Cume Block Ads in u vostru iPad

Mentre fighjava u Super Bowl pò esse parzialmente annunziale di i publiciti graziosu, a maiò parte di u tempu, ùn ci piace micca i publicità. Hè una ragiuna per quessa chì a DVR hè u nostru show favourite per passà avanti i pubblichi. È questu hè mai più auturizatu da qualche parte di a pagina web chì e pàgine avete bombardeanu cù i scontri chi anu automatu automaticamente, pop-up ads chì coprenanu u cuntenutu è e tanti avverbi chì a pagina viaghja più inutilizable è unreadable. Ma ci hè un modu simplice è facilissimu passendu u prublema: i blockersi publicitarii.

Puderà esse cusì una dimenzja assunta di scaricà un bloquejatore di u publicatore è installate in u navigatore web Safari, ma hè veramente assai fatta. E cun un bonu bloqueadoru di publicazione, pudete ancu "siti bianchissima", chì permette chì un situ web per esse affissà publicamente.

I bloccatori di ubligatoriu è i travagliati di cuntenutu solu travaglià in u web browser, perchè ùn vede ancu vende in apparezzi individuali, cumprese i pagine web riferiti in l' appiccicati Facebook è Twitter . Inoltre, u cuntenutu sustegnu solu opare à i mudelli iPad più avanzati, cum'è l'iPad Air è l'iPad Mini 2 o novu.

Prima, Scaricate un Blocker ad à u vostru iPad

Forsi a parte più duru di l'equazzioni si trova truvà un bonu bloqueadoru di publicazione per scaricà. Sò assai blockaturi di publicità sò pagatu appliaggi, chì significa chì sarà fatturatu u dòveru o dui per u poutante. Ci hè ancu imblokkati cum'è AdBlock Plus, chì annuncia chì l'avisi pocu stampatu ùn sò micca bluccati per "supportà websites" ma invechjenu una tarifa in forma di un corpu di ricerca di publicità di quelli di sti siti. Ùn ùn verificate veramente i siti web cù annunzii per i criminali, ma hè un pocu cum'è un agentu di pulizie chì prutegge a vostra casa da esse chjappà senza chì u lapriate dà l'ufficiale di quelli di i soldi.

Allora chì unu per elettu? A cima di a lista hè 1Blocker. Hè liberu di scaricate, chì hè sempre bè, ma particularmente boni cù l'imblocatori pubblichi. Ubligatoriu d'annunziu hè un sforzu persunale, chì significa un bloqueadori di publicità chì ùn hè più mantenitu, hà sviluppatu "filtrazzioni", cum'è società pubblicita trovani modi à u pblocadoru o novi imprese populi. Sì ùn avete micca gastru soldi in u bloqueadori di u publicatore, ùn avete micca sentitu perpertate si ùn viaghja micca bè in un annu.

1Blocker hè ancu assai configurable. Pudete a lista nè di i vostri siti web favuriti, chì permette l'annunzii nantu à u situ, è 1Blocker hè ancu capaci di blocking trackers, links di social media, sezzioni d'emissione è altri esposti di un situ web chì puderanu lentà a veloce di scaricamentu. In ogni casu, pudete solu suluzione un elementu à un tempu in a versione libera. Hè necessaria una compra in app per bluccà parechje elementi, cum'è quelle di publicità è di rutevuli.

Adguard hè una alternativa solidosa à 1Blocker. Hè ancu liberu è cumpresu una feature bianca. Pudete ancu imblanu stampori differenti, buttuni di i social media è "funziona di siti web annogliu" cum'è i pannelli stampati di pàgina, in più di imbligo di publicità.

E se ùn avete micca incuravvi pagu un paru di dusce, Purify Blocker hè facilmente u bloccatore di u megliu pagatu nantu à l'App Store. Hà blocca publicamente, seguitori, ligami di suciali media, cumercii e rùbbriche è puderianu a lista di i vostri siti preferiti. Pudete ancu aduprà Purify pè imbluate l'imagine nantu à a pagina chì pò verificà l'aghjurnà cumu paganu veloce.

Aduprà, Attualmente u Blocker Ad in Scambi

Avà chì avete scaricatu u vostru bloccu ad, avete bisognu di attivà. Questa ùn hè micca qualcosa chì pudete fà in u navigatore web di u Safari o in l'app solu scaricata. Avete bisognu di principià l'appricazzioni di l'App iPad .

