Cumu truvà l'indirizzu IP di un mail remitente

Identificà l'urìziu di messagi email

E-mail di Internet sò stati disegnati per purtate l' indirizzu IP di l'informazione da u quale u mandatu hè mandatu. L' indirizzu IP hè guardatu in un capu di email da entità à u destinatariu cù u missaghju. E-mail di e cabine pò esse pensatu di cum'è sobri per mail postal. Sò cuntenenu l'equivalenti elettronicu di indirizzu è postmarke chì riflessu u rotulu di u mail da a fonte à u destinazione.

Circate IP Addresses in E mail Headers

Parechje ghjente ùn anu mai vistu un capu di email, perchè i clienti di u cliente mudernu spessu ciiscenu e cume da vista. Tuttavia, i capulaghji sò sempre furnuti cù u cuntenutu di u messagiu. A maiò parte di i clienti di u messaghju dispunì una opzione per attivà a visualizazione di queste correzii s'ellu cascu

Intressioni di l'email di Internet cuntenenu parechji linee di testu. Certi lini accumincianu cù i paroli Received: da . Dopu queste parole hè un indirizzu IP, cum'è in l'esempiu fictitiu:

Questi fili di testu sò automaticamente inseriti per i servitori email chì ritendu u messagiu. Sì unu solu "Received: from" line appears in the header, una persona pò esse cunvinta chì questa hè l'indirizzu propiu IP di u mandatore.

A compia di Multiple Received: da Lines

In certi situazione, però, parechji "Received: from" di e linii prisentanu in un capu di email. Questu hè quandu u messagiu passa per mezu di i servitori email. Oltremu, alcuni spammers email spurzarà furmagliu supplementu "Received: from" linee in i capelli in un tentativu di cunfundà i ricchienti.

Per identificà l'indirizzu IP correctu chì parechji "Received: from" di e linii sò implicati imponi un pocu di travagliu detective. Se ùn anu inseritu micca infurmazione falsa, l'indirizzu IP curretta hè cuntatu in l'ultimu "Received: from" di a linea di u cume. Questa hè una bona regula simplista per seguità à vultà à u mail d'amici o di famiglia.

Cumplicazione Faked Email Headers

In casu l'infurmazione di u fuciliu era inseritatu da un ispedatore, e regule diverse esse applicati per identifie l'indirizzu IP d'un segnu. L'indirizzu IP curretta ùn sarà micca nurmale in l'ultimu "Received: from" line, perchè l'informazione falsa da un impiegante sempre appendi à u fondu di un capu di email.

Per truvà l'indirizzu indirizzu in questu casu, partendu da l'ultima "Received: from" line è rintra a via purtata da u messagiu attravirsendu u capu. U situ "da" (dispunibule) in a lista cuntamine "Copergiu" cume accurdà cù a "da" (ricevutu) u locu chjamatu à l'appressu "Cumpagnata" cume di a sesta. Ùn sottuvianu di qualsiasi articuli chì cuntenenu nomi di domini o indirizzi IP chì ùn sò micca rispettu à u restu di a catta di a catena. L'ultima "Received: from" chì cuntene l'infurmazione valida hè quella chì cuntene l'indirizzu veru u trasmissione.

Avete chì assai spammers mandate i so email in direttamente in quantu per mezu di i servitori d'email di l'Internet. In questi casi, tutti "Received: from", fora di e catechju chì anu micca esse u primu sarà falsificatu. U primu "Received: from" a linea di cume, cuntene u veru indirizzu IP di u mandatu in questa situazione.

Internet E-mail Services è IP Addresses

Infine, i servizii di servizii di cunnessi famigliali per Internet sò assai diffirenzii in u so usu di l'indirizzu IP in i capelli di email. Utilizate questi cunsiglii per identificà indirizzu IP in tali mails.

Se vulete chì u vostru email per esse sicuru è anonimu, fighjate à ProtonMail Tor .