a foto vinia una fonti più altu di a vostra camera, retene u formatu hè stata quandu avete prima impurtatu in iPhoto). Questu serà adupratu a megghiu stampa di qualità, ma permette peredisce alcune edizioni realizate o metatags chì aghjunghje dopu chì avete impuratu l'imaghjina in iPhoto.

    Inturnuali: Questu vendarà a versione currente di l'imaghjina, in u so formatu di l'imagine corrente, cumpresu qualsiasi modificazione d'imaghjini è i metatags.

    JPEG: Same as Current, ma exportate l'image in u format JPEG in lettu di u so formatu actualu. I JPEGs pudendu repertoriu titulu, keyword, è l'infurmazioni di locu.

    TIFF: Same as Current, ma esporta a imatge in TIFF, in più di u so formatu. I TIFFs pò rete u titulu, e chjavi, è l'infurmazione di locu.

    PNG: Same as Current, ma esporta a imatge in PNG, in più di u so formatu. PNH ùn mantene micca u titulu, i chjave, o l'infurmazione di locu.

  8. Utilizate u menu popup menu Qualitati JPEG per selezzione a qualità di l'imagine per esporà. (Questu menù solu dispunibile se sette Kind à JPEG, quì sopra).
  9. Quandu sceglie JPEG o TIFF cum'è u Kind, pudete selezziunà cumprà a imaghjina Titulu è qualsiasi chiarabuli, è dinò l'infurmazione di Situazione.
  10. Utilizate u menù popupu di u File Name per sceglie unu di seguenti cum'è u nome per ogni foto exportata:

    Utilizate u titulu: Se avete datu u ritrattu un titulu in iPhoto, u tìtulu serà usatu cum'è u nome di l'archive.

    Utilizà u nome di u filename: Questa opzione utilizarà u nome di u schedariu originale cum'è u nome di a photo.

    Sequential: Ingrese un prefettu chì hà da esse numero seqistenti. Per esempiu, se selezziunate u prefettu in l'animali, i nomi di l'altru serà Animali1, Animali2, Animali3, etc.

    U nome di l'album è u numeru: Semplificatu da Sequential, ma u nome di l'àlbume sarà utilizatu comè u prefissu.

  11. Fate e vostre selezione, dopu cliccate u buttone Exporte.
  12. Aduprà a caixa di dialogu chì apre da selezziunate una destinazione destinazione per l'exportazione. I suggerisce sceglienu u Scrittoriu, cliccate dopu u buttone di Folder novu per creà un cartulare per l'imaghjini exportati. Dà u cartulare un nome assuciatu cù a destinazione finali di a bibliuteca. Per esempiu, se un settore di esurtazioni hè destinatu per a vostra nova biblioteca d'animali, pudete chjamà u cartulare Esportazioni di l'animali.
  13. Cliccate dopu à selezziunate un destinazione.

Publicata: 18/4/2011

Updated: 11/02/2015

04 di 05

Importazzi di fotografii in i vostri novi librerie

In tutti i vostri novi libreria d'iPhoto creati (pagina 2), è tutte l'iPhoto in tuttu l'annunziate da l'iPhoto bibliutte originale (pagina 3), hè urdinamentu di impurtazioni di i vostri ritratti in a so libreria appruvata.

Cù tutti i vostri biblioteques iPhoto creati (pagina 2) è tutte e iPhoto di i vostri annunziati da l'iPhoto bibliutte originale (pagina 3), hè urdinamentu di impurtazioni di i vostri ritratti in a so libreria appruvata.

Questu hè questu a parte più faciule di u prucessu di creà è di utilizà parechje biblioteques iPhoto. Tuttu chiddu averemu bisognu hè di prughjettà l'iPhoto è dicenu chì biblioteca per u usu. Puderemu importate i fotografii chì avemu anu exportatu, è ritendu u prucessu per ogni librazioni supplementu.

Importazione à a nova iPhoto Library

  1. Mantene a chjave di l'opzione è prughjettanu iPhoto.
  2. Sceglite una di e novi biblioteche iPhoto da lista di e libartà dispunibili.
  3. Cliccate u sceltu.
  4. Da u menù di u File, seleccionate "Importa a Librera".
  5. In u quadru di dialogu chì apre u navigazione induve salvatu l'imaghjini exportati per sta biblioteca particulari. Select the folder that contains the exported images and click in the button Import.

