Darktable Rivista: Free Digital Darkroom Software per Mac è Linux

01 di 06

Darktable Introduction

Scaricata di Scurdà di Mac è Linux. Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable Rating: 4.5 out of 5 stelle

Darktable hè un cunversore RAW di upertu gratuitu è ​​apertu per i Mac OS X è Linux. U so nomu hè furmatu da ellu à e serve di e funziunalità duali di esse una tola pittura ligera per vede l'immubiliari è in un locu spaziu virtuale per u trasfurmà i vostri schedari RAW.

L'utilizatori OS X anu parechje scelte per prucessi i so RAW, cumpresi l'applicazioni cummerciale in forma di Adobe Lightroom è l'Aperture di Apple è ancu altri appruvazioni libri, cum'è Lightzone è Photivo. L'utilizatori di Linux anu ancu l'opzione di Lightzone è Photivo.

Curiosamente, Darktable hè ancu accordu di un rottu abbastanti, perchè pò cunnette una camera compatible è vedi una vive in vista nantu à a rettitettura, è raccumveniu a vostra imagina immediatamenti dopu à scacciallu nantu à una schermu grande. Questu, anche, hè una applicazione relativamente specialista chì deve esse probabbilmente solu di interessu à una minurità di l'utilizatori, per questu ùn hè micca una funzione chì vi cuncentra.

In ogni casu, nantu à e pochi di prossime aghju pigliate una vista vicine à Scogliera è chì speramu dà una idea di dumandà s'ellu hè una applicazione chì pò esse valuta in pruvà per u vostru prucessu di foto digitale.

02 di 06

Darktable: L'interfaccia d'utilizatore

Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable: L'interfaccia d'utilizatore

Perchì parechji anni OS X è e appliuzione chì currenu nantu à a so diminuità un livellu di stile à i so usu chì era spargugliatu in Windows. Mentre ùn ci hè micca assai u stessu canchju oghje trà e dui piattaformi, averaghju generalmente truvà travagliatu nantu à l'OS X una più stessa mistura.

À u primu momentu, Darktable pari avè offre una slicia è una bona spirantza di l'usu di l'usu, ma aghju qualchì preghjudizie chì a forma è a funzione ùn sò micca bè da equilibrati chì puderia esse. I temi sciccareddi sò sopra populari cun l'applicazioni di l'edituri d'imagine più ricenti è in iMac, l'effettu generale di Darktable hè sottili è sofisticu. In ogni modu, in u monitoru di terzu seguitu à u nostru Mac Prol, u cuntestu pocu cuntrastu trà qualchì parechje di i toni grisi facia chì l'anguli di visualizazioni ùn anu micca esse mudificate da l'optimu per aspetti di l'interfaccia per blend together imperceptibly.

Aumintari lu luminosu per u pienu è ùn vi parechje aiutà à indirizzà u prublemu è questu ùn hè micca qualcosa chì avarà più a usu di l'usu, ma puderia esse pertinenti à certi utenti cun visione imperfetta. In una vigna simili, a dimensione di font in parechji aspetti di l'interfaccia, cum'è quandu si scopre per i schedari, hè un pocu in u tagliu chjucu è pò esse scontru incù leia per certi utilizatori.

03 di 06

Darktable: L'Ligtable

Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable: L'Ligtable

A finestra in legnu hè una varietà di funziunalità chì vi aiutà à gestisce a vostra libreria fotugrafiale di Darktable. U centru parti di a finestra chì permette di vedà i titre di e fotò à un cartulare chjamatu, cun un controlu zoomu uttenu per aghjà l'aghjuntu.

À ogni uppuru u latu di u pianu principali sò cullossis cavossibile, chì unu chì cuntenenu parechji caratteristiche. À l'aghjustizza, pudete impinti fiche per imaghjini indipindenti, caratteri completi o navicà e atticuti. Quì hè quì u colettu di u pannellu d'imagine è questu hè un modu prugettu di ricerca per l'imagine basatu in una varietà di parametri, cum'è a camera usata, a lenti aggiuccata è altri paràmetri cum'è ISO. Hè cumbinatu cù i segni di tagghiate di clause, questu pudete fà navigà u vostru modu à a vostra libreria di foto di una biblioteca assai faciule cun assai flessibilità in a manera di ricerca di schedari.

