Dove truvà più Alimentazione in u ghjocu Virtual Villagers

Cumu uttene più alimentu ca semplici arbusti di bacca

Villagers Virtual: Origins hè a versione mobile di i ghjoculi Virtual Villagers simulation. I paisaghji sò impanzati nantu à una isula remota dopu una eruzzioni catastrophe anu distruttu a so casa previa. Hannu pocu o nisun risorse, perchè l'aiutu hè di assicurà chì survive.

L'obiettivu più impurtante hè per impedisce a mannà. L'unicu sustintamentu di u mancu di i manciari l'avè aduprà hè l'Arbulu Bush, ma u supplyu (circa 1400) hè sparisciutu rapidamente è quarchi ùn rinforza micca pocu veloce, cusì avete bisognu di travaglià attivamente versu una altre fonte alimentaria.

I paisaghji novi pò aghjunghje un fugliale marronu o rouguale à pocu (pocu menu cumuni però più sodisfaenti), ma chì ùn furnisce micca sustenimentu, è a luz di u sole hè prestu à marchjà.

Cumu uttene più alimentariu in Villaggi Virtwali

A vostra unica scema per l'alimentazione, in più di baga è di funghi, hè di cumprà a Tecnunità Agricoltura nant'à dui o trè.

L'agricultura seconda terione cresce 12.000 punti Tech in Origini è permettenu di cultivà in u duminiu, chì hè una grande fonti d'alimentu supplementu.

In ogni casu, per ancu più nutizie, ma ancu più di Tech Points (100.000), pudete desblascalli u terzu è ultimu nivellu di cultivà per attruvarli pezzi è crabu ... se pudete supremu i periculi di i capelli!

Cumu fà Ricerca Villagers

Quandu avete da ghjucà, avete bisognu à un o dui villagers per esse investigatori. Pudete stabilisce a so cumpetizione principale per a ricerca, selezziunate un villaggiu, clichendu nantu à u dettu, è mette un verificatu per a skill chì vulete chì u villager fussinu nantu à a ricerca (ricerca, in questu casu).