Funzione di Cumpagnìa

Utilizate a funzione NESSU à rinfurzà un nùmmuru di caratteri stampati di u printable chì sò stati copiati o impurtati in una speculazione cù i boni dades.

Stu codice di livellu hè spessu mette à u principiu è / o finale di i schedarii di dati.

Certi eranu cumuni di sti caratteri impriminturoni sò i caratteri stampati cù u testu in l'esempi in i celluli A2 è A6 in l'imagine quì sopra.

Sti carattiè ponu interferiscenu cù l'utilizazione di dati in operazioni di worksheche cum'è stamperia, sgruppendu è dati di filtrazione.

Mandate Mandà micca imprime ASCII è Unicode Characters cù a funzione CLEAN

Ogni carattere nantu à una computadora - imprime è imprime - hà un numbru chjamatu u còdice di u còdice di u caratteru Unicode.

Un altru, più anticu è un pianu di caratteristiche più cunnisciutu hè ASCII, chì hè sustituì u Cippu Standard Code per l'Intercambio d'Infurmazioni, hè stata incorporata in u settore Unicode.

In u risultatu, i primi 32 caratteri (0 à 31) di i sindicati Unicode è ASCII sò idèntici è sò referiti cum'è caricaturesi di cuntrollu utilizati da i prugrammi per u cuntrollu di i periferiali, cum'è printers.

Per quessa, ùn sò micca previsti per l'utilizazione in una speculazione è ponu causà a tipe d'errore esse citedu quandu u presente.

A funzione NESSE, chì prutesta u ghjocu di carattere Unicode, hè stata dissoziata per sguassà i primi 32 micca stampa di caratteri ASCII è sguassate i stessi caratteri da u Unicode.

A Sintaxe di Function CLEAN è Argumentu

A sintassi di una funzione si riferisce à a pagine di a funzione è cumpresu u nomu di funziunalità, parcheghji è argumenti .

A sintassi per a funzione CLEAN hè:

= CLEAN (Testu)

Testu - (necessariu) e dati per esse puliti da caratteri imprimuli. A cell reference à a lucazione di questa dati in u worksheet.

Per esempiu, per purtà a data in a cell A2 in l'imagine quì sopra, intria a formula:

= CLEAN (A2)

in altru cellula di worksheet.

Cumpagnia di Numbers

Se se aduprate per aduprà a nummira di nùmeru, a funzione NESSE, in più di sguassà qualsiasi persone di qualità imprime, cunverta tutti i numeri à u testu - chì pò esse riflettendu l'errore, se questa dati hè stata utilizata in calculi.

Esempii: Treintate persone perseverante

In a colonna A in l'imaghjina, a funzione CHAR s'aprizza à aghjunghje caratteri micca stampati à a parolla di testu quì sottu tutta a formula di quì sopra a chjesa di a cell A3 chì sò esse eliminati da a funzione CLEAN.

In i culonni B e C di l'imagine quì sopra, a funzione LEN, chì cuntene u numeru di caratteri in una cellula, hè utilizata per fighjà l'effettu di l'utilizazione di a funzione nisera à i dati in a Colonna A.

U caratteru di caratteri per a cell B2 hè 7 - quattru caratteri per u testu in parlante è trè per i persone imprime ghjente chì circundanu.

U caratteru di caratteristiche in a C2 celu hè 4 perchè a funzione NATURA hè aghjuntu à a furmulà è tira à distanza i trè persone di imprime, prima di a funzione LEN cunde i caratteri.

Traspendu i persone # 129, # 141, # 143, 144 è # 157

U ghjocu di carattere Unicode cuntene un cuntattu di non-imprime ùn anu micca truvatu in u cuncettu di carattere ASCII - numeri 129, 141, 143, 144 è 157.

In vista chì u web di supportu di l'Excel ùn dice micca, a funzione di CLEAN pò scumpete i caractère Unicode da a data quì sottu in a fila quattrali.

In questu esempiu, a funzione CLEAN in a colonna C si usa à scumpressate questi cinqui caratteri di cuntrolli micca visibili, allughjenu novu un numeru di caratteri di quattru misi per u testu in C3.

Cumpressà u caratteru 127

Ci hè un caratteru imprettu in u settore Unicode chì a funzione CLEAN ùn ponu micca eliminà - u persunale di boxe n ° 127 riunitu in a cell A4, induve quattro d'sti caratteri circà u testu di a parola.

U caratteru di caratteri di ottu in C4 hè a stessa cosa di quella chì in a cell B4 è perchè a funzione NESSE in C4 pruvatu senza succorsu per sguassà 127 in u so propiu.

In ogni modu, cumu si prisentate in fila cinque è sei prima, ci sò preparati alternativu cù a funzione di CANTUCCIU è SUSTITUTE chì pò esse utilizati per sguassà stu caratteru:

  1. A furmuluzione in a filetta five usa u SUSTITUTE è CHAR per rimpiazzà u persone # 127 cun un caratteru chì a funzione NESSE permette caccià in stu casu, u carattere # 7 (u puntu neru vistu in a cell A2);
  2. A formula in a fila sei utilizate a funzione di SUSTITUTE è Caractère per rimpiazzà u persunale # 127 senza nunda, cum'è mostra di i cumartamenti vacanti ( "" ) à a fine di a formula in a cell D6. In u risultatu, a funzione NESSE chì ùn hè micca necessariu in a formula, postu chì ùn hè micca un caratteru per sguassà.

Eliminazione Spazjamenti Spazii di una Fullheet

Simuli à caràtri non printable hè u spaziu non spaziu chì pò ancu causà prublemi cù calculi è furmatu in a worksheet. U valore Unicode per u spaziu spaziu hè # 160.

I spazzi novi ùn sò spazii in pagine web - u codice html per queste hè & nbsp; - perchè cume u dati hè copiatu in Excel da una pàgina web, spazzi novi spartimentu puderi esse include.

Un modu di rinfriscà i spazii novi di una spiaggia hè cun questa formula chì combina u funziale di SUSTITUTE, CHAR è TRIM.