Excel Macro Definizione

Chì hè una Macro in Excel è Quandu hè adupratu?

U Macro d'Excel hè un settore d'urdinamentu di programazione guardatu in quellu chì hè cunnisciutu com'è codice VBA chì pò esse usatu per eliminà a necessità di ripetiri i passi di e cumercii cumunitamenti realizati un'attempiu.

Esse dumande ripetite pò esse cumposti cunfurmi calculi chì esigene aduprate formule o pò esse formi di formattingi simplici - cum'è l' aghjunghje numatte furmatu à i novi dati o applicà so formate di cellula è stampata cum'è cunfini è ombre.

Ogni cumpititiva repetitiva per quale macros ponu utilizà per salvà include:

Dà una Macro

Macros sò attivati ​​da un atleticu di pezzu, icona di toolbar, o un buttone o icona aghjuntu à una scheda.

Macros vs. Template

In l'utilizazione di macros, pò esse un salvatore maiò di i ripetitivi, cumu si aghjustanu certu funziunalità o cuntenutu di furmatu, cum'è e rùbbriche, o un logu di l'assicuranza à i novi worksheets, pò esse megliu creà è risparmià un mudellu di schedariu chì cuntene tutti tali articuli invece di fà cose annunciate ogni volta di cuminciate una nova spiaggia.

Macros è VBA

Comu chjamatu, in Excel, macros sò scritti in Visual Basic for Applications (VBA). L'scrittura macri cù VBA hè fatta in a finestra editore VBA, chì ponu esse apertu faciale cliccatu nantu à l'icona di Visual Basic à a tabulazione di i prughjetti di a ribata (vede sottu per l'urdinamentu di aghjuntu a tabella Developers à a cinta in casu).

Macro Recorder in Excel

Per quelli chì ùn ponu scrive u codice VBA, hà una macchina in a recordatori chì permette di scrive una seria di passeti cù u teclatu è u mouse chì Excel cresce in u codice VBA.

Cum'è l'editore VBA cited above, u Macro Recorder si trova nantu à a prugna di i Prughjetti di u Ribbon.

Adding the Developer Tab

Da u funziunamentu in Excel, a prugstavule di developer ùn hè micca prisentatu nantu à a Ribbon. Per aghjunghje:

  1. Cliccate u fogliu Scaricamentu per apre u listessa cullette di l'opzioni
  2. In a lista di cullizzioni, scelte Opisce per abbile Quellu di dialogu di Opzione Excel
  3. In u pannellu di a manca di u cartulare di di dialogu, cliccate nantà Customize Ribbon per abrir a finestra di personalizzà Cunette
  4. Sottu à a pagina di Cunsigliu principale in a finestra di diritta, cliccà nantu à a casella chì seguita di u sviluppatore per aghjustà sta tabulazione à a Ribbon
  5. Cliccate Aiacu per chjaltà u dialogu è tornanu à a carattere.

U sustegnu avà da esse presentu - in solitu à u dirittu right di Ribbon

Utilizà u Macro Recorder

Cumu l'esitatu, Macro Recorder simplifica a tareta di creà macros - anche, per volte, per quelli chì puderanu scrive u codice VBA, ma ci sò qualchi punti per avè avè avutu prima di principià per utilizà questu strumentu.

1. Pianu a Macro

Macrosi di Gracce cù Macro Recorder implica un pocu di una curva d'aprenu. Per simplificà u prucessu, prugiate ahead of time - ancu à u puntu di scrivite ciò chì a macchina hè pensata à fà è i passi chì seranu necessarisi per a realizazione di a cumpitenza.

2. Mantene e Macrosi Chjavi è Specifici

Ci hè u più grande di una macro, in quantu à u numeru di e tarei chì faci esse a più cumplida, prubabilmente saria di pattighjà è di grapì.

Macros più grandi cume ancu più lente - in particulari quelli chì participanu assai càlculi in vast worksheets - è sò più diffirenti per debug e corrette si ùn fate micca bè a prima volta.

Per esse macrosi chjuchi è specifichi in u ghjustu, hè più faciule per verificà l'accuratitude di i risultati è per vede induve eranu sbagliati se i cose ùn vanu cum'è previstu.