Hè tuttu hè quì per populà a vostra nova biblioteca iPhoto. Repetite u prucessu per ogni nova biblioteca d'iPhoto chì hà criatu.

Una volta avete dumande tutti i vostri biblioteques d'iPhoto cù l'imagine, avete da piglià pocu di tempu per travaglià cù ogni libru. A vostra biblioteca iPhoto originale hè sempre disponible; cuntene tutte e vostre imagine per i iPhoto attraversu è tutti i so maestri.

Quandu sò cuntentu di a vostra nova struttura di biblioteca d'iPhoto, pudete borrerà l'imagine duplicate da a libreria uriginale per rinvià un pocu spaziu di prughjettu, è dinò a bibliothèque d'iPhoto originale un pocu più di un regnu bellu.

Publicata: 18/4/2011

Updated: 11/02/2015

05 di 05

Delete Duplicate da a vostra iPhoto Libraria originale

Avà chì tutte e vostre biblioteche iPhoto sò populati cù e fotografici, è avete presu u tempu di pruvà tutte l'libreria, per verificà chì sanu cumu hà pensatu, hè urdinatu di dicenu l'adiu per i duplicate almacenati in a vostra biblioteca iPhoto originale.

Avà chì tutte e vostre biblioteche iPhoto sò populati cù e fotografici, è avete presu u tempu di pruvà tutte l'libreria, per verificà chì sanu cumu hà pensatu, hè urdinatu di dicenu l'adiu per i duplicate almacenati in a vostra biblioteca iPhoto originale.

Ma prima di fà chì, ricumandemu à sustegnu a copia di l'imaghjini originali, è di tutte e biblioteche d'iPhoto chì hà criatu. Cù tutti l'imàgini chì sò stati movuti, avissi statu assai faciuli per un o duie per sferisce entre i grieta. È in u prucessu di purificazione, puderete ghjustu cumminate quelli articuli viaghjate à u spasi. A creazione di una copia di salvezza puderia salvà qualchissia pettu à a strada quandu si regurgenu chì ci sò ritratti chì ùn hai micca vistu da chì sò riorganizzati iPhoto.

Salvà a so biblioteche iPhoto

Pudete utilizà qualsiasi metu di salvezza chì vo vulete, cù l'eccessione di Time Machine . Time Machine ùn hè micca un modu di archiviu dati per l'usu dopu. À u tempu, Time Machine pò esse sguilizate i schedarii più antichi per fà modu per versione più nova; hè solu a manera Machine Time Machine. In questu casu, vulete crià un archiviu di e vostre bibliuteche iPhoto chì pudete accessu dumane, o dui anni da dumane.

A più sèmplice per creà un archiviu hè di cupià e bibliotege à iPhoto à un'altra unità o creme à i CD o DVD.

Delete Your Original iPhoto Library Duplicate

U prucessu di sballamentu hè unu simplice. Apertura a vostra iPhoto d'iPhoto in iPhoto, è arrossenu l'imagine duplicate à l'icona Trash in a barrabila d'iPhoto. Quandu u duplicate sò in a borga, pudete puru sguassà cù un clicu o dui.

  1. Mantene a chjave di l'opzione è prughjettanu iPhoto.
  2. Sceglite a biblioteca iPhoto originale da a lista di e bibbiutte dispunibule.
  3. Cliccate u sceltu.
  4. In a barrabila d'iPhoto, sceglie l'avvene o a Foto. (Ùn pudete micca trash l'imagine da Albums o Smart Albums, perchè sò solu apuntamenti à l'imagine).
  5. Sceglite l'imàgine è o ne arricumandate i thumbnails à l'icona Trash in a barra lateral, o à cliccà nant'à un sceltu sceltu è cliccate u buttone Trash.
  6. Repetite finu à chì tutte e cose chì tocca à una altra biblioteca sò stati posti in a spalle.
  7. Scaricò clic à l'icona Trash in l'iPhoto sidebar è selezziunaghju "Trash" in u menù popup.

Eccu; tutte e replicate ritti sò spariti. A vostra iPhoto Libreria originale avà esse ingrata è significatu cum'è u restu di e biblioteche d'iPhoto chì hà creatu.

Publicata: 18/4/2011

Updated: 11/02/2015