Cumu Installa è Eseguite Linux nantu à un Chromebook

Usendu Crouton per cunmbisce trà Chrome OS è Ubuntu

I Chromebooks si sò diventati per dui semplici ragiuni: facilidad d'usi è prezzu. A so popularità creciente hà purtatu à un rapidu aumentu di u nùmeru di applicazioni disponibile, chì à turnà a fonti di a funzione di questi Chromebooks. Ùn avemu micca cusì parlà micca di Chrome OS o di i so appiecenti. Avemu per parlà di esse Linux nantu à un Chromebook, un sistema operatore potente chì hè più definitamente micca una app Google.

In seguitu u tutoriale quì sottu si pò ancu esse cumpiutu una versione cumplicata di u sistema operatore Linux in u vostru laptop, chì apre u un mondu sanu di pussibbilitati nantu à questu chì hè essenze una manu di u prezzu.

Prima di installà Ubuntu in u vostru Chromebook, avete bisognu à attivà Modu di Garativista. Questu hè un modu riservatu solu per l'utteni avanzati solu, per questu hè impurtante chì avete cura prestu nantu à l'instructions below.

Modu favorevule per attivatori

Mentre a maiò parte di i vostri dati in u SO Chrome hè almacenatu in u cloud di u servitore , pudete ancu avè alcuni scuperte mpurtanti salvati localmente; cum'è quelli trovati in u cartulare di i vostri Downloads . In più di disattivarii certimi ristretti di sicurità è chì vi permettenu installà una versione customizata di Ubuntu, un Modu di Creevador di creadori ancu automaticamente borra ogni data lucali in u Chromebook . Per via di questu, aghjustate tuttu ciò chì avete bisognu hè sustinutu in un dispositiu esternu o si traslassine à u nulu per piglià i passi sottu.

  1. Cù u vostru Chromebook, mantene a Ecunia è Refresh chjavi in ​​simultaneamente e toccu u buttone di pulsazione di u vostru dispositivu. Un reinvigenza furzata avè da principià, à quale puntu pudete falla di i chjavi.
  2. Dopu chì u reinicutu hè cumpletu, una schernu cù un puntu di screamatura gialla è un missaghju chì u Chrome OS avianu mancu manca o hà danatu. Appena utilizate sta chjave cumminiva à inizià Modu di Garatore: CTRL + D.
  3. U messagiu seguitu avà avà esse exhibitu: Per fà a verificazione SO, falla ENTER. Hit the Enter key.
  4. A nova pantalla hè stata quì stante chì u verificatu SO è fora. Ùn toccu nunda in questu puntu. Dopu uni pochi sechi riceverete u nutiziu chì u vostru Chromebook hè transichendu in Modu di Garatore. Stu prucessu pò piglià pocu tempu è puderia involutà parechji ricadienze. Aghjunghje eventualmente tornata à a verificazione SO è in u missaghju, accumpagnata da un puntu di scatula rossa. Ignite stu messagiu è aghjustate finu à vedà a schiera di accolta di Chrome OS.
  5. Perchè tutti i dati lucali è i paràmetri fù sceltu quandu accede in Modu di Garativu, pudete avè rilivatu l'infurmazioni di a rete di a lingua, l'orientazione di l'idiomi è di u tecllo in a pantalla di l'aiutu di u SO è ancu accunsente à i termini è à e cundizioni di u sistema operatore. Una volta compia, accede in u vostru Chromebook dopu questu questu questu quì.

Ubuntu ind'a Ubuntu per Crouton

Mentre chì ci sò parechje spazii dispunibuli per installà è curate un sapori di Linux in u vostru Chromebook, stu tutorialu focusu nantu à a solu solu solu. I raghjetti principali di sceglie Crouton hè in a so simplicità è u fattu chì permette di correrà Chrome OS è Ubuntu side-by-side, eliminendu a necessità di u hard boot nel un sistema operatore à u mumentu. Per cuminciate, apre u vostru navigatore Chrome è seguite i passi sottu.

