Cumu create un Shared iCloud Photo Stream Album per l'iPad

Apple rebranded Photo Shared Photo in iCloud Photo Sharing when it introduced iCloud Drive è iCloud Photo Library , perchè quelli chjucu cunfunditi da u swap, sò basu a listessa cosa. iCloud Photo Sharing i permette di selezziunce un cercolu privatu d'amici è di famiglia per fà aghjunghje in gruppu di foto. A biga diferenza hè chì pudete aghjunghje i clienti.

Pudete ancu chjeneru i cumandamenti nantu à e fotografici è i video cumparciati in stu modu. Ma prima, avete bisognu di creà unu. Avemu da passà i passi per sparisce i fotografichi nantu à u vostru iPad, iPhone o iPod Touch.

  1. Launch the Photos app. (Truvate una manera rapida di appuntamentu ...)
  2. À u fondu di u screnu sò trè tabulazione: Photos, Shared and Albums. Pulite u zitellu in Shared.
  3. À u cantu superbellu di u screnu hè un bigliettu cù un signu plus (+). Pulse u buttone per cumentà a creazione di a vostra foto chjave. Pudete ancu puru l'annu in biancu cù un signu più grande.
  4. Prima, nomini u vostru album di foto chjesa. Se tu site sparendu un veru numaru di ritratti in un tema cum'è una vacanze, vai cun qualcosa simplicità. Mi piace à avè un album cumuniatu predilettu called 'Our Photos' per cherry pick my best photos and videos.
  5. Dopu tuccate u buttone «Segni», vi offre à l'occasione di invià parechje à l'album di foto cumminata. Cusì tratta ancu ciò chì avete da scrive in u ricchientu di un mail. Quandu si faia, aghjugnu "Crià" à u cima.
  6. Per aghjunghje ritmi à u flussu partitu, simpricimenti apre u album di foto è toccu a fossa chjara cù u segnu più. Questu avete da piglià à una pantera unni puderete sceglie assai imagine. Dopu chì avete sceltu u ritagliu chì vulete di sparte, puderete chjude u botulinu "Done" à u cantu ghjustu rightu di a pantalla è anu aghjuntu à l'album cumpratu.
  1. Pudete puru aghjunghje photo ind'è l'album in quandu avete vedete una photo cù u sguassà u buttone di u Share è scaricamentu in u menu di i menu di i menu di l'iCloud Photo Sharing.