Cumu Push Your Limites Artificiale Usendu l'iPhone

Da un veteranu Instagram

Prima di fà una volta à un di i geniuses di l'arte mudele, permettenu di dà un pocu infurmazione nantu à ellu. Certu, fate in più dittori in una entrevista cù ellu per un articulu separatu, ma in ssu mezu, vi puderaghju sapè ciò chì vi à u so travagliu.

Ii Iain Sutherland a través d'un amicigghinu mutuale in Instagram, Mellow Longfellow. Tramindui èranu in Instagram prima ch'è eru è avia già cunvucatu un bon seguenti è a cumunità (chì hè assai, assai distinta da l'Instagram chì vemu nimu). Tutti eranu attivi in ​​un soru subgenu di a fotografia mobiliata à u mumentu. I so travagliu imbarcò i limiti di a fotografia mobilià in particulare perchè eranu scantazzu cù i so edituri. Sempre cerconu i novi appliaggi per utilizà à stack e cresce cù. Mi piace à i ghjovani scientists di quissa tempiu di Instagram. Hè cumu per andà in un laboratoriu è vedutu un crescente scientist in un mantellu biancu, splicing e dicing, è da chiancinu à u finalu, "hè vera! Hè vera!"

Anu sempre avutu u rispettu maiò à Iain. Hè sempre hà statu veru à u so travagliu, u so artu, è e so credenze di sta nova arghjentu, chì sapemu oghje cum'è Instagram. Era un pionieru in u fiumu salvaje, salvàticu di Instagram. U so travagliu, a so creatività, è a so fideltà à l'arti sò senza frotta.

Hè un scunce d' entreverà è avete spiegà u so travagliu in forma tutoriale.

Cù eccu, vi intrughju à Iain Sutherland aka @dopeyfresh supra Instagram.

01 di 04

Blocc 1 Edite è Detalle

Iain Sutherland

02 di 04

Blocc 2 Editi è Detalle

Iain Sutherland

03 di 04

Blocczione 3 Edizioni è Detiti

Iain Sutherland

04 di 04

Edizzioni di Blocu Finali è Detalle

Iain Sutherland