Cumu gestione a basa di i passageri in Chrome in iPad

Stu tutorialu hè solu destinatu per i navigatori in iperatori di Google Chrome in i dispositi iPad Apple.

Comu a nostra attività di u Web di l'attività cuntinua sempri criscenu, perciò a quantità di password chì avemu rispunsevule di ricurdà. Sè cumu si cuntrolla u vostru ultimu statu di u bancu o publicate e ritratti di e vostre vacanze per Facebook, chances sunnu chì avete bisognu di logà prima di fà. U nùmeru numeru di chjavi virtuale chì ogni noi di guibì adurà pò esse immobiliate, incurendu a più di i browsori per guardà issi password in locu. Ùn avete bisognu di scrivite i vostri credenzii ogni vittoria chì visitate un situ web hè generale una crescita di accoglia, più più à quandu navassi nantu à un dispositivu portabile cum'è l'iPad.

Google Chrome per l'iPad hè un such browser chì offre stu serviziu, aghjustendu password per voi. Stu lussu veni cun un prezzu, perchè chì qualsiasi l'accessu à u vostru Ipad puderia diventà privatu à a vostra infurmazione persunale. A causa di stu risicu di risurtà in securità, Chrome facilite a capacità di disattivà sta funziona cù pocu pressi di u ditta. Questu tutorialu viaghja cù u prucessu di cumu fà per quessa.

Prima, apre u vostru navigatore Chrome. Pulse u buttone menù di u principale (trè punti verticamenti allinati), situati in a cantonata di a righjoni di u bigliettu di u vostru navigatore. Quandu u menù dispunivice meneghja, sceglite l'opzione di paràmetra .

L'interfazea di ricerca di Chrome hà avà esse exhibitu. Situate a seccion Basics è selezziunà Guardà Passwords . A so pantalla di u passatu Guardà si deve esse indicatu. Pulse el buttolo ON / OFF per attivà o inutilizà a capacità di Chrome per almacenà password. Tutti i vostri cuntatti tutte e password si pò vede, edite o sguassate, andendu à passwords.google.com .