Cume Apple praticava a musica è a nostra vita

Ricurdativi chì una basa di Internet in basa di una infinita fonda era solu un sònniu?

Originale pubblicatu: Dicembre 2009
Actualizata: Sept. 2015

Hè difficiuli di esse appiccicatu bè cumu questu prufundamenti a cumminazzioni di l'iPod è iTunes, è l'amici pruduttu di Apple, hà trasfurmatu a nostra vita in l'ultime 15 anni. Forsi l'unicu modu per veramente capiscenu hè di esse un computer / Internet / music lover in u 2000.

Ancu ricordati quellu tempu ùn hè micca piacevule. Hè diffesu di scurdà bè un tempu senza l'iPod è iTunes. Senti cusì sò sempre stati cun noi.

L'Internet è a transizione à l'digitale acceleranu i spezii di trasfurmazioni storichi, tecnulogichi è culturali chì avutu da parechji dicennii. A trasfurmazioni ùn hè micca cumpletu, pigliate a industria di u ghjurnale ind'è u so mudellu di i morti, cum'è un esempiu, ma succede micca più rapidamente.

L'evoluzione di l'iPod è l'iTunes hè un microcosimu di i parechje mudìfiche cambiante, l'entertainment, l'affari, è a cultura di l'ultima durata è di a mità.

L'iPod: Da a Sidelines à Leader of the Pack

Nimu ùn sanu micca, ma l'iPod ùn hè micca u primu MP3 player. Infatti, Apple hà permette chì u mercatu di un reprodutu MP3 si sviluppeghja per anni prima di pisà.

Invece di documenti di dispusitivi anu avutu prima, l'iPod hè stata u megliu di u gruppu chì u mumentu debuted. L'interfaccia simplici è a facilità di funziunalità ùn anu parechje. Dice a simplicità ferma in u cori di l'iPod ancu cumu hà guadagnatu più, è più putente, funzioni.

Ùn hè micca obvi chì l'iPod pudarà vende centenario di milioni di unità. In u so debut, l'iPod hà pussutu 1 000 canzoni è solu travagliatu nantu à a Mac. Certi cedeu u dispusitivu, cunjugatu n'avutru niché d'Apple. (Questu hè un altru cambiamentu cambiate l'assi di l'iPod / iTunes ha causatu: L'Apple hè oghji u più grande attore culturale è finanziariu. Du d'anni, hè stata cummerciale u titulu di a più preziosa compagnia in u mondu cù un pocu d'altri big imprese.)

In u 2001, i MP3 players eranu a definizione di un pruduttu di l'adopti. Con elli -ou a so discendenti, i telefoni smartphones- apparentemente in ogni sacchetto o in sacchetti, u starkate cuntrastu cuntinue à mezu à quì è issa hè chjaru.

Purtate a vostra ricerca di musica cum'è cunvertitu era quasi impensable à l'iPod. A l'ora chì l'iPod era introduttu, vogliu piglià a me libreria musica-circa 200 CD-cun mè. A mo scelta hè un CD chì hà accumputu MP3 CD. U pezzu u costu $ 250 è avete da esse dumandatu di purtate 20 cds. More portable di 200, ma chì ùn si mette in un saccu! L'iPod hà cambiatu tuttu ciò. Oghje, u mo telèfonu hà più di 12 000 canzone nantu à ellu è assai dispunili.

Prima di l'iPod, a musica ùn era micca in ogni locu. Dopu à quessa, tuttu u divertimentu hè portable. Cum'è un media playeru di u telefonu mobili, l'iPod hà stata a pedimentu per i telefoni smartphones, u Kindle è à altri dispositi mobile.

Per quantificà l'impattu di l'iPod, pruvate: cuntate i numeri di pirsuni chì sapete chì ùn anu micca avutu MP3 players o smartphones.

Pensate à quessa. Sure, i prudutti quasi tutti hà: una TV, un caru, un telèfonu, quantu, ma quellu sò categurie è prudutti di parechje cumpagni diffirenti. Questu hè micca u casu cù MP3 players. Se più di u 20% di i prupietari MP3 in a vostra vita hà qualcosa altru ch'è un iPod, averaghju scandalizatu.

Hè cumu quantu mischje un shift in a cultura.

iTunes Piglia a Scena

Quandu u decenniu cuminciò, iTunes esistia, ma micca cum'è a cunniscenu oghje. Hà cuminciatu a vita cum'è SoundJam MP. Apple l'hà compru in l'annu 2000 è i rechristiti iTunes in u 2001.

L'iTunes ùn hà micca trasladatu music à l'iPod (chì ùn anu micca ancu) è micca micca vende download. Hè solu ripaghjatu CD è tocca à MP3.

