Crea i vostri propiu Fontenesi Inkscape è Fontastic.me

In stu tutorialu, vi vùagliu voi cumu pudete creà a vostra propria fontana scritta cun Inkscape è fontastic.me.

Se ùn avete micca familiarizatu cù questi, Inkscape hè una applicazione di scrittura di viaghju di u vinu libera è aperta chì hè dispunibili per Windows, OS X è Linux. Fontastic.me hè un situ web chì offre una varietà di funziunamentu di icona, ma ancu permette di cullà i vostri propri grafichi SVG è cunvertisce in una fontilata gratuitamente.

Mentre dissintò una fontana chì hà da travaglià in modu efficace à parechji dimenisuni cù una letteratura currettamente cernice hè una capacità chì pò assicurà anni da sciccareddu, questu hè un prughjettu veloci è divertitu chì deve dà una fonti unica. L'usu principale di fontastic.me hè di pruduce i carte d'emissioni per i siti web, ma pudete creà una fonte d'littri chì pudete usà per produsione chjassi o quantità di testu.

Per u scopu di stu tutorialu, ne vogliu trascprassi una foto di qualchi littra scritta, ma pudete fà adattà facilmente a sta tecnica è scrive i vostri carte direttamente in Inkscape. Questu pò travaglià in particulare bè per quelli chì anu usatu pillettes .

In a pàgina dopu, avemu principiatu cù creà a nostra propria font.

01 di 05

Importa una Foto di U vostru Scrittu Scritte

Testu è imagine © Ian Pullen

Avete bisognu di una piccula di qualchi lettie sculacciata se vulete seguitu è ​​si ùn vulete micca fà u vostru propiu, pudete scaricate e utilizate un-doodle-z.jpg chì cuntene l'uparite di capitale AZ.

Se tu vulete crià a vostra propria, utilice una tinta di culore scuru è u pianu biancu par un cuntrastu fermu è ritrattate i carte cumplessi in bona luci. Inoltre, pruvate è evite micca alcune chjusu in i carti, cum'è l''O', chì cusì sarà a vita più complicata in preparà e vostre carte tracciatu.

Impurtate a photo, andate à Archive> Importa è sfilate à a foto è cliccate el botón Opzione. In u dopu dialogu, aghju cunsigliatu chì pudete utilizate l'opara Incorporate.

Se u schedariu di stampa hè assai grande, pudete sparisce l'usu di l'opzioni in u Vidu> Subghjustu in zoomu è rimette dopu cliccate una volta per vede a freccia manigli à ogni cantone. Cliccate è arrossa un attachete, mentre chì mantene a Ctrlla chjave Command è mantene a so proporzioni originali.

A seguenti avemu arricatu l'image per creà carte vector line.

02 di 05

Trace a Foto per creà Vector Line Letters

Testu è imagine © Ian Pullen

Aghju descrizatu previamente traccia di grafichi bitmap in Inkscape , ma hà da scrìvemu rapidamente u prucessu novu quì.

Cliccate nant'à a foto per assicurà chì hè selezionatu è da seguite à Path> Trace Bitmap per abrir o dialetru Bitmap Trace. In u mo casu, abbandunaraghju tutti i paràmetri di u so predeterminatu è pruduciava un bonu resultu limpiu. Pudete bisognu di aghjurnà i paràmetri di seguimenti, ma puderete truvà più faciule per rimettà a vostra foto novu cù un megliu illuminatu per produsir una figura cù cuntrastu più forti.

In u cartulare di u focu, pudete vedere i carte tracciati ch'e aghju scumputu da a photo originale. Quandu u tracing hè stata cumpletta, i lettori sò stati misi direttamenti nantu à a photo, per quessa chì ùn sò micca listessi. Prima di mudificà, pudete cercate u dialogu di Bitmap Trace è cliccà nantu à a foto per selezziunate è fate clicchendu a chjave Delete nantu à u vostru keyboard per sguassà di u documentu.

03 di 05

Split the Tracing in Lettra Individuali

Testu è imagine © Ian Pullen

A stu puntu, tutte e lettie sò uniti, è andate à Path> Break Apart per split in lettie individuali. Nota chì si avete littri chi sò custituiti di più di un elementu, queste anu spartu ancu in elementi separati. In u mo casu, questu hè appiicatu à ogni littra, per quessa hè sensu aghjunà ogni lettera nunda in questa stage.

Per fà questu, fate cliccate è arreate una marchettu di scelta in una lettera è vultà à l'Ughjettu> Gruppu o Ctrl + G o Command + G da secondu u so teclatu.

Ovveramente, avete bisognu di fà questu cun lletti chì cuntenenu più d'un elementu.

Prima di creà i schedari, scuraghjamà u documentu à un tamantu adattatu.

04 di 05

Defini u Size di Documentu

Testu è imagine © Ian Pullen

Avemu bisogna à affirmà u documentu à un tamantu adattatu, per andà in Archive> Document Properties è in u dialogu, fate l'Ancu e Altura comu necessariu. Aghjunghje à 500px à 500px, anche idealmentu pudete stabilisce l'anch'ellu diffirenti per ogni lettere in modu chì l'ultimi lletri sò accusati più cose.

Dopu, avemu creatu l'alte SVG chì sò cuncezzione à fontastic.me.

05 di 05

Crià Arghjuli SVG per ogni Lettera

Testu è imagine © Ian Pullen

Fontastic.me precisa cada lettere per esse un fitxer SVG separatu, cusì avemu bisognu di pruduce questi prima pressu.

Arraste tutte e vostre carte per ch'elli anu fora da a versa. Fontastic.me ignora qualsiasi elementi chì sò fora di l'area di a pagina, per pudemu abbandunà questi ittri parcheggiati quì senza nisuna prublema.

Arrossenu a prima lettera in a pagina è utilizate a freccia manighjanu à u cantonu per riimpiia cum'è necessariu.

Allora và à Archive> Save As è dà u file un nome significante. Aghju chjamatu mine a.svg - assicura chì u schedariu hà u suffissu .svg.

Pudete trasladà o sguassate a prima lettere è poverete a seconda lettera annantu à a pagina è torna à andà in Archive> Save As. Avete bisognu à fà per qualsiasi lettera. Sì avete più pacienza chì mè, pudete aghjurnà l'anch'elli di a pagina mentre andate per pariggiate ogni littra.

Infine, pudete vulerete esse cunsideratu chì pruducenu a punctuazione, ma chì definite in modu definitu un caratteru spaziu. Per un spaziu, salvate una pàgina in pausa. Inoltru, se vulete carte minùscule è minùscule, necessariu salvà di tutti questi.

Ora pudete pagà una visita à fontastic.me è creà a vostra fonte. Aghju explicatu un pocu di questu prucessu in un articulu accunsentante chì spiecanu a manera di utilizà stu situ per fà a vostra fonte: Crea una Font Using Fontastic.me