Data Control Language (DCL)

GRANT, REVOKE è DENY Database Permissions

L'Ughjineta di cuntrollu di u cuntrollu (DCL) hè un subunzone di a Lingua Query Structured (SQL) è permette à l'amministratori di basa di dati di cunfigurà l'accessu di sicurezza à e dati in relazione. Addiscite a Lingua di Definitu di Datu (DDL), chì hè utilizata per aghjunghje è di sguassà l'objettivi di basa di dati, è u Liceu di Manipulazione di Dati (DML) utilizatu per ricercà, inserisce è mudificà u cuntenutu di una basa di dati.

DCL hè u megliu di i sottumessi SQL , chì si compone di solu trè cumandamenti: GRANT, REVOKE è DENY. Hè cumbinatu, sti trè guidati fornite l'amministrazione cù a fluria per stabiliscia è scumpressate i permessi di basa di una moda assai granulosa.

Adding permissions With the GRANT Command

U cumanda GRANT hè utilizatu da i amministratori per aghjunghje novi permessi per un utilizatori di basa di dati . Hà una sintassi simplice è definitu di a siguenti:

GRANT [privilege] ON [object] TO [user] [CON OPTION]

Quì hè u disturbu à ogni paràmetu chì pudete furnisce cù questu cumanda:

Per esempiu, assume chì vulete uttene à l'uperazione Joe l'abilità di ricuperazione d'infurmazioni da a tabella di ipertanti in una basa di dati chjamatu HR. Puderete utilizà a funzione SQL sèguinu:

GRANT SELECT ON L'HR.employees TO Joe

Joe hà avà avè l'abilità di ricuperà l'infurmazioni da a table di l'affari. Ùn serà micca uttene, per esse, puderà dà altri permessi di l'utilizatori per recuperarie l'informazioni da quella tavula perchè ùn anu micca inclatu a CUNDIZIONA cù a CUNCANTA D'OPERATION in a declarazione GRANT.

Résidence d'Access Database

U cumandante REVOKE hè utilizatu per sguassà l'accessu di basa di l'accessu à un utilizatore cuncede l'accessu. A sintassi per questu cumandamentu hè definitu cumu seguente:

REVOKE [OPTION GRANT] [permesso] ON [objettu] FROM [user] [CASCADE]

Quì hè u resuranza di i paràmetri per u cumandariu di REVOKE:

Per esempiu, u cumandimu seguitu revoka l'autorizazioni accurdati à Joe in l'esempiu previu:

REVOKE SELECT ON HR.employees FROM Joe

Esplicitamente Denying Database Access

L'ordine DENY hè utilizatu per impedisce esplèndicamente chì un utilizatore riceve un permess particulari. Questu hè utile when un utilizatore hè un membru di un rolu o gruppu chì hè garantitu u permessu, è vulete impedisce chì l'usu pirsuni riittite u permessu creendu una persunzione. A sintassi per questu cumandamentu hè dinò:

DENY [permission] ON [object] TO [user]

I parametri per l'ordine DENY sò idèntici à quelli chì sò usatu per u cumandante GRANT.

Per esempiu, avete vulutu assicurà chì Matthew ùn avè mai ricevutu a capacità di sguassà infurmazioni da u tabellu d'impiegati, dispunì u cumandimu seguitu:

DENY DELETE ON HR.employees TO Matthew