DTS Virtual: X Surround Sound - Quandu hà bisognu di sapè

Emanuelje Surround Sound Up and Out With No Extra Speakers

DTS Virtual: X hè un nome complicatu, ma significativamente significa chì facenu parechji parolle chì sò sonate cum'è parechji parlanti.

Perchè Ci hè una Need for DTS Virtual: X?

Una di e cose intimidante nantu à l'experientia di teatru di casa hè u numeru massimu di formi di sonu surroundu . Sposta da quella marca è mudellu di u rimborsu di u tiatru di casa , u preamperu / prugramore AV , o u sistema di Home-teatro-in-una-box hà da esse quì sottu se fate u so formate di sonu so cercanu.

Chì a maiò parte di elli sò in cumuni, sfurtunatamente, hè chì avè bisognu di molti di parlanti.

In ogni casu, cù a popularizazione creda di e rete di u sonu è l'audizione, a quistione hè cumu avete una experientia di sonu surroundu senza tutti quelli parlanti?

DTS hà presa stu travagliu cù u sviluppu è a implementazione di u so formatu Virtual: X.

Cumpressu nantu à a fundazione di u DTS di u DTS chì hè digià stabilitu : X è DTS Neuronii: Formatei di u sonu di SOUND, DTS Virtual: X dilate a tendenza versu una sperienze di più immersiva senza a bisognu di parechji parlanti.

DTS Virtual: X hè cunsigliatu principalamenti per i rimpressori di u cinema di casa è i bars di sonu, ma pò ancu esse usatu per rinfurzà sistemi di sonu TV.

Cume DTS Virtual: X Articuli

A tecnulugia sottu DTS Virtual: X hè assai cumplicatu, ma in termi basa, quandu hè attivatu, analizeghja i signalazioni audio in u tempu, è ghjova à l'algoritmi sophistati chì facenu a mellor guessu on un sensu specificu deve esse situatu in una scatula tridimensionale u spaziu duv'ellu ùn puderebbenu esse presentati. U spaziu di sonu pò ancu include o tròghjani è / o sopra à u sonu.

U prucessu chjica l'arnesi di l'oienti in periscenu a presenza di "fantasgi" o "virtuale" di altri parlanti, anche ancu chì ci pò esse pocu quantu parechji pettori fisici.

Hè ciò chì significa hè chì DTS Virtual: X pò mancu travaglià cù qualsiasi tipu di signale à signalu multicanle, da stereo di dui canali, u so sonu surghjente 5.1 / 7.1 , à l' audio di u canali di 7.1.4 di l' immersiu è l'usu di l'up-mixing (per stereo) è aghjustatu u procesatu per altri furmate di u sonu, chì creanu un campu sonu chì include altitudine è / o elementi verticali circundante senza a necessità di altri parlanti o di riflessioni di u muru o di culleghju.

DTS Virtual: X applicazioni

DTS Virtual: X hè una scelta bona per i bars di sonu, cumu pò offre una experience acceptabili di sonu intossivatore immensu ancu s'ellu avete 2 (left, right) o 3 (left, center, right) canali (è forsi un subwoofer) in u fronte di l'area di scena.

Inoltri, per i rimpressori di u tiatru di casa, si ùn vulete micca cunnessione altitudine o altizza parlanti, DTS Virtual: A furmazione di furmazione furnisce una alternativa chì vi pudete esse cumpletu, cum'è chì u campu di u sonu di cunfigurate horizontale hè intactu, ma a Virtual: X pudemu scumpressà i canali di soprapiù senza a bisognu di altri parlanti.

Esempii di risu di u sonu è di riflette di u cinema di casa DTS Virtual: X pò esse apposta per include:

DTS Virtual: X è TV

Perchè i televigenzi di u ghjornu sò tantu thin, ùn ci hè micca bellu spaziu per incorpore sistemi di parlante chì ponu furnisneranu una sperienza credibile à l'intesa d'eseguenza. Hè per quessa hè fermu suggeritore chì i cunsumatori accettanu à almenu aghjunghje un sound bar - postu chì tuttu pudete ghjunghje à u vostru billetò per cumprà a TV di grande pantalla, chì voi meritatu un sonu bonu.

In ogni casu, cù DTS Virtual: X, una TV puderia prughjettà una sperienzia introscritata di senti senza avè bisognu di aghjunghje a baru sonu extra. Hè espertu chì i primi DTS Virtual: X televisions equipées seranu dispunibili in prima 2018.

DTS Virtual: X è Recipients Canale Sterile

Altra cunfigurazione pussibuli chì hè pussibule, ancu s'ellu ùn hè micca implementatu da DTS in questu puntu, hè di incorpore DTS Virtual: X chì trasfurmà in un receptore stereo di canali.

In questu tipu d'applicazione, DTS Virtual: X puderia duverà dui canali à u fondu analogicu stereo di sianu da l'aghjuntu di dui catene di filamenti spuntanu è finu à 4 canusculus phantom (simili à u so usu in cun una funzione di soundbar).

In casu di sta capacità hè implementatu, cambia a modu chì avemu perciatu u receptore estereo di 2 canali tradiziunali, chì furnisce flexibilità aghjuntu à l'utilizazione in una utopia di audio-solo o audio / video listening setup.

Cumu Setup è Utilizà DTS Virtual: X

DTS Virtual: X ùn deve esse prufiziunazione extensione di utilizazione. In bars è televisioni, hè solu una scelta / scelta. Per i rimi di u tiatru di casa, se "contate" u vostru accuratariu di tiatrali di casa chì ùn anu micca usu di l'alturi fisici circondani o alturi, DTS Virtual: X pò esse elettu.

In u sensu di efficienza basatu nantu à a grandària di l'uttellu, questu pudè esse parzialmenti determinate da quantu soporta d'amplifiers sopra a vostra barra di sonu, TV, o rivezione di u cinema di casa. I bars è i TV seriate più appruvati per i stanzi più chjuchi, mentre chì un destinatariu di tiatru di u cinema locu seranu più appruvati per una stanza di mediu o grande.

A Bottom Line

U numaru di formi di sonu di circus di u cinema di u cinema pò esse un pocu intimidatori per i cunsumatori - causannu cunfusioni quantu à unu di utilizà per una sperienza di scena.

DTS Virtual: X simplifica l'espansione di l'escezione di u sonu surround, furnendu primuralmenti a percepzioni di l'altura canali, senza avè bisognu d'altri parlanti. Questa suluzione hè assai pratica per incorpoi in bars è televisioni. Inoltri, per i rimpressori di u tiatru di casa, furnisce una solu solu pratica per quelli chì ùn sò micca ciò chì aghjunghje alturi fisici in altave, ma vogliu ancu una sperienze d'immersiva.

In ogni casu, hè impurtante puntualisimu chì per i megliu risultati in un ambientu di u teatru full home, appartenendu specchioti di altitudine fisicu dedicatu (tiratu verticali o un sufittu) furnisce u risultatu più preciso è dramaticu. In ogni casu, DTS Virtual: X hè definitu un cambiamentu di ghjocu in u duminiu enormi di formate di sonu surroundu.

U primu DTS Virtual: i prudutori equipati X (via l'update di firmware) dispunibili à i cunsumatori sò u sonu Yamaha YAS-207 è u Marantz NR1608 recevant di cinema di casa.

Cumplementu in implementazione, CDs, vinyl records, streaming media sources, TVs, DVD, discos Blu-ray è Ultra HD Blu-ray Discs ponnu prufitisce di DTS Virtual: X processing. Stay tuned as more information becomes available.