Cume a Capa, Move è Bring Graphics à Front

Utilizendu u SDK di a Corona per manipule grafiche

U cumpunente chjave di creà, manipulà è gestione gràfiche in u SDK di a Corona hè u mudellu di visualizazione. Ùn hè micca solu questu questu ughjettu utilizatu per vede una imatge da un schedariu, forsi quantu impurtante, permette di aghjunghje i vostri imaghjini. Questa vi permette di trasfurmà un sceltu di gràficu gràcettu in u screnu à a volta è gràficu stampa nantu à l'altri.

Stu tutorialu ti hà inseritu a basa di l'usu di gruppi di mostra per urganizate l'ogetti gràfici in u vostru travagliu. Questa serà aduprà da creà dui tasse differenti, una rappresentante a pantera normale è l'altru raprisentazione di una strata modulari à pusà nantu à quì. In più di capizzà i grafichi, avemu ancu usatu l'ughjettu di transizione per trasfurmà u gruppu modali entuduce.

Cumu Mercatu per Appia

Nota: Per seguità along with this tutorial, avete bisognu di duie imagine: image1.png è image2.png. Sò qualsiasi qualsiasi l'imagine chjese, ma u tutorialu vi piacerebbe megliu se avete l'imagine circa 100 pixelli per 100 pixelli. Questu vi permettenu vi fà vidarè ciò chì succede à l'imàgine.

Per entrace, avemu apartu un novu schedariu chjamatu main.lua è cumincià a custruisce u nostru còdice:

DisplayMain = Display.newGroup (); displayFirst = mostrar.newGroup (); DisplaySecond = mostrar.newGroup (); global_move_x = visualize.contentWidth / 5;

Questa seczione di u codice ponu accuncià a nostra biblioteca ui è dichjarà attraversu gruppi di mostra: displayMain, displayFirst and displaySecond. Avemu aduprà sti chjucu u nostru gràficu è poi mettite. A varià global_move_x hè settore à u 20% di l'anch'ella di visualizzà per vede u muvimentu.

function setupScreen () displayMain: insert (displayFirst); visualizazione Mine: insert (displaySecond); affirmà Ghjustu: à Face (); Seglar: a Prima (); u fondu lucale = visualizazioni.newImage ("image1.png", 0,0); affirmà u primu: insert (background); u locu locu = visualizazioni.newImage ("image2.png", 0,0); Indicate Segunda: insert (background); fini

A funzione setup Pantalla dimende a manera di aghjunghje gruppi di mostra in u gruppu principalu di mostra. Avemu usatu ancu a funzione di Face () per stabilisce e diverse tene gràfiche, cù a cattura chì vulemu nantu à a prima tuttu u tempu dittu l'ultimu.

In questu l'esempiu, ùn hè micca veramente necessariu di movimentu di a visualizazione Prima à u fronte, chì ùn deverà stà sottu sottu u secondu second-staghjoni, ma hè bonu per entra in l'abitudini di capizzari esplicitamenti ogni gruppu di mostra. A maiò parte di i prughjetti finisci cù più di dui strati.

Avemu dinò aghjustatu una imagina per ogni gruppu. Quandu avemu principiatu l'app, a seconda image deve esse in cima di a prima imagen.

screenLayer () displayFirst: toFront (); fini

Ci hè stata capace u nostru gràficu cù u gruppu di seconda stampa nantu à u gruppu primariu. A questa funzione esce mudificà a Prima à u fronte.

moveOne di funzione () displaySecond.x = displaySecond.x + global_move_x; fini

A funzione moveOne mudarà a seconda image à u dirittu à u 20% di l'larghezza di a scala. Quand'omu chjamemu sta funzione, u gruppu di seconda stampa serà nantu à u vostru primu Gruppu.

moveTwo () displayMain.x = displayMain.x + global_move_x; fini

A mossa A funzione avarà da traslassione e dui imagine à u dirittu à u 20% di l'larghezza di a scala. Invece, invece di trasfurmà ogni gruppu ind'è individualmente, usamu a manifestazione Gruppu mudernu à mudelli alloghji à u stessu tempu. Questu hè un gran esempiu di cumu un gruppu di mostra chì cuntene parechji gruppi di mostra pò esse usatu per manipulà parechji gràfici à una volta.

setupScreen (); timer.performWithDelay (1000, screenLayer); timer.performWithDelay (2000, moveOne); timer.performWithDelay (3000, moveTwo);

Questu ultime pocu di còdici dimostra u passatu quannu facemu questu funzioni. Emu aduprà a funzione timer.performWithDelay à u focu à e funzioni ogni secondu dopu l'app is launched. Se ùn sò micca amici cù sta funzione, a prima vultisariu hè u tempu di riturnà espressa in millisecondi è a secunna hè a funzione chì vulemu persequitassi dopu à quì prestiti.

Quandu puderete lancià l'app, avete bisognu à l'image2.png nantu à u percentualità di image1.png. A funzione di screenLayer prendrà u focu è portanu image1.png à u fronte. A funzione moveOne mossa image2.png fora da under image1.png, è u muvimentu A funzione averebbe scappata l'ultima, trasfittendu i dui imagine in u stessu tempu.

Comu rimbursà un iPad lento

Hè impurtante chì ricordu di chì ogni unu di questi gruppi anu pussutu da documenti d'imagine in elli. E cum'è a mossa A funzione di u funziu mudellu l'imagine cun una linea di codice, tutte l'imaghjini in un gruppu pigghianu l'cumandenu datu à u gruppu.

Tècnicamente, u gruppu mostru puderia tene i gruppi di mostra è l'imaghjinate cuntenuttu da ellu. In ogni casu, hè una bona pratica di fà parechji gruppi cum'è visualizazione Esteru furmulariu cum cuntenituri per altri gruppi senza l'imàgine per fà una megliu organizzazioni.

Stu tutorialu fa l'usu di l'uggettu. Scopre più nantu à u dispusitivu.

Cumu accumenza à l'Apps iPad per u principiariu