Crìtica: Monitor Audio Radius 270 Tower Speaker

01 di 05

Cumpagnia = Cattivo?

Brent Butterworth

Hè pussibule bisogni di i amatorii di a musica serbia è eseguenti less-devout? Sì, ma hè raru. Sure, George Benson sona cusì grande "Aghjunghjite a Notte" cum'è toccu "Salsa Piena per Me". Ma l'esercitu di l'artisti pop arti simili Rod Stewart è Barry Manilow per trattà i normi ùn anu micca avutu abbituatu da a maiò amanti di u Grande American Songbook.

Monitore di l'Audio in a listessa pusizzioni cù a so rinfine di u so radius. Monitor hà guadagnatu un riperta trà l'audiophiles per pusterità bè artulizatu è bonificanti, ma a linea Radius hè una creazione stilistica di custruisce per i salotti di ghjuvedore è i cumuni di picculi mediatevuli.

Per fà a qualità di u sonu di i radius, seguite tecnulugia prugrammi tecnichi tecnichi tecnichi tecnichi per i so fili di u più altu. Questi includenu a C-CAM (aluminium ceramic-coated aluminum / magnesium) material di diaphragma in i woofers e tweeter. U revestimentu di ceramica permette dampe e résonnerie in u metalu, facendu chì i cunduttori sò travagliati cume pistoni stridentusamente in quantu cà i cuttati flexibule. Comu in a torre di a torre di a cumpagnia, i cunduttori sò sbagliati da u trasebale per aiutà stiffe l'enclosu (vede a retroleia di foto nantu à l'ultima pagina di sta rivista). I porti sò rifled, cum'è un canna di pistola, per vultà l'aghja turbulenza.

I $ 1,249 / pair Parlate radius 270 di torre si trova à u cima di a linea Radius rivista. Dati l'estensione di u 50 Radiu di u 50 Hz, pudete aduprà nantu à u so propiu in un sistema stereo, finu à quandu ùn avè micca circallu di rispunsevule forte o forte. Se vulete aghjunghje bass or flesh out the 270s in un sistema di sonu di u so cumpetu, u Monitore Audio offre un arsenu di riputanti radiu è sottuvoti chì deve fà u truccu.

Hè diffesu di nigà l'apparenza visuale di u Radius 270, ma avete a maravigghià quantu u sonu pò esse quandu avete un accintu chjucu menu di 5 pulgati anch'elli è ricchiati da solu dui woofers di 4 inch. Fighemu u listinu ...

02 di 05

Monitor Audio Radius 270: Funzioni è Setup

Brent Butterworth

• Dui woofers C-CAM di 4 pulgetti
• 1-inch C-CAM tweeter
• Posti di vitture di cuddler di metalli di cianu
• Dispunibili in gloss black, gloss white finish in walnut
• Dimensione 39,4 x 7 x 8,2 in / 1,000 x 177 x 208 mm (hwd)
• Peso 21.8 lbs./9.9 kg

U 270 hè un solu parlavanu simplici è eleganti chì vene da a scatula assemblata. Ùn ci hè micca assai per a stallazione. Aghju pututu in u listessu locu appruvistatu dipoi i più altimanti cunvinti; in questu casu, e daveru di e dumande si sò 28 pulgati da u muru in ellu, è aghju pricatu à facciuti direttamente à a mo sentara senti.

Aghju cunnetu à u mo Reynditore Denon A / V. A volte, l'aghju curretta, è certe volte i so cun un subwoofer SVS SB-2000 , chì travagliava da u radius 270 à u subwoofer à 80 Hz.

03 di 05

Monitore Audio Radius 270: Rendimentu

Brent Butterworth

Comu fazzu aduprà quandu mi piace à rivista di un parraturi, aiu avutu messed around with the Radius 270, ghjucatu di un bunch jazz récord à l'amicu Nick chì m'hà prumessu. Ùn era micca listatu perchè almenu una decada, ma turnonu per esse pristinmente priservatu - micca micca unu d'elli era a ghjustu scratch. Inoltre una ragione maiò di prupone una tavuletta: Pudete scumpighe di i vostri amichi chì ùn avete micca turntables.

I mo ochji fughjiti subitu dopu à sente à u superghjustu, ambienti di sontage, u Radiu 270 cacciò à u guitarist Gabor Szabo's The Sorcerer , un spettaculu di u 1967 gravatu in vivo in Jazz Workshop in Boston. A guitare sambone di Szabo (una chjudarazza di acciaio, acustiche soffrinu cù un capu d'una sola cullera) è a battagghia di Marty Morrell è i cymbali sò sonate com'è in u scantu di i muri dritti di un club mediu. Amu a manera di u Radius 270 paria riunificà l'acustiche di u postu cusì pricicu. Cum'è una ricerca web dicendu dopu, u Jazz Workshop era un spaziu di salluvienta decentu, quarchi cosa cum'è a Village Vanguard o Small's in a New York City, chì apparentemente u Radius 270 hà cunsideratu a ghjuste.

L'omu di Drummer Chico Hamilton di Dui Mondi (ancu cù Szabo) era ancu megliu, cù u filamentu di u saxist / flautist di Charles Lloyd, chì pareva dà emanate da un grande spaziu virtualu in u davanti di a mo casa, chiuttostu da u Radius 270s.

L'antichi jazz, ma ùn sò micca u materiale più esixente, averaghju aghjuntu à i me 10 teste di stereo stereo . U "Aja" di Steely Dan (in particulare micca unu di i mo top 10 di sti ghjorni ma definite in u me top 15) pariava assai lisu, cù u piano hard-to-riproduce in a grabazione chì ùn mancanu nant'à traccia di a dilicacia impietà chì a più alta parlante dà. I 270 trattati a vucidda di Donald Fagen cun accurtu.