In a colonna di a direa, ci sò qualchi facilitate interessanti. U Styles panel permette di gestionà i vostri stili salvatichi - queste sò bastamente preseltu di processà l'imagine in un cliccu solu chì create salvezza a Staccazione storica d'una imatge chì hà travagliatu. Avete ancu l'opzione per l'esporà è importa stile per avè pussutu compartirhji cù l'altri utenti.

Avete ancu uni parechji pannelli nantu à a diritta per edità l' metadata di l' imagine è l'applicare tageti à i fotografia. Pudete spicificà e novi taggie nantu à a mosca chì vi pudete reuse in altre imagine. L'ultimu pannellieri à a diritta hè di geotagging è in certi modi questu hè una fattura veramente intelligenza per l'utilizatori chì e so càmera ùn anu micca micca datu GPS. Se tenete un altru dispositu chì seguerà sta storia è saldà un schedariu GPX, pudete impurtà in Darktable è l'applicazione pruvà a cunnessione di foto à pusizzioni in u schedariu GPX basatu nantu à u timestamp.

04 di 06

Darktable: U Spartanu

Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable: U Spartanu

Per a maiò dilettanti di ritratti, a finestra spasciarà serà l'aspettu più impurtante di Darktable è crede chì uni pochi utilizatori seranu di disapprughjatu quì.

Comu avaristi cume cun una appruvazioni putente, ci hè un pocu di una curva d'aprenu, ma a maiò parte di l'utilizatori cù una sperimentazione di appiccazioni simili deve esse pussutu acquistà cun l'attrezzione cù a maiò parte di e funzioni pocu rapidamente è senza recitarà à i schedari di l'aiutu.

Cù u pianu di a Storia à u sinistru di a figura di u travagliu è l'agenze di regulazione situate à a diritta, u schema se senti familiarizatu à i belli di Lightroom. Cumu travaglià nantu à una imagina, pudete sparghje sparghjenti chì vi permette di cuntate i sfarenti staddi di u vostru trattamentu per aiutà à assicurà a fine cù u megliu risurtatu possibli. Pudete vede ancu a storia sana di u vostru travagliu dettu questu quì è rivertitu à un puntu prima in ogni mumentu.

Comu chjamatu, a colonna di a diritta righjunita hè a casa di tutti i vostri ajustementi è aghju una larga varie di moduli dispunibuli quì. Qualchidunu di queste rende duverà per ogni imagina chì prucessa, mentre chì altri pò puderebbe averebbe più in rarità.

Ci hè qualcosa interessante interessante di sti moduli chì ùn pensate micca salta da seguitu, ma mi sentu hè assai utile. Pudete creà più di un esempiu di ogni mudellu è questu hè effikautamente un sistema di capelli d'aghjurnamentu, cù ogni mudarcu chì cuntene un cuntrastu di modu di blending chì hè apagato per difettu. Fa fàciliu facilità à pruvà una cunfigurazione differenti per un unicu modulu modellu è cambià da mezu à e case à paragunà o ancu combina versioni multiplici di u stessu modulu, cù mudelli diffundenti diversi. Questu si pruvava una larga varietà di opzioni per u prucessu di sviluppu. Una sola cosa pocu manca da questu per mè hè un equivalente di un paràffru di opacità chì anu da esse un facilidadu simplici per moderate a forza di l'effettu di un mudellu.

I moduli prisentanu i tipi d'accunsentziunale chè vo pudete avè truvatu, cum'è l'esposizione, u sughjettu è u sughjettu biancu, ma ancu parechji più creativi, cum'è split toning, filigrani è a simulazione di film Velvia. A larga varietà di i moduli facilità à l'utilizatori cuncintrali supra a furmazione di l'imaghjini più ridenti è di creà più creativa è spirimintali cù u so travagliu.

Qualcosa chì mi truvavu missing missing in my short time era una forma di un sistema di sferenzà fora di a Storia Storica. Hè instinctivu per aduprà Cmd + Z dopu l'aghjurnamentu di un slider in un modulu per rivertitu u slider à u paràmetru di u precedente si sentu l'editu ùn hà micca migliurà l'imagine. In ogni modu, ùn hà micca effetti in Darktable è l'unicu modu per sferisce questu cambiamentu hè di fà cume manwalment, chì significheghju chì avete bisognu di ricurdà u primu stabilimentu sè stessu. A Stack History Stage Sembla un cuntu à seguità di ogni modulu chì hè aghjuntu è editatu. Questu hè per mè un pocu di un Achilles Heel di Darktable è cum'è u sistema di seguimentu di errore ritrova a priurità di introduzioni di un sistema cum'è «Low», quasi parechji dui anni dopu chì un usu hà riguardu à questu quì ùn hè micca qualcosa chì viaghja à cambià in un futuru vicinu.

