Cume u borra una carta da Apple Pay cù iCloud

01 di 04

Elimine una carta di Apple Pay Using iCloud

crèditu di stampa: PhotoAlto / Gabriel Sanchez / PhotoAlto Agency RF Collections / Getty Images

Perchè u vostru iPhone robatu hè traumaticu. A gastru di sustituverà u telefunu, u cumprumissu potenziale di a vostra informazioni privata, è un straneru chì cumincia a so mani in i vostri ritratti sò allughjate. Puderete più peggiu, ancu s'ellu si usa Apple Pay , u sistema di pagamentu in wireless. In questu casu, u lapridu hà un apparechju cù a vostra cartulare di creditu o dèvule chì hà almacenatu.

Per furtuna, ci hè un modu simplicemente simplice per sguassà l'Apple Pay d'infurmazioni da un strumentu robatu cù iCloud.

Relazione: Chì fà Quandu u vostru iPhone hè stolatu

Hè bella chì hè faciule simplificà l'infurmazioni di carta di crèditu through iCloud, ma ci hè qualcosa impurtante per sapè di quessa. Sguassà eliminà a carta ùn hè micca veramente a bona nova nantu à questa situazione.

A megliu novu hè chì Picchì Apple Pay utilizeghja u scanner di l'identità di u Touch ID per u so securità, un ladru chì hà tenutu u vostru iPhone necessaria un modu di falsificà u vostru bigudite per u vostru Apple Pay. Per quessa, a prubbabbilità di tariffu fraudulenti hè fatta da un latru hè relativamente bassu. Iò, l'idea chì a vostra carte di creditu o di debitu hè almacenatu in un telefone robatu hè incùmodu, è hè faciule da eliminà una carta issa è aghjunghje torna.

02 di 04

Accede à iCloud è truvà u telefuninu robatu

Per rinfreserà a vostra carta di creditu o debitu d'Apple Pay nantu à un iPhone chì hè struitu o persu, segui i passaggi:

  1. Va à iCloud.com (qualsiasi dispositivu cù un navigatore web-scrittura / laptop, l'iPhone o l'altru mobile device-hè fine)
  2. Identificà u vostru contu iCloud (questu quì hè probabbilmente u listessu nome è password è u vostru Apple ID , ma quì dedende di cumu stallà iCloud )
  3. Quandu hà cunnisciutu è sò in a principal screen di iCloud.com, cliccate nant'à l'icona di cunfigurazione (pudete puru chjave u vostru nome in l'angulu uitu di u ghjornu è select iCloud Settings da u drop-down, ma Configurazione hè più veloce).
  4. A vostra infurmazione di Apple Pay hè vultatu à ogni dispusitore chì hè statu stabilitu nantu à u vostru Apple ID o cuntu iCloud, per esempiu). Per quessa, avete bisognu di circà u telefunu chì hè struitu in a seccione di i me Disquets . Apple faci faciule simplice per vede ciò chì u discu a Apple Pay configured adupratu un icò di Apple Pay sottu
  5. Cliccate l'iPhone chì tenenu a carta chì vulete sguassà.

03 di 04

Eliminà u Cretu o Dèttu Cursu U vostru Telefonu robatu

Quandu u telefunicu hà sceltu hè indicatu in a finestra popup, vi vede qualche infurmazione basta annantu à questu. Includite chì sò i carte di creditu o debitu chì Apple Pay utilizeghja cun ella. Sì avete più di una carta custruita in Apple Pay, a vidite tutti quì.

Truvate a carta (s) chì vulete sguassà è cliche Chjave.

04 di 04

Confirm Removal of Card da Apple Pay

In seguente, vede una finestra chì avvistà da ciò chì succederà cum'è u risultatu di sguassà a carta (in particulare chì ùn puderebbenu micca aduprà cù Apple Pay, sorpresa maiò). Hè ancu chì sapete chì pò piglià à 30 sicondi per a sguassà a carta. Assumitivu chì vulete cuntinuà, fate Chjave.

Pudete scaricà di iCloud ora, se vulete, o pudete stà à cunfirmà. Dopu circa 30 sicondi, vi vede chì a carta di creditu o debitu hè stata eliminata da quellu device è chì Apple Pay ùn hè più cunfigurata quì. A vostra info pagazione hè salvu.

A volta di ricuperà u vostru iPhone robatu o avete un novu, pudete set up Apple Pay cum'è u normalu è cumincià à utilizallu per fà cumerci veloce è faciule novamente.

Più ciò chì facenu quandu u vostru iPhone hè struitu: