Generate a schema di colore da una ima in GIMP

L'editore di l' imbricatu gratuitu GIMP hà una funzione per impurta una paleta di culore da una imatge, cum'è una foto. Mentre chì ci sò parechji strumenti libri chì ponu aiutà à pruduce un scopu di culore chì pò esse impurtatu in GIMP, cum'è Scheme Designer di Coghju , pruducia una paleta di colore in GIMP pò esse una opción assai piacevule.

Per pruvà sta teknika, avete bisognu di selezziunate una photo digitale chì cuntene una varietà di culori chì trovanu bè. I passi seguenti vi vùagliu esse aduprate stu modu simplice cusì cusì chì puderete pruduce a vostra propia paleta di colore GIMP da una imatge.

01 di 04

Aduprendu una photo digitale

A sta tecnica basa una paleta basata nantu à i culori prisenti in una photo, cusì elettu una photo chì cuntene una bella scala di colori. L' Impurtanza di una Imprudenza di GIMP pò esse aduprà l'imagine aperte è ùn pò micca impurtà l'imàgine da una via di l'architettura.

Per aperte a vostra photo seleccionada, và à Archive > Abrir è dopu navigate à a vostra foto è cliccate el botón Opzione.

Sì sì felice cù a mixta di culori in tutte a vostra foto pudete avè u passu prossimu. In casu, sè vo vulete basà a vostra paleta nantu à i culori dispunie in un spaziu particulari di a foto, pudete sculaccià una selezione in questa scona utilizendu una di l'arnesi di scelta.

02 di 04

Apertura u Dialettu di Palette

U dialogu di Palette cuntene a lista di tutte palette di colore di u colore installatu è offre opcions per edità è impurta le palette novi.

Per apre u dialogu di Palette , và à Windows > Diàlogos di acoplai > Palettes . Truverete chì u dialogu Palette ùn hà micca un buttone per impurta una nova paleta, ma solu avete bisognu di cliccà nant'à u situ in a lista Palette, è selezziunà Amparta Importazzamentu per aperte a dialogà di Importa un novu Palette .

03 di 04

Importa una nova palette

U dialogu di Importa un novu Palette possa uni pochi cuntrolli, ma queste sò direttamente.

Prima di cliccà u buttone di a rimuziu Image è in seguitu u menù di cullà ghjustu da voi per assicurà chì avete sceltu l'imaghja chì vulete utilizà. Se avete fattu una selezione per selezziunà una parte più bona di l'imaghjina, fate cliccà nant'à i poghjenu selezziunate solu a casella. In a seccioni d' opzioni d'impurtanza , nomene a palette per fà fà fàliule per identificà dopu. Pudete abbandunà u numeru di colori senza cambiatu salcepte chì specifiche vulete un numaru più chjuco o più grande. U paràmetru di Columnesu sò solu affettuaranu a visualizazione di i culori in a palette. U furmatu intervallo pruvucarà una lacuna più grande chì deve esse settore entre cada pixel sampled. Quandu se cuntentu cù a paleta, cliccate u buttone Importa .

04 di 04

Utilizà a vostra nova paleta

Quandu a vostra paleta hè impurtata, pudete fà usà facilmente da cliccandu doppiu annantu à l'icona chì u riprisenta. Questu abre u Paleta Editore è quì pudete edità è chjamate i culori individuali in una paleta, cumu si vulete.

Pudete puru dinù dialogu per selezziunate i culori per u usu di un documentu GIMP. Cliccate nantu à un culore a metterà cum'è u colore nantu à u Color , mentre mantendu a chjave Ctrl è cliccella in un colore l'avarà da u Color da Fondo .

Importa una paleta di una imagina in GIMP pò esse un modu faciule per pruducià un mudellu di culore novu è ancu assicurà chì i culori consistente sò usati in un documentu .