In i paràmetri, scrollate nant'à u menu di u lugha è chjama "Safari". Questu hè in a rùbbrica chì principia cù "Mail, Contacts, Calendari". Ci sò assai ambienti di u Safari . Quellu chì cercate hè "Blockers di cuntenutu" chì hè l'ultima entrada in a secció generale di i paràmetri di u safari. Hè solu sottu "Block Pop-ups".

Dopu tuccate cuntenutu Blockers di cuntenutu, andarete à una schermu chì liste tutti i bloccatori di publicità è i blutteri di u cuntenutu chì anu scaricatu. Simply flip the switch next to the blocker of content you have chosen and the blocker will begin working against ads in Safari.

Cumu à Whitelist un situ Web à u vostru Blocker di l'Ad

Hè impurtante chì ricorda chì a maiò parte di u cuntinutu hè senza nantu à a pagina web spicciamente per a publicità. Certi siti definenu a publicità à l'estremu, ma per i siti web chì anu un'antra nurmale di publii discretu, particularmente se hè unu di i vostri siti favuriti, pò esse una bona cosa di "lista blanca" in u situ. Questu permetterà à u situ web per vede l'annunciazione cum'è una eccezzioni à e reguli setti in u vostru bloccu ad.

Per pudè stà una lista web, avete bisognu di attivà l'action in u navigatore Safari. Prima, cliccate nant'à u buttone di u Share . Questu hè u buttone chì pari un rectangulu cù una freccia chì sguardi nantu à questu. U buttone d'accuntenderete nantu à una finestra cù accussioni cum'è mandate u ligame di a pagina web à un amicu in un missaghju di teste o aghjunghjendu u situ web à i vostri marcati. Scroll through the bottom list and choose the More button.

Questa nova pantalla prumove una scusa appiicata à u vostru blocadoru di publicità. Puderete dite "Whitelist in 1Blocker" o solu "Adguard". Pulse a cunversione à l'attività per attivà. E se pensate chì esse aduprà a lista di listessa bianca nantu à una basa regulare, pudete ancu muvianu in a lista aghjurnà u so dettu sottu à e trè linea à a diritta di u cambiamentu è trasfurmà u vostru ditte versu a cima di u screnu. . Avete vede u muvimentu di stratiggia cù u dettu, chì vi permettenu pusàllu esattamente induve vulete nantu à a lista.

Sè Tù Avete Use Ad Blocker?

Aghju salvatu a predicazione per l'ultimu, ma hè impurtante di ricurdà chì a web libera hè stata di publicità. A guerra contra l'annunzii è l'impiccatori pubblichi anu passatu per parechji dicennii ora, è hè una guerra chì ùn pudemu micca vugliutu l'imblocatori pubblichi per vincite. L'unicu accessu per i siti web chì accuminzanu à perdienti u ingressu sò à (1) diventà ancu più ingerente in i so pubblicazioni per quelli chì ùn utilizanu micca l'imblocatori pubblichi, una pratica chì hà aiutu purtatu à a pagina web chì hè inundatu cù l'annunci; (2) imponenu una penalità per u cuntenutu, chì hè quantu siti cum'è u New York Times hà trattatu u tema; o (3) simu chjude.

Pudete imagine ciò chì succede se a maiò parte di l'utilizatori bluccati pubblichi? Puderemu annantu à l'età in l'oscurità quandu avemu pagatu tariffu di sottumissioni per u ghjurnale è per magazines. Avemu vedi siti cum'è u Wall Street Times insurgentanu cù un paru di paragrafi è di dumandà a soldi per passà u so paganu. La maggiuranza di noi hè ghjustu à una alternativa, ma chì si ùn ci hè micca altri?

Forsi una solu megliu seria da Apple per pruduce un buttone in lista nuvola in u navigatore Safari chì cuntene a publicità di u futuru di un situu o un duminiu web. Questu permette à i siti web per spettaculu publicitori da u so predeterminatu è permettenu di pezzi in i siti web chì sò solu troppu spirituali.

Ma finu à quella solu suluzione hè bona, certi anu da turnà à imblocatori pubblichi. Sè vo passate a strada, hè megliu di piglià u tempu à u listinu preferitu.

Stop Letting Your iPad Boss Around!