Cumu Signure per una Revista o Gazzetta annantu à l'iPad

L'iPad hè statu attribuitu cum'è un gran lector di eBook, ma pò ancu esse megliu per vede magazines. Dopu tuttu, u spiritu di una rivista hè spessu l'arti di a scrittura cumminata cù u talentu di scrittura, chì li faci un aparetamentu perfetta cù una bella " Retina Pantalla ". Ùn sapete micca chì pudete subscrite à e magazines nantu à l'iPad? Ùn sò micca solu. Ùn hè micca esattamente una funzione occulta, ma pò esse facilitu per miss.

Prima, bisognu di sapè da quandu induve subscribe to magazines è ghjurnali.

Hè bisognu di sapè chì a rivista è i ghjurnali sò dispunibuli in l'App Store, micca un magazinu speculativu solu per e abbunati. Mentre l'app de iBooks appieghja a compra è a lettura di eBooks, magazines è di ghjurnali sò trattati più com'è apps.

Questu incluye a capacità di utilizà cumprendi in app per subscribe in una rivista o ghjurnale. Quandu si scaricare un magazinu da l'App Store, pò subscriviu in l'app di a rivista. A maiò parte di e magazines è di ghjurnali altri prupone un impronta libera, per pudete avè qualchissimu qualcosa chì vi riceve appena prima di fà a vostra compra.

Induva quandu e ricerche i magazini è i ghjurnali?

Ogni ghjurnali è revistini fôru inseriti in un cartulare spiciale chjamatu u Newsstand, ma Apple eventuale uccisi micca sta funzione più confusu. Ogni ghjurnali è magazines sò trattati cusì cum'è qualsiasi altre app nantu à u vostru iPad. Pudete sceglie per purtà tutti in un cartulare se vulete, ma ùn ci ne scriva nisunu restrizioni.

Pudete ancu aduprà a ricerca centrale per truvà a vostra rivista o ghjurnale . Questu hè un bonu modu di pull up the magazine senza caccia per ogni pàgina di l'íconu per truvà.

E com'è alternanza à suscribendar à i ghjurnali, pudete simplificà l'applicazione di a Notte. Apple hà introduttu l'App News in un modu megliu per leghje a nutizia. Quandu agglomerà l'articuli di diversi ghjurnali è di magazines è presenta rigali nantu à u vostru intaressu. È ùn avete bisognu di scaricà News. Avà hè stallatu annantu à u vostru iPad in quantu avete l'ultimu avvisu à u sistema operatu.

Cumu subscrive à e riviste?

Sfortunatamente, ogni rivista o ghjurnale hè un pocu diffirenti. In esencia, a periziaute chì anu scaricatu hè a so appellu stessu, ma in generale, sè vo toccu un articulu particulari da l'app - cum'è l'Edizione di u ghjugnu di u 2015 di a rivista - avete da esse infurmatu per o compru u dumellu o da subscribe.

Apple gestiona a transazzione, perchè ùn avete micca bisognu di entre l'infurmazioni di a carta di creditu. A compra hè cum'è a compra d'una app da l'App Store.

E più impurtanti, cumu si abbandunate una sunta?

Mentre a maiò magazini di digitali è di ghjurnali facilite a suscita, Apple ùn hà micca fà fà simplici à dà annullà. In attu, chì ùn hè micca solu. Ùn hè micca difficiu per arregistramentu quandu avete dunque duvite fà . Hè sottusicazioni sò trattati in u vostru contu Apple ID, chì hè ghjestionatu in l'App Store. Pudete truvà ghjunghje à andà à a tabulazione Ricerca nantu à l'App Store, scrolling à u fondu è tappendu nantu à l'Apple ID.

Confused? Aghjustate più infurmazione nantu à annunzià sta sunta!

Avete da subscribe?

Se ùn avete micca vulete cumprenderà una sottilizione, a maiò parte di e magazines è di gazzetti vi permettenu cumprà una sola issue. Questa hè una bella manera di scalu di l'infurmazioni chi vulete senza ompliglià u vostru iPad cù issues chì mai liègge.

Pudereti ligi nant'à u mo iPhone?

Assulutamente. Pudete scaricà magazines, ghjurnali, music è appricazzioni annantu à qualsiasi apparatu cù a listessa Apple ID. Cusì sempre chì u vostru iPhone è l'iPad sò cunnette cù u stessu compte, pudete cumprà una ricerca in u vostru iPad è lettu à u vostru iPhone. Pudete ancu annunzià automaticamente e a rivista serà allora aspittendu à voi.

Ci hè qualsiasi magazini gratuiti?

Se andate in a categurìa "All Newsstand" di l'App Store è scaccià tuttu u modu à u fondu, vi vede una lista di riviste 'free'. Arcuni di sti magazines sò solu parzialmente gratis, vendi cunfronti 'premium' à l'altri libri, ma a secciona libera hè un grandore postu per cumincià.

Cumu ghjunghjite l'ughjettivu di u vostru iPad