Aghju avutu chì, mentri Chuck Rainey's bass line sona strittu, ùn hè micca sonu putente, è u pianu manca di corpu. Aghju ancu avutu chì i platelli parianu di vede un pocu traccia di eccessu à l'aghjalesu, ma micca cusì dettu in u treppu supranu, più di 10 kiloci. Quista m'hà fattu sbattìbbulu, siddu l'uttinutu di u Monitor Audio hà cullate u piacevule à u liggeru à migliurà equilibrio di u pesu di u bassu liggeru. Hè da esse un muvimentu mudernu, pensu - un trisciore cù una risposta flat à 20 kHz poverete senti assai brillanti quandu si appareva cù woofers.

A meia pumetta di "musica normale" preferita, a "Rosanna" di Toto, sonata positivamenti grandi per u Radius 270, cù u sonu colossale è reverberant I imaginate chì u gruppu era per noi. («Perchè sapete à tutti in u principiu di l'anni 1980 è andava per u so sonu). Quandu mi puscia u voluminu di u 92 dBC, misurata da u mo situ d'esse à 11 pentu, u sonu ghjustu ghjustu è u piddiccia di pene perditu u so pute. In u "Cruciglio Mi Corazon" di Mötley Crüe, u Radiu 270 hà fattu scumparà quandu l'aghju intruvendu à un livellu simplificante, ma aghjunghjendu u SB-2000 subwoofer in u sistema riflette stu prublema di manera assicurata.

Mi piace à ciò chì u radius 270 hà cun voi in generale; Ogni cantantellu aghju avutu fattu so sonu lisu, senza sensibilizazione sibilance o di a culminationi midrange. Invece ancu chì, nantu à l'arricamentu di James Taylor di "Dioni a ghjente" di Live at the Beacon Theatre, a voce di Taylor anu sappiutu in un sferimentu più profundo. Allora u Reverendu Dennis Kamakahi nantu à u so gravatori di "Ulili'E". Aghju avutu chì era un artefactu di un bump bassu chì hà fattu figurà l'additivi di Monitor, aghjustati à dà l'equilibriu tonale di u 270. Cumentu u subgrupo di novu in u so filtru di frequenza sottu à 80 Hz da 270, purtò li rini vucali lower back closer to the realm of reality.

04 di 05

Monitore Audio Radiu 270: Scrizzioni

Brent Butterworth

Reazione di freccia
On-axis: ± 2.8 dB di 51 Hz à 20 kHz, ± 2.0 dB à 10 kHz
Average: ± 3,5 dB di 51 Hz à 20 kHz, ± 2.1 dB à 10 kHz

Impedance
Minuimu 4,7 ohmi / 280 Hz / + 2 °, nominali 9 ohmi

Sensibilità (2.83 volti / 1 metru, anecoic)
84.8 dB

Pigliu a risposta di freccia di u Radius 270 cù una tècnica quasi-aneicae, cù l'altaversione nantu à un stand di 28 pulgami (67 cm) è u micru di medizioni à 1 metru, cù a funzione di crescenu in u mio analista d'àudio Clio 10 FW biex telimina l- effetti acustichi di l'uggetti circundante. A risposta di u bassu hè stata misurata cù a tecnica di u pianu in terra, cù u micru in u pianu à 1 metru in fronte à l'altimianu, splicing the result for the curves quasi-anexiichi à 250 Hz. U trace blu in a carta supra mostra a risposta di freccia nantu à l'assi; a traccia verde si mostra a media di risposti à 0, ± 15 è ± 30 grazzi à l'orizonte. I risultati ero suavati à 1/12 octava.

Eccu sò risultati excellentu. Ogni parraturi chì si adopranu senza a più di una variation di + 3 dB in l'assi hè in generale cunzidiratu assai pruduttivi, è u Radiu 270 si listessa standard. Anomalii? Sure, ci hè un spaziu maiò livellu piccu u centru à 7,5 kHz (forsi a causa di questu attentu di i platinu chì aghju avutu), è un sveltu cambiante di u passaghju in u balancenu tonale, chì pò fà chì u santu Radius 270 hè un pochulu brutta. A risposta à l'assi ùn hè superpredi, cù solu una reduccionu lisu in risponde di treble ancu a via à 60 gradi di l'assi off-axis.

A sensibilizazione di questu parlante duverà circa 88 dB in-room (mi misurà a sensibilita anechoicata per a sicurezza di coherenza), chì hè abbastanza chì ancu un amparo di 16-watt vi darà circa à 100 dB output.

05 di 05

Monitor Audio Radius 270: Ultimate Take

Brent Butterworth

U Radius 270 ùn hè micca u vostru megliu cumprà in un parlante d'altitudine ~ $ 1,000 / pair, ma ùn era micca pensatu per esse. Pudete truvà facilmente un biglore à torre più grande, cum'è l'Image PS5 T5, chì hà un livellu similar di refinimentu sonicatu cù assai più avanzatu. Hè micca u puntu, però. L'Image PSB T5 - è quasi tutti l'altri torelli di torre in questu intervalu di prezzu - pari com'è un faltere, cunzone cunzistenti, chì hè sicuru d'amori di l'audiophiles ma odiatu di quelli chì sparte a casa cù.

U benefiziu di u Radiu 270 hè chì vi dà u cunfinimentu di quelli parlanti in un furmatu di forma chì hè assai più attente è assai menu prubabile di ricunquà ricerchi di u vostru altru significativu. Per ghjucà di jazz o di pirsuni o di classical light, quì hè probabelmente tutti questi bisognu. Add a good little subwoofer e lu Radius 270 sò ness'a a pruduzzioni di i so cuncettori più grossi, più grossi.