Cumu presidente Obama usa Web 2.0 per esse per u presidente

A so struttura di Web era in u Centru di a Campà

Un capiscenu funnamativu di a cumunicazione hè sempre statu à u centru di l'arsenale di puliticanti, ma una impegione firmata à u futuru di a cumunicazione pò esse l'arma secreta chì guazza a guerra. Per Franklin D. Roosevelt, era radiu. Per John F. Kennedy, era televisione. È per Barack Obama, hè a media social .

L'Obama hà pigliatu l'attraversu di basi à l'era digitale annantu à a Web 2.0 è l'utilizanu com'è una pratica cintrali di a so campagna presidenciale. Da i pruduttivi di u suciale à u YouTube à a reta di a sucetà , l'Obama hà navigatu Web 2.0 è a turnò in una forza importante in a so campiunale.

Obama è Social Media

U primu regnu di u marketing marketing social media hè di mette è / o u vostru prodottu fora da quì. Uni pochi manere di fà chì include include un blogger attivu, stabilisce una presenza nantu à e rutevi catali sociale, è abbrendu novi formi di cumunicazione.

Obama hà fattu solu chì. Da a reta di suciale à u so blog in a Campagna di Fight the Smears, Obama hà fattu a so prisenza Web 2.0. Hà a più di 1,5 milione di amichi in MySpace è Facebook , è hà in più di più di 45 000 seguitori in Twitter . Sta attività persunale in rete sociale permette di rapite rapidamente a parolla fora di e varias plataforme.

Obama è YouTube

I ghjorni di scrivite un discorsu per capturà un secunni mumentu di securità di u sughjettu nantu à a notte di notte sò in più. A popularità di YouTube dà l'accessu pùbblicu à u discorsu tutale, micca solu u scedariu chjamatu da a nova, chì significheghja u pezzu sanu sanu cunvince cù l'audienza.

Barack Obama hà fattu un bonu travagliu di assicurà chì i so discorsi sughjenu bè nantu à u YouTube in tutte l'entierite cumu fà in notte di notte cù solu un clip. Hè ancu accusatu in l'audience di YouTube, creendu una forte presenza in u situ web. Stòricamente, i ghjovani votanti sò stati altamente in l'entusiasmu ma solu in u votu. Ma Obama ha statu capace di utilizà a messageria soia per fegà sta tendenza.

Obama è I SoNet

S'è no avemu a circà l'aspettazione di a mossa d'Obama, truvamu Chris Hughes. Cum'è unu di i fundaturi di Facebook, Chris Hughes cunnosci una cosa o duie nantu à a rete di suciale. A preputenza di l'Obama di a rete di a rete soziale hè chì ùn hà micca avete tituli à u tempu, ma hè statu un fattore maiò in u successu d'Obama.

Barack Obama ùn hè micca u primu à utilizà a reta di a sociale in una offerta per a presidenza - Howard Dean utilizatu Meetup.com per esse un contatore seriu per a nomina di u partitu in u 2004 - ma ellu hà perfisu. A regula di u pulgami per qualsiasi grandi applijazione hè di pacà un pudore sappiutu per esse simplicità d'utilizà. Hè ciò chì My.BarackObama.Com ponu.

Una reta social cumuna, My.BarackObama permette à l'utilizatori cose u so propiu profilo completo di una descrizzione appunita, lista d'amici, è blog personali. Puderanu unisce à gruppi, participà in a riserva di fondi, è organizate avvenimenti di una interfície chì hè à tempu d'utilità è familiar à qualsiasi l'usu di Facebook o di MySpace.

Politica 2.0 - Podere à u populu

Guàrdanu o perde, ùn ci hè dubbitu chì Barack Obama hà cambiatu u riti di a pulìtica in l'America. È cum'è l'Obama hè aduprà Web 2.0 in a so campi presidenziale, dunque pudè Web 2.0 déjà i populi americani una voce di a pulitica.

A so reta sare soia di Obama hè stata utilizata per fasi un prutesta di a so pusizioni in una prughjettu di cunferenze federale, pruvucannu chì a rete suciale pò esse tagliatu.

Avà hè à a ghjente per utilizà a voce.