Guia rapida di Elementi di Mailto: URL

Pudete spiegà Subjects predeterminati, Testu corpu è più in E mail

Se permette à i vostri visitori di u situ web chì vi mannanu un maile per mailto: ligame, avete qualchì furnisce un modu particulari modu cusèvule per stabilisce u cuntattu. Tuttu ciò ch'elli anu da fà è cliccate è principià per scriviri u so messagiu.

Ma questa crescita ùn hè micca tutti u mailto grandi: hà in una tenda. Diciareti chì vulete definisce una materia prima, per esempiu, perchè ùn sapete chì u email hè statu mandatu via mailto: ligame in u vostru situ web. E forsi vi vulete suggerimentu un testu predeterminatu per u corpu à i visitatori nantu à cliccà nantu à un vitture particulari (pudete aduprà sta criata per crià un insegnamentu simplice, per esempiu).

Scupremu cusì cume stanu avanzati ma per mezu di utilizatori diffici di mailto: travagliu.

U Mailto: URL

Un URL mailto hè basatu di trè parte. Prima vene

To

L'indirizzu email (in seguitu à u mailto: in seguitu) pò esse più d'una indirizzu. L'indirizzu multiplici sò siparati da una vigna (cumu avete aduprà in a A: line di u vostru cliente di mail). Curiosamente, un mailto: u ligame hè ancu validu (è opare) se ùn cuntene nisun domiciliu predeterminatu in tuttu.

Hè dunqua perfettamente legale per impone u sughjettu impunitu (using ? Subject = ) direttamentu mailto:. Puderemu create un messagiu cù un tema predeterminado, ma nisun destinatariu predeterminato: mailto:? Subject = Doc,% 20do% 20da% 20dance .

Headers

I cose più boni, per suprattuttu, venite. In u "header" parte di u mailto: URL pudemu fà quasi tuttu. Ogni nome di cume è u valore specificatu in RFC 2822-L'Internet Message Format-pò esse usatu in teoria.

Ùn solu ùn ci pudemu spicciariate "Sujetu:" di linii, ma ancu "Cc:" (mandonu una copia di carbone) o "Bcc:" (una copia di u carbonu).

X-Headers

D'interessu particulari hè a capacità di "inventà" linii arbitrarie di cume . Sò bisogni deve esse precedutu da "X-" per esse legale - forse sapete u omnipresente "X-Mailer:" cume. Nzè cun un cliente di email cunputatu di filtramentu basatu nantu à linii di reute di arbitramentu, questu fa per maraviglia di sorte è di posibilitate di filtrazione.

Tutte e rùbbriche sò specificate in u listessu modu chì sapemu da u sughjettu: [nome di capu] = [corsi di u valore], per esempiu: XZ = Y.

Sfurtunatamente, tali X-Headers sò senza scupertu cumminzioni di u cliente di u vostru navigatore è u cliente di email, per quandu ùn pudere micca fà cunvince micca à esse mandati.

Testu di Missaghju Default

Infine, ci hè un nome di e cabine speziale: corpu .

Cù stu "intesta", pudete spiegà u testu chì pareva u corpu di u messagiu à u messagiu. A parte di u corpu di u mailto: U schema URL hè destinatu principalamenti per missaghji testi corti.

Dopu à a manera di cunnessione travaglia in HTML, caratteri stampati sò deve esse codificati quandu custruiscenu un corpu