Mentre ùn ci hè micca una storia di clone dedicatu, a salvezza spuntate permette di rializà accunciamentu di basa curinga. Ùn hè u sistema più putente, ma sò sempre bisognu per più di prublemi fundamentali, ancu chì avete bisognu à esse exportatu à un editore cum'è GIMP o Photoshop per i casi più esigenti. In l'equità, ancu, u listessu cumentu pò ancu applicà à Lightroom.

05 di 06

Darktable: U Mapa

Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable: U Mapa

Quantu aghju dettu à u princìpiu, ùn aghju micca avè avutu a capacità di corpulventi di Darktable è cusì hè statu sminutu à a finestra finali chì hè u Mapa.

Se una imagina possedete geotaggia infurmata per ellu, serà nantu à u carte chì pò esse una manera uttena di navigà in a vostra biblioteca. Inoltre, a menos chì a vostra camera aplica dades GPS à l'imàgine o avete adupratu u prublema di scriviri è dopu sincronizà un schedariu GPX cù l'ima impurtati, avete bisognu di aghjustà dati di locu manualmente.

Per bisognu chì hè semprici cum'è arrastbe una foto di a strada di film à u fondu di a pantalla nantu à u mapu è calau in u locu curretta.

Per automaticamente, Open Street Map hè u prughjettu di u cartulare indicatu, ma tenete unipochi di scelti à sceglie, ancu chì avete bisognu di una cunnessione in Internet per fà utilizà di sta funzione. Cumpriu a vede satellita di Google hè cumpresa com'è una scelta, hè pussibule acquistà un locu assai precisu chì ci sò marcelli adattati per ghjudicà u pusizzioni contru.

06 di 06

Darktable: Conclusion

Testu è imagine © Ian Pullen

Darktable: Conclusion

Aviu adupratu pocu prima di Darktable un pocu prima è ùn era micca stata fatta cun elli è ùn avìa micca stimatu per fallu per un inspeczione più cercana. In ogni modu, l'aghju trovu un pezzu più impastante di u mo anticipu. Credu chì quandu parte di questu hè abbandunatu à l'interfaccia ùn averebbe da esse ovvi, cumu puderanu esse significatu chì avete bisognu di leghje a documentazione per cumprenda a capacità di Darktable. Per esempiu, u buttone per i stili di salvezza hè un icona astrattu petite chì hè quasi persu in u fondu di u pianu di a Storia.

In ogni casu, a ducumentazione hè bona è, à u cuntrariu di parechji prughjetti di uperimentu aperte, tutte e funziunalità sò claramente documentati, chì significatu ponu utilizà tutte e funziunalità senza avè da scopre per ellu stessu.

A diversione di certe cunversore PRIMA, ùn hè micca una opzione per fà editi locali à questa ora, anche si a versione di sviluppu di u software hà introdutu un sistema di cumpressu chì aspetta ha purtatu un novu funziunale assai novu à l'applizzioni quandu aghjunghjenu a versione di produzione. Aghju aghju vugliutu ancu una fattura di clone più putente chì aghjunghje à qualchì puntu.

Mentre chì un sistema di sferisce ancu questu nantu à a lista di me descrizzione, pari chì questu ùn hè micca passatu in prumu, se à tuttu. Pensu chì ùn detti l'utilizatori di l'utilizatore, ma ùn estu sicuru chì a maiò parte di l'utilizatori s'accugliaranu abbastanza rapidamente è avaristi bisognu à fà una nota mentale di l'ultima scuperta di slideru prima di fà i ajustamenti.

In tuttu, aghju truvatu à Darktable un pezzu di software grandi impressesivu per i fotòstici chì circate à sviluppà i so schedari PRIMA è ancu per applià i effetti creattivi. Ghjunghje ancu a gestione di una larga biblioteca di l'imàgine in parechje manere, cumprendi per u locu.

À questu tempu, ci sò parechje negatifichi chì distrugge micca di l'esperienza di u usu generale; in ogni casu, anchi era, avutu qualificatu di Darktable in 4.5 da 5 stele è crede chì vene una excelente solu solu per i Mac OS X users.

Pudete scaricà a vostra còpia gratuiti di Darktable da http://www.darktable.org/install.