Crea un MacOS installatore à Sierra Installer in un USB Flash Drive

MacOS Sierra, u primu di i novi sistemi MacOS , includenu l'abilità di creà un installatore d'iniziale in un USB flash drive , o in un discu , hà cunnessu à u vostru Mac .

L'appruvazioni di l'abilità di creà un installatore d'iniziale di macOS Serra ùn pò esse in esità. Hè permette di esse realizatu una stallazione neve , chì sustene u sustegnu di u cuntenutu di u startup drive di Mac cù un installatu novu è novu di a Serra. L'installadoru tistgunau pò ancu esse usatu per installà MacOS Sierra in Macchi multiplica, senza avè necessariu di ricuperà à scaricà l' app installazione da a Mac App Store cada volta. Questa pò esse una funzione bellu bella si tenite una connection problematicu o lentu à Internet.

OS X è macOS anu avutu a capacità di creà installazione di u media da parechje persone, ma questu ùn hè cunnisciutu assai, per duie raggiuni. Prima, u cumandimu per creà l'installadoru d'iputtu pò esce inseme in u installatore chì hè telecaricatu da a Mac App Store; è in segundu, l'installadoru chì scaricate vi hà un abituitu moltu d'avè attivatu automaticamente quandu a scaricata hè cumpletu. Se dopu clicate u buttone d'installazione, truvate chì u programatore chì vo scaricate automaticamente hè sguassatu cum'è parte di u prucessu di stallazione nurmale, impediscendu di utilizallu per creà un installatore installatu macOS d'u vostru propiu.

01 di 02

Cumpreziu un installatore iniziale di MacOS Sierra

Quandu u MacOS installatori Sierra in una unità flash drive pò esse assai piacevule.

Prima di avè principiatu u prucessu di creà l'installatore d'iniziale, avete un pocu di manicura per esse realizatu. Cumentu l'installatore d'iniziale d'esse necessariu chì u media riflettendu (una unità flask o una unità esterna) sò furmatu , risultatu in l'eseriu di qualsiasi dati chì u volumu destinatu pò cuntene.

Inoltre, i cumandamenti per creà l'installatore d'iniziale d'esse dumandenu esse u usu di a Terminale , induve un mandatu fallutu hà fattu causate affare improvisu. Per esse micca per prublemi permanente, vi ricumandemu chì voi esce cumprà una copia di salvezza di a vostra Mac è i media (un USB flash drive o un plugin esterno) chì avete da utilizà. Ùn pudere micca esvergenza l'impurtanza di fà esse dui tarei prima di cumincià u prucessu di stallazione.

Chì ci hè bisognu

Se permette l'installadoru esce, andavanu bisognu di re download .

Quandu hè telecaricatu, l'installadoru pò esse truvatu in u / caratteru applicazioni, cù u nome: installate macOS Sierra Public Beta . (Questu nomu serà aghjuntu cù versioni novi disposti).

Queste struzzioni serà ancu u travagliu per un accontu esternu, in ogni modu, per questa guida, avemu da presumintà chì avete aduprà un discu USB. Sè vo avete un impegnu esternu, deve esse capace per adattà l'urdinamentu per i vostri bisogni, induve hè appruvatu.

Se avete tuttu, andemu cusì.

02 di 02

Utilizà a Terminale per creà un MacOS installatore à Sierra Installer

Terminale pò esse usatu per creà una copia surta di macOS Sierra installatore in un USB flash drive. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Cù una copia di u MacOS Sierra installer telecargu da a Mac App Store è una uniceghjule USB in manu, sò pronto per inizià u prucessu di creà un installatore installatore macOS installate.

U processu avemu aduprà utilizà esse cumpressu tuttu u cuntenutu di u USB, da verificate chì avete i dati à u flassu backed up, o chì ùn avete micca cura di a perdita di alcuna dati chì puderia cuntene.

U schedariu createinstallmedia

A chjave per creà l'installadoru d'iniziale hè l'utilizazione di l'ordine createinstallmedia chì hè stata fiscatu in l'installadoru MacOS Sierra chì hà scaricatu da a Mac App Store. Questu cumanda cura di tuttu u pesu pesu per voi; esse borrar è furmà a unità flashedu, dopu copià a MacOS image di sera di a sera chì hà almacenatu in l'installadoru à u flassu. Infine, vi farà un pocu di magia e maghjina, è marcà a memoria di flussu cum'è un media di cuntribbionu.

