Cumu fattu un Eghjettu di Color Parcialu Naziu è Nilu Biancu cù u GIMP

01 di 09

Puttendu un Splash of Color in una foto bianca è nera

Jonathan Knowles / Stone / Getty Images

Unu di l'effetti di foto più dinamica implica a cunversione una foto à u biancu è nìvulu, salvu un oghjettu chì si trova in culore. Pudete ottene quì in parechje manere. Eccu un modu non-destruzzione cù una cappiditura in u editore di free photo di u GIMP.

02 di 09

Salvà è aperta a Prutetta Image

Questa hè l'imaghjera chì avemu da travaglià. Foto © Copyright D. Spluga. Usatu cù permessa.

Accuminciate aduprènduli a vostra propria imagina, o salvà a foto ind'a questa pratica cum'è seguite. Cliccate quì per u tulu. Sè vo avete Utilizatu u Gimp à una Mac, Commandà sustitutu (Apple) per u cuntrollu , è Opzione per Altate sempre chì i lettite sò i specìfiche in scrittori.

03 di 09

Duplicate u Capu di Fondo

Prima faciamu una copia di a photo è cunvertisce in biancu è biancu. Fate a paleta visuale cù a pressa Ctrl-L . Cliccate da scapulare nantu à a strata di livellu è sceglite "duplicate" da a carta. Avete una nova capa chjamata "copia di fundazione". Cliccate dopu nantu à u nome di e chjave è u "scala di grisgi", dopu presione pressione per rinomà u culore.

04 di 09

Cunvertite a Duplicate Layer à Scale di Grid

Andemu à u menu Colore è sceglite "desaturate" cù a scala di gricassine seleziata. U dialogu "cacciate i culori" dispunia trè modi di cunvertisce in grisgiu. Pudete pruvà à sapè chì prefete, ma aghju utilizatu l'opzione di luminosità quì. Pulsà u buttone "desaturate" dopu fattu a vostra selezzione.

05 di 09

Aghjunghjite a Capa Mascara

Avà da esse datu sta foto un saccu di culore ristoru u culore à i manzili cù una cappella mascara. Questu ci permette di coralli egli sbagli.

Cliccateu nant'à u palellu "di grisgium" in a paleta di i capelli è sceglite "Add Layer Mask" da a carta. Pettite l'opzioni cum'è accaduti in u dialogu chì appare, cù "Bianco (l'opa dizza)" seleccionatu. Dopu cliccate "Add" per aplicarle a mascara. A palette di a qualità hè chì hà avà amparate una casella bianca à prossimu à l'imagine miniatura - questu representa a mascara.

Perchè avemu usatu una strata duppia, avemu sempri a stampa di culore in u pianu di u fondu. Ora avemu a pintà nantu à una cappella maschera per revelà u culore in a capa di fondo quì sottu. Se avete seguitu qualsiasi di l'altri tutori, pudete ancu esse familiarizatu cù e capelli più. Eccu una recapitulazione per quelli chì ùn sò micca:

Una cappella maschera permette di sguassà e parte di un capu per pittura nantu à a mascara. White spetta a capela, u pezzu u blocu per completu, è i so sfumaturi di grigia spicificà da parte. Perchè a nostra mascara hè tutta bianca, tutta a capa di grisa hè statu revelata. Avemu dabluà ubligatoriu di a coletta di gricassu è revela u culore di i puma da a strata di u pianu nantu à a cappella maschera cù u neru.

06 di 09

Prughjettate e Manzanas in Culore

Aghjughjà nantu à e manzili in a photo perchè fate u vostru spaziu di travagliu. Attualmente l'aghjoute di Barcellona, ​​selezziunate un sciccareddu intrududuitu è ​​l'opa diatu à u 100 per cente. Pettite u culore di u pianu novu nantu à pressu D. Cliccate dopu nantu à a cappella mascara miniatura in a paleta persunale è principia a pittura nantu à i mazzuli in a photo. Questu hè un bonu tempu per utilizà una pittura grafica si avete unu.

Quandu si pittura, utilizate e chjave di ughjettivu per crescate o diminuite a dimensione di u vostru spazzulu:

Sè vo site più còmicu cuncetendu selezione cum'è pittura nantu à u culore, pudete aduprà una selezione per l'insulazioni di l'ughjettu vulete colori. Cliccate l'ochju in a palette di culleghja per sguassà u chjucu di grisgi, fate a vostra selezzione, poi turnate a so volta di gricerali. Cliccate a cappella maestra di u miniatura, è andate à Edita> Fill with FG Color , cù u negro cumu u culore di prima.

Ùn avėi panicu si vai fora di i linii. Vi vùagliu mostrarà cumu per pulizziari.

07 di 09

Pulizia finu à i viluri nantu à u pittura in a Mascara di capra

Probabilizeghja u culore chjucu nantu à qualchi area chì ùn avete micca di pudè. Micca penseri. Solu cambia u culore di u biancu sottu presioni X è sguassate u culore torna à grisgiu cù un sciccareddu. Zoom in cercanu è purifichèmu ogni vignetu utilizendu i ligami chì avete amparatu.

Pettite u vostru ritornu di u zoom à u 100 percent (píxels reali) quand'era finitu. Pudete fate quì aghjuntu 1 nantu à u tecmaticu. Se l'arraggiate culurati sò aggradurati assai, ponu amuceciate un pozzu per anderanu à i filtri> Blur> Gaussian Blur è stabilisce un raghjolu sfurtamentu di 1 à 2 pixel. A sfurità hè appiicata à a mascara, micca a ritrattu, resultendu in un ciumi più sufficenti.

08 di 09

Add Noise per un Touch

A fotografia tradutta in u biancu è u biancu seranu ordinarificatu di qualchì grana di filmu. Questa era una foto digitale per ùn avè micca a qualità grainy, ma pudemu aghjunghje cù u filtru di sonu.

Prima avemu agitu bisognu di l'imaghjini chì sguassate l'empereveri di u capu, cusì vèrtendu chì sete felice cumpletu cù l'effettu di u culore prima di avè principiatu. Se vulete mantene a versione editurà di u schedariu prima di scattatura, sianu à Archive> Salvà una copia è sceglite "GIMP XCF image" per u schedariu di tipu. Questu crea una copia in u locu nativu di GIMP, ma manteneà u vostru file in funzione.

Avà clic à cliccà nant'à u paleta à i capelli è sceglite "Flatten Image". Cù a copia di fundazione scelte, andate à i filtri> Noise> RGB Noise . Uncheck the boxes per i dui "Noise correlate" è "RGB indipendenti". Aduprate u Rojo, Verde è Azzuricu à 0.05. Verificate e risultati in a finestra di vista predefinitu è ​​aghjà l'image à u vostru piace. Puderete cuntattà a diffarenza cù u sensu di l'effettu di i rughjuli cù l'utilizazione di scurdari è di ricustirà.

09 di 09

Crop è Salvà a Foto

L'Image Finished. Foto © Copyright D. Spluga. Usatu cù permessa.

Comu un ultimu passu, utilizate l'Uttenuta selezziunale Rectangulu è facenu un selezzione di cultivà per una cumulazione megliu. Va a Image> Crop to Selection , guardate micca a vostra figura finita.