  1. Navigate à u repertoriu GitHub ufficiale di Crouton.
  2. Cliccate nant'à u goo.gl ligame, situate direttamente à a diritta di u Chromium OS Universal Chroot Environment header.
  3. Un schedariu Crouton avà avà esse dispunibule in a vostra cartulina Downloads . Aduprendu u cunceculu di u cuncellulu Chrome in una nova tabulazione di u browser in usu di l'atleti di cursa: CTRL + ALT + T
  4. Un cursore hè sempre listessu à prossimu à a crosh> prompt, aguentanu i vostri ingaghjate. Scrivi stampa è pressu a chjave di Intrètore .
  5. U signalu di cumanda avà avà leghje ciò chì seguite: chronos @ localhost / $ . Ingressu a sintaxe seguente in u promptatu è tuccate a chjave Enter : sudo sh ~ / Downloads / crouton -e -t xfce . Se trovi un chromebook cù una touchscreen, utilizate a sintaxina seguente invece: sudo sh ~ / Downloads / crouton -e -t touch, xfce
  6. L'ultima versione di l'installadoru Crouton hè issa scaricata. Pudete avà da esse guidatu à furnisce è verificà a contrasautra è un password in criptone à questa unitu, u mutivu chì hè chjese u criptu di a vostra installazione Ubuntu via u paràmetu "-e" in u passatu anticipu. Mentre sta bandera ùn hè micca nicissariu, hè altamente ricunnisciute. Sceglite un contrasini sicuru è password chì avete da ricurdà è inserite per quessa, se appiche.
  1. Una volta chì a generazione chjave hè fatta, u prucessu di installazione Crouton cumincià. Questu avarà da parechji minuti è esige una intervenzione minimale per l'utilizatori. In ogni modu, pudete vede infurmazioni di ogni passu in a finestra di cunnessione cum'è a stallazione imprudava. Puderà eventualmente dumandà à definisce un nome d'utilizatore è password per u cuntu Ubuntu primariu versu a culu finale di u prucessu.
  2. Dopu chì a stallazione hà sviluppatu bè, avete truvatu retrocede à u cumandimu prompt. Ingressu a sintaxe seguente è cagiunmente a chjave Enter : sudo startxfce4 . Se chjave l'encryption in i passaghi previsti, avete da esse risolvutu per a vostra password è password.
  3. A sessione di Xfce hà avà da principià, è vi vede l'interfaccia di l'Ubuntu di fronte à voi. Felicità ... Avete da esse in Linux in Chromebook!
  4. Comu dissi prima in l'articulu, Crouton li permette di esse run both Chrome OS è Ubuntu simultaneamente. Per cancià trà i dui sistemi operativi senza avè da riflette, utilizate l'ultimi aghjuntu di teclate: CTRL + ALT + MAFFIFT + TORTA è CTRL + ALT + MAFFIFT + FORWARD . Se ùn sò micca stati shortcuts per voi, pudete esse guidà u Chromebook cun chipset Intel o AMD, à uppusizione à ARM. In questu casu, utilizate e seguenti diritti automaticamente : CTRL + ALT + BACK è ( CTRL + ALT + FORWARD) + ( CTRL + ALT + REFRESH).

Emu utilizà Linux

Avà chì avete attivatu Modu di Garativu è installatu Ubuntu, avete bisognu di seguità ste passi per inizià u scaricamentu Linux annantu à u vostru prugettu nantu à u Chromebook. Solu bisognu chì vi vede a schermu di preminenza chì affirmate chì a verificazione di u SO hè OFF cada vez que rebate o ombra u putere. Questu hè degnu chì u Modu di Garatori mantene a so attivu finu à ch'ella sia desactivata di manera manuale, è hè obligatu di correru Crouton.