3. Nom Macros Appropriatu

U nomu Macru in Excel tenete parechje restrizioni di nomi chì devenu esse osservatu. U primu è primu è chì un nomore macrogliu debite cumincià cù una lettera di l'alfabetu. Li caratteri sussegutanti ponu esse numeri, ma i nomi macro ùn ponu include spazii, simboli o punti di punctuazione.

Un pruduttu ùn pò mancuà alcunu qualcosa di parechji parole chì sò parti di u VBA utilisas como parte di a so lingua di prugrammazione, cum'è If , GoTo , New , o Select .

Mentri i nomi macro pò esse à 255 caratteri di longu, raramente necessariu o cunsigliu d'utilizà chì assai sò in un nome.

Per una, si avete assai macros è avete a pratiche da u dialogu macro, nomi largu solu causanu congestione facendo crescente di soglià a macro chì ghjè dopu.

Un avvocatu megliu hè di mantene i nomi curtuli è di l'usu di l'area di descrizzione per dà infurmazioni nantu à ciò chì cada macro fa.

U Spartutu è Capitale Internazione in Names

Siciliatru nomene macro ùn pò micca cumprà spazi, un caratteru chì hè permessu, è chì facenu a leghje macro nomi facilmente hè u caratteru sottufègrave chì pò esse usatu entre parolle in postu di un spaziu - quellu di Change_cell_color o Addition_formula.

L'altru opzione hè di impiegà a capitalizazione interna (in qualchì tempu chjamata Camel Case ) chì accumincia ogni nova parola in un nome cù una lettera di capitale - cum ChangeCellColor è AdditionFormula.

I nomini macro brevi sò più faciuli di sogliu in u cartulare di macro di stampa, soprattuttu si una scheda contene un macru di macros è gravarè assai macros, perchè pudete identificà dinù in a. U sistema ancu prupone un campu per a Scrittura, ma micca tutti l'anu.

4. Aduprà Cuntinuali Relative vs. Cell Absolu

Cell referenziali , cum'è B17 o AA345, identificanu a lucazione di ogni cellula in una schema.

Per automaticamente, in a Macro Recorder, tutti i riferenzi mudeleali sò assuluti chì volenu chì i siti di a cellulazione exacte sò stampati à a macro. Oltremente, macros poni esse uttene per utilizà referenze cellulari relativo chì significanu chì i muvimenti (quanti colonnelli partenu o diritta si move u cursore di cume) sò stati registrati in quantu chì locu esplicte.

Qualessu chì pudete utilizà depenni da quale hè a macro prudenza. Se vulete ripetiri i stessi passi - cumu furmatu di e colonnate di dati - più è persone, ma ogni volta si furmate formate diverse culonni in a worksheet, utilizate e referenzi relative seranu approprjati.

Se, invece, voi furmate u listinu di i celi, per esempiu A1 à M23, ma in i schedarii diffirenti, e referenze di l'assuluta assuluta pò esse adupratu per chì ogni volta u macro corre, u so primu passu hè di trasladà a Cursore in Cellu à A1.

Cumentu di e referenze in a célula da relative à absolute hè faciule fà facendo clicu nantu à l' Avvisu di l'annuariu Riflissiu Relativu à a pinnette Developers di a ribata.

5. Utilizando Keyboard Keys vs. Mouse

Avè avè un macchritariu chjave di u tecricatu mudificate in u mutuu u cursore di caghjunariu o sceglie un intervalu di caghjuli hè spéciale preferibile à avè movimenti rùblicu registrutu cum'è parte di a macro.

Utilizando e funzioni di combinazione di teclica - per esempiu Ctrl + End o Ctrl + Shift + a freccia di Arrow - per traspende u cursore di cume à i spianci di l'area di dati (quessi celluli chì cuntenenu di dati à u worksheet di u currente) in prive di sparghje appressu a freccia o tabulazione Chjave per aduprà parechje culonie o fila simplifica u prucessu di usà u teclatu.

Ancu quannu veni à applicà cumandamenti o sceglie selezziunate ribbon cù i tecchichi di cursu di teclatu hè preferibile d'utilizà u sguardu.