Cumu truvà un Error in una URL

Pianu cose sò più frustrante chì quandu clicate in un ligame o un tipu in un indirizzu di longu indirizzu di a pagina web è a pagina ùn si ponu carricà, à volte com'è resultanti un error 404 , un error 400 o un altru errore simili.

Mentre chì ci sò parechje raggiuni per quessa, pò spessu chì l' URL hè simplificatu.

Se ci hè un prublema cù una URL, i sti passi faciuli fà seguenu aiutà à truvallu:

U tempu necessariu: Insegisce custosamente u URL chì vo avete travagliatu senza piglià più di quarchi minutu.

Cumu truvà un Error in una URL

  1. Sè vo avete aduprate a http: parte da l'URL, avete inclatu l \ 'allianzoli in avanziu dopu u culone - http: // ?
  2. Avete ricordu di u www ? Certi siti dumandinu esse chjappu di carica.
    1. Cunsigliu: Vede Cumu hè un nome Hostname? per più di perchè questu hè u casu.
  3. Avete ricordu di u .com , .net , o altru duminiu di livellu altu ?
  4. Avete scritta u nome di a pagina propria per esse necessariu?
    1. Per esempiu, a maiò parte di e pagine web sò nomi specifichi com bakedapplerecipe.html o man-saves-life-on-hwy-10.aspx , etc.
  5. Avete usatu di versione di versione in \\ invece di u curreghju cresce in corrispondenza // dopu à u http: parte di l'URL è in tuttu u restu di l'URL da necessariu?
  6. Verificate u www . Ùn avete scurdatu un w or add an extra per mistake - www ?
  7. Avete scritte l'estensione file per a pàgina?
    1. Per esempiu, ci hè un mondu di diferenza in .html è .htm . Ùn sò micca intossibili, postu chì u primu puntu à un schedariu chì finiscinu in. HTML mentre l'altru hè à un schedariu cù u suffissu .HTM - sò sfarenti stampati à l'altri schedari, è hè improbabile chì elli sianu da duplicate nantu à a stessa web servitore.
  1. Ùn avete aduprate a capitalizazione curretta? Tuttu dopu u terzu slash in un URL, cumprese i caratteri è i nomi di l'archive, hè casu sensibilita .
    1. Per esempiu, http://pcsupport.about.com/od/termsu/g/termurl.htm puderà ghjunghje à a nostra pagina di definizione URL, ma http://pcsupport.about.com/od/termsu/g/TERMURL. htm è http://pcsupport.about.com/od/TERMSU/g/termurl.htm ùn sarà micca.
    2. Nota: Questu solu hè veru per URLs chì indicanete u nome di l'archive, cum'è quelli chì indigenu a .HTM o .HTML di l'estensione à a fini. Altri cumu https: // www. / quali-hè-una-url-2626035 ùn sò micca listessu cuncircu.
  2. Se u situ hè un usu cumuni chì avete familiarizatu, vale a verificà l'ortografia.
    1. Per esempiu, www.googgle.com hè assai vicinu à www.google.com , ma ùn hà micca avè ottinutu à u search engine populari.
  3. Se copièghjite l'indirizzu da fora di u navigatore è paghjella in l'indirizzu, verificate per vede chì l'URL sana hè copiatu totu.
    1. Per esempiu, spessu u tempu un URL longu in un messagiu per mezu di email, spannà dui o più fili, ma solu a prima linea serà copiatu copiatu, è resultanti à una URL curretta troppu in u clipboard.
  1. Un'altra copia / paste error hè una punctuazione extra. U vostru navigatore hè abbastanza pirduna cù spazi, ma pagà per un periodu extra, punti sicconi è altra punctuazione chì puderanu esse prisenti in l'URL quandu copiu.
    1. In a maiò parte di casi, l'URL deve esse finisci cù una extensionu di schedariu (cum'è html, htm, etc.) o un solu slash.
  2. U vostru navigatore pò autocompletes l'URL, facenu cumparisce cum'è ùn pudete micca alcunà a pagina chì vulete. Ùn hè micca un prublema URL propriu, ma più di un capiscitura di cumu u travagliu di u navigatore.
    1. Per esempiu, sè vo avete intesu "youtube" in u vostru navigatore, perchè vo vulete pruvà Google in u situ web di YouTube, puderete suggerisce un video chì avete vistu pocu. Fate cusì cù automaticamente l'URL da a indirizzu. Cusì, se press intro in "youtube", stu video vi carghjariu invece di principià una ricerca web per "youtube".
    2. Pudete esse avvishendu questu editendu l'URL in l'indirizzu spele à piglià à a pagina di u situ. Or, pudete scumpressate tutte l'istoria di u navigatore per questu scurdà chì pagine chì avete digià visitatu.