  1. Prima, tornanu à l'interfaccia di u cunfrittu di developer aduprendu u cursu di cursu: CTRL + ALT + T.
  2. Type shell in a crosh prompt è hit Enter .
  3. U chronos @ localhost chì avà vi pò esse spessu. Scrivi a sintaxina di seguita è aghja Enter : sudo startxfce4
  4. Ingrese a vostra contraseña di cifrazione è contrasautru, se se prompted.
  5. U vostru Ubuntu di u scrittura avà avà esse visibili è pronta per l'usu.

Per automaticamente, a versione di Ubuntu chì avete installatu ùn venenu micca assai di software preinstallatu. U metu più cumuni per a lucalizzari e installazione di l'applicazioni Linux hè attraversu apt-get . Questu servitore in linea pocu cumpagnu viaghja permette di circà è di scrive numeru applicazioni in Ubuntu. Avete nutatu chì i Chromebooks AMD è Intel sò accessu à più applicazioni di travaglià di quelli chì anu chjamate chips ARM. Dittu chistu, ancu i Chromebooks basati in ARM sò l'abilità di scorri parechji di l'applicazioni Linux più famose.

Visità a nostra guida à prufundità per appena più nantu à installazione d'applicazioni da a linea di cumanda via apt-get .

Salvà i vostri dati

Mentre a maiò parte di dati è paràmetri in Chrome OS sò automaticamente almacenati in u nuvulu, u listessu ùn si pò esse dichje per i schedari creati o scaricatu durante a vostra sessione Ubuntu. A mantenimentu cusì intesu, pudete vulete rinvià i vostri schedari Linux da u tempu. Per bisognu, Crouton prupone l'abilità di fà quì, solu per piglià e seguenti passi.

  1. Aduprà l'interfaccia di u cunfrittu di i cunfirmanti chjavanu a seguitu l'attestatu: CTRL + ALT + T.
  2. Appena, scrivi in scògliu à a crosh prompt è chjude u tecliste Enter .
  3. U chronos @ localhost chì avà vi pò esse spessu. Scrive the following command and parameters and hit Enter : sudo edit-chroot -a
  4. U nomu di u vostru chroot avà esse dispunibule in u testu biancu (ie, precisa ). Scrivi a sintaxina seguente da un spaziu è u nome di u vostru chroot è accede Enter : sudo edit-chroot -b . (ie, sudo edit-chroot-b precisa ).
  5. U prucessu di salvezza solu avà da principiu. Una volta compia, vi vede un missaghju chì stallule Finalizatu di salvezza cù una strata è u filename. Un tar file , o tarball, avà da esse situatu in u vostru libru in Chrome OS; chì hè spartutu è accessìbule solu in i sistemi operativi. À questu puntu hè ricunnumandatu chì copie o movanu stu schedariu à un dispunellu esternu o à un'altura di u nuvellu.

Eliminazione Linux da u Chromebook

Sì avete trovu incunificate cù u fattu chì Modu di Garanzia furnisce un ambienti più sicuro chì quandu a verificazione di u SO hè attivatu o se solu vulete sguassà Ubuntu da u Chromebook, piglià e seguenti passi per rinvià u vostru dispositivu à u so statu previ. Questu prublemu saldarà tutte e dati locali, cumpresu qualsiasi schedari in u cartulare di i vostri cartulare Downloads , per esse sicuru d'avè sustenevule nant'à tuttu ciò chì impurtante.

  1. Restart u Chromebook.
  2. Quandu a verificazione SO hè di qualchì messagiu OFF , prisintà a spaziu larga.
  3. Avete da esse dumandatu à cunfirmà o micca chì vulete micca a verificazione SO di u SO. Hit the Enter key.
  4. Una notizia vi parechamente stating chì a verificazione di SO hè ora. U vostru Chromebook se reiniciarà è serà restauratu à u so statu originali in questu puntu. Quandu u prucessu hè cumpletu, vi sarete ritornu à a so pantalla di Chrome OS cunvene chì avete bisognu di scambià a vostra infurmazione di rete è credenze di login.