A chjave per utilizà a cumanda createinstallmedia hè a applicazione Terminal. Per utilizà a Terminale, pudemu invoca questu cumanda, si prisentate è piglià un brevemente curretta, è da esse presentatu cun installadoru d'iniziale chì pudemu utilizà da più à l'installà macOS Serra nantu à quantità di Macs cum'è noi vulete.

Crea l'installadori di Sierra installate di Sierra

Assicuratevi chì u MacOS Sierra installer file chì sia scaricatu da a Mac App Store hè presente in u / u caratteru applicazioni in u Mac. Se ùn hè micca quì, pudete salvà u principiu di sta guida per amparà cumu rinnuvà u installatore.

Preparate u USB Flash Drive

  1. Conectar USB Flash Drive à u Mac.
  2. Se u puzzicheghjaru ùn hè micca fatturate per l'utilizazione cù u vostru Mac, pudete utilizà Utilità di discu à u furmatu u flashe cù l'usu di una guida seguente:
  3. U flash drive hà bisognu di un nome unicu per l'utilizazione in u cumandimu di creazione allora l'avemu usatu in un mumentu. Pudete utilizà qualsiasi nomu chì vulete, ma iu vi va a fari li suggerenti suggerimenti:
    • Ùn aduprate micca caratteristiche insolite; mantene u nome di basa, simu caratteri alfanumerici simuli.
    • Ùn aduprate micca spazi in u nome.
    • Ricumenmenti ricumandemu cù u nomu seguitu: macOSSierraInstall

Hè u nome chì avemu usatu in l'esemplamentu di linea di cumanda sottu. Uvutu cù u stessu nomu, pudete solu copre / paste i cumandamenti in Terminal, senza avè qualchì modificazione.

Crea l'installazione Media

  1. Cù u flashe cù a vostra Mac, ponu accumpagnà a Terminal, situatu in / Appliaggi / Utilities.
  2. Avvisu: U cumandimu seguitanu sguassà u cuntenutu di u flixare. Assicuratevi di salvà a copia di l'imbarcu , se ne necessariu, prima di cuntinuà.
  3. In a finestra di a Terminale chì apre, intria u cumandimu seguitu. U cumandimu hè una sola linea di testu, anche pò esse cumpariscenu cumercii ligami in u vostru navigatore. Sì scrive u cumandimu in Terminale, ricordate chì u cumandimu hè fattivu maiò. Se utilizate un nome per u prugrammà discepte da macOSSierraInstall, avete bisognu di aghjurnà u testu in a linea di cumanda per riflettà u nome diffeenti.
  4. A megli manera di scrive u cumandimu hè di triplicate-cliccà dopu à a linea sottu à selezziunà l'cumannu tutale, copiate ( cumanda + c ) u testu à u vostro portapontu, è po pate ( cumanda + v ) u testu in Terminal, à vena à u cumandimu prompt.
    sudo / Apps / Install \ macOS \ Sierra.app/Contents/Resources/createinstallmedia --volume / Volumes / macOSSierraInstall --applicationpath / Apps / Install \ macOS \ Sierra.app --nointeraction
  5. Quandu hà intruutu u cumandimu in Terminal, premsa di scena o ritornu in u vostru teclatu.
  6. Puderanu dumandà un password di amministratore. Scrive password, è preme ingrese o ritornu .
  7. A terminal principia à eseguisce u cumandimu è furnisce l'aghjurnamentu d'aghjurnà chì u prucessu si sviluppa. A maiò parte di u tempu si spende a scrittura di a stallazione à u flash drive; u tempu ch'ellu piglia u funziunamentu di a quantità rapidu di u flassu è da l'interfaccia hè. Prisentanu in qualcosa di una curta stile à u tempu di u caffè è un frenu.
  8. Quandu Terminal cumplene a so cumpagnia, vi schjattà una linea chì dicia Done , è a cumanda di cumanda di a Terminal torna à riapparerà.
  9. Pudete issa Salone Terminale.

U USB flash drive per installà macOS Sierra hè stata creata. Assicuratevi à eject l'impurtanza si pensa à usà à un Mac diferenti. Or, pudete aduparà cunnessu à a vostra Mac per cresce una installazione di MacOS Sierra.

L'installadoru cuntenugliali cuntenenu un nùmmaru di utilitate, include Utility Disk è Terminal, chì pudete utilizà per sianu di prublemi di u Mac si avete mai avete prublemi di iniziu.