In u 2000, ùn ci era micca una tenda online importante per a musica downloadable . Ma ci era un sognu: una ricerca di a prufundità infinita, ospitu nantu à Internet, chì qualchissia puderia usà à sente alcuni canchju mai registratu quandu vulianu.

Ddu sognu era largamente cumunu, è assai cumercii pruievanu capìstivu. Nessuna -Napster è MP3.com, più notevuli, hè stata vicinu, ma falliu sottu u pesu di i prucessi di musica. Perchè ùn ci era micca una bè pratica legale per i pagamenti, a piratica hà sviluppata.

Allora andò in iTunes Store. U so debuggatu in u 2003 cù u cuntenutu indettendu è indie, i prezzi fini ($ 0.99 per una canzona, $ 9.99 per a maiò parte di l'album) è un scopu di gestione di diritti di diritti digitali .

Ciò chì cumu ghjustu cunsummadori per questu pò esse summatu in una statistica: in pocu ottu anni, iTunes passò da una tenda di musica digitale upstart à u bigliettu mùsica di musica mundiale.

U più grande di u mondu. Ùn a più grande online, a più grande di nudda . È hà pruspiratu mentre i pruduttori hanu compru più di musica chì quizie mai avanti è e maiò magazzini musicali-Tower Records, venga à mente, hè stata fora di l'affari. Ci hè una metàfura megliu per u passatu da u fisicu à u digitale in questa decada più cà quellu. Per fà un puntu più persone, Apple hè questu forsi l'attore clau in a industria musicale, datu u putere di iTunes è l'iPhone per a promozione è distribuzione.

In iTunes hà cambiatu ancu quandu avemu interaccettate cù i media. Avemu bisognu di ottene u media chì vulemu sempre chì vulimu. Vidimu a TV nantu à u nostru schedariu, qualsiasi musica pò esse tagliata per un qualchì cliccellu di u clicu. Apple ùn l'hà micca creatu, ma hè u bigliu di distributori di podcasti. Avà sò una parte integrante di u paisaghju media.

Quelli ghjorni, a ghjente hà più prubabile di scaricate o chjappu musicu di cumprà un CD (assai anu rinunziatu a musica fisica entera), se ùn pudemu avè ottinutu una canzone in ligna, ùn sò micca solu à l'appressu), è sta transizione hè drasticamenti cambiante attività. Hè riposatu à i cateni di a righjura di u regente cum'è Newbury Comics anu cunvintu chì a so esistenza hè stata minacciata invece di 28 butterie in New England (à u 2015, quellu nummiru era finu à 26).

Intunate cù Napster à u principiu di a dicada è di u MySpace in a formazione mediale di una generazione di amatori di musica chì l'Internet hè u primu, u megliu postu per andà per a musica. Quandu parechje àutri industrii anu sappiutu, una volta u cambiamentu per a cumencia digitale, ùn ci hè micca retrocede.

Questa hè a manera chì hè, almenu dopu à un altru cambiamentu di l'epopea, sustene a discuplicazione digitale.

Apple responde à u Streaming with Apple Music

Da u 2013, un novu cambiamentu era in tuttu un swing è Apple era ghjucatu cum'è ghjornu. A vendita di music downloads anu cchiu nica, sustituitu da i servizii streaming music . Invece di prupensà a musica, l'utilizatori pagonu una sottusettezioni per ogni musica chì volenu. Era una versione di u risorsa di l'innuvazione infinita chì ispiravanu Napster è iTunes.

I principali streaming players, particularment Spotify, anu tazzi di millioni di utenti. Ma Apple anu sempre a prumuzione à u so enfasi catedra di i scentrale cù iTunes.

Finu ch'ellu era micca. In u 2014, Apple hà fattu a so maiò acquistazione maiò, gastru USD3 mila millioni à cumprà Beats Music, chì pruvucò una linea d'auriculari è parlanti d'alta riescita, è un serviziu streaming music.

Apple passò un annu trasfurmendu u music service è in u ghjugnu di u 2015 debuted Apple Music . Questu serviziu, disponible per u prezzu di u standard industriale di $ 10 / month, permette à l'utilizatori stream virtualmente qualchi canzone in l'iTunes Store, aghjustatu l'altamudificata Beats 1 stazione streaming radio, è più. Avà, Apple ghjera cuncorsu in fronte à Spotify, in u turf di Spotify.

I rivuluzioni iniziali per Apple Music si sò stati miscelati , ma l'estratoscia di Apple in u XXI secondu hè stata à fà l'altri pirsioni tecnichi novi è poi venenu è dominau più tardi.

Sulu u tempu si diciarà sè stessu a magia magia per streaming music chì hà fattu e reproductor MP3, smartphones, scaricamentu di scaricamentu è e tablet. Ma cù u successu successu in l'ultimi 15 anni, ùn aghju micca betu à Apple.