Cume u Eliminar un Virus di Windows

A infezzjoni di malware pò esceta una varietà di sintomi - o nimu in tuttu. Indubbenu, i più amus d 'insidiosi (steal stealers è trojans theft of data) raramente fate qualcosa di i segni d'infezzione. In altri casi, cum'è scareware, pudete spirimendu diliziu di u sistema o l'impedenza di accede à certi utilitate cum'è Task Manager.

Sposta da u vostru situ in spiegazione, ci sò parechje scelte chì pudete pruvà. A seguita hè una lista di l'opzione cumenciendu cù a più faciule è travagliendu per a più avanzata.

Pruvate a vostra Software Antivirus Prima

Se u vostru òspite Windows hè infettatu cù un virus, u vostru primu passu duverà esse aghjurnà u vostru software antivirus è eseguisce un scanamentu di sistema. Assicuratevi di cercà tutti i prugrammi di prima di scorri. Questa scanning pudete piglià parechje ghjorni, per fà affucà questa metafonesa quandu ùn avete bisognu di usà l'informazione per un certu tempu. (Se u vostru urdinariu hè oghje infettatu, veramente ùn deve avè micca aduprà micca di manera).

Se u malware si trovi, l'scanner antivirus generalmente pigghiò unu di e trè azzioni: ne, chjappane o quarantine . Se dopu à eseguisce u scanamentu, u malware hè sguassatu, ma vi riceve i errore di u sistema o una pantalla blu di a morte, pudete bisognu di restituà i schedarii di u sistema .

Boot into Safe Mode

Modu di Securie impedisce l'appiecazione per caravanu è permettenu interazzione cù u sistema operatore in un ambiente più cuntrullatu. Ancu micca solu u software di antivirus chì sustenni, pruvate a basa in u Modu Safe è eseguisce un scanu antivirus da quì. Se Modu Chjave ùn pò manca, o u vostru antivirus ùn curreva in Modu Safe, pruvate d'arregistramentu in modu nurmale, ma pressu è mantene a chjave di cursa quandu Windows accumbe di carica. Hè cusì impedisce mancu qualchi applicazioni (cumprendi parechji malware) di carica quannu Windows hè inizio.

Se applicazione (o u malware) still carriche, in seguitu a settinge ShiftOveride pò esse cambiatu da u malware. Pi via chì, vede cumu Inhabilità ShiftOveride.

Tentativa di Manually Locate è Elimine u Malware

A quantità di u malware di u ghjornu pò inutilisate u software antivirus è impedisce ch'ella da eliminà l'infezzione. In quellu casu, pudete tentà a rimettivu u virus da u vostru sistema. In ogni modu, u tentativu di rimpiazzà à u manualmente un virus necessita un certu livellu di skill è Windows savvy. À minimu, avete bisognu di sapè cumu:

Avete bisognu di verificà chì a visualizazione di l'estensione di l'architettura hè attivata (per via di manera predeterminata ùn hè micca, per questu hè un passatu impurtante). Avete bisognu à guarantiscia chì l' autorun hè disabilitatu .

Pudete ancu pruvate di chjusu i prucessi di malware usendu u Manager di Task . Simply right clic in u prucessu chì vulemu firmà è sceglite "prucessu finale". Se ùn si puderà di situà i processi chì travaglianu via Manager di Task, pudete inspetture i punti di ingressu cumuni cumunità cumunità per truvà u locu da quale u malware hè loading. Nota chì a maiò parte di u malware d'ognunu pò esse rootkit-enabled è cusì hè stata oculta da vista.

Se ùn si puderà di situà u prucessu di cursu (using the Task Manager) o inspeccione i punti di ingressore autoestart, eseguite un scanner rootkit per pruvà à identificà i schedari / processe involutanu. U Malware pò ancu impedisce l'accessu à l'opzioni di caratteristica, perchè ùn hè micca putente di cambià l'opcions per vede i schedari ore. In questu casu, avete bisognu di attivà attivà l'opzione di cartulare.

Se pudete riesce u locu sito sianu (s), ottene u MD5 o SHA1 hash per u schedariu (s) è utilizate un mutore di ricerca per cercà infurmazioni nantu à ellu utilizendu l'hash. Questu hè particularmente utile à a determinazione d'un fate suspettatu è veramente malicious o legitimu. Pudete ancu mandà u schedariu à un scanner in linea per diagnosticà.

Una volta avete identifichendu i schedari maliziusi, u vostru prossimu passu serà di sguassà. Questu pò esse uperazione, cum'è malware utilizan tipicamenti parechji schedari chì monitorizanu è impediscenu chì i schedari maliziusi sò sguassati. Se ùn pudete sguassà un schedariu maliziunale, pruvate di dà un cuntrollu u dll assuciatu à u schedariu o impone u prucedimentu di Winlogon è pruvate per eseguramentu u schedariu novu.

Cumpigliate un CD di Salvata di Cumpagnia

Sì mancu qualchissia di i passi più apprizzati, pudete bisognu di creà un CD di salvata chì furnisce accessu dormitu à u discu infettuatu. L'opzioni include BartPE (Windows XP), VistaPE (Windows Vista), è WindowsPE (Windows 7).

Dopu arriva à u CD di salvata, cuntrollate novamente in i punti di ingressu cumuni cumunità cumunità per truvà u locu da quale u malware hè loading. Scaricate à e pusizioni furnisce in sti punti d'accessu autoestarte è sguassate i schedari maliziusi. (Sè micca assicuratu, ottene u MD5 o SHA1 hash è utilice u vostru cercadoru di ricerca predilettu per investigà i schedari chì utilizanu stu hash.

Last Resort: riformatu è reinstall

A finali, ma spessu a prime pratica hè di furmaglià l'impegnu duru di l'informazione infettata è reinstallate u sistema upirativu è tutti i prugrammi. Mentri tedious, stu mètudu prutege a salvezza più sana di l'infezzione. Assicuratevi di cambià i vostri contrasini di u login per l'urdinatore è di qualsiasi siti sensitivi in ​​linea (inclusi banca, riti suciali, email, etc.), dopu chì finalizate u vostru sistema.

Mantene in mente chì, mentri chì hè generale per risoluzione di i schedari (per esempiu, schedari chì avete creatu), prima avè bisognu di guarantiscia micca chì anu micca ancu una infizzione. Se i vostri fili di salvezza guardate in un USB, ùn ci micca impastallu in u vostru urganu rinfurzatu finu à chì avete micca disabilitatu autorun . Inutile, a chance di reinfection via un vermu autorun hè assai alta.

Dopu à disattivà l'autorun, plugin a vostra copia di salvezza di scrittura è scanne cù un pare parechji scanners online . Sè avete un filtru di salute nant'à dui o più scanners online, pudete sentulà sicurezza risorsa sti schedari à u vostru pc restituitu.