Cume Activate Modu privata di Navigazione in Maxthon Cloud Browser

Maxthon permette di parte di cumprà e sincricà schedari entre Windows, Mac è Android

Stu tutorialu hè solu destinatu à l'utilizatori chì impunanu Maxthon Cloud Browser per u Linux, Mac è Windows.

Mentre chì Maxthon Cloud Browser permette di un pocu di i vostri dati remotamente, chì furnisce a capacità di fà cum'è incarnà i vostri tabs aperti entre parechji dispositi, guarda ancu a storia URL , cache, cookies è altre restu di una sessione di navigazione nantu à u vostru dispositiu locale . Questi articuli sò utilizati da Maxthon per migliurà l'esperienza di navigazione generale per accurtà carichi di pagina è forme di siti autopolcheglienu, frà altri prestazioni. Cù ssi benefizii viaghja alcune negligente, in ogni modu, sicondu a vostra perspettiva. Si qualchissia di sti ditaglii sensibilizà chì anu per esse finisci in e mani in male, puderia esse riescivi sicura è prutezzione sicura.

Questu hè veru assai quandu a navigazione di u Web nantu à un altru appruvazione di u vostru propiu. Per ùn esse spiegà i percorsi trascorsi dopu avè scrittu à scopre, hè megliu utilizà u modellu di navigazione privata di Maxthon.

Stu tutorialu viaghja cù u prucessu di attivazione per e varias plataforme.

  1. Rapi u Maxthon Cloud Browser.
  2. Cliccate u botone di menu di Maxthon , rapprisintatu da trè linee rotulare horizontale è situate in u cantonu ghjiniritu di a finestra di u navigatore. U menu principali di Maxthon avà avà esse exhibitu.
  3. A secunna nova finestra, situata versu a cima di u culligatu, cuntene trè buttuna: Normal, Privatu è Session. Cliccate privatu .

Modu di navigazione privata hè stata attivata in una nova finestra, dipince da a silhouette di mantellu locu in u cantu superiuru di u left. Mentre chì si palesa in modu di Navigazione privata, i cumpunenti di dati privati ​​cum'è a storia di navigazione, u cache è i cookies ùn seranu micca almacenati in u vostru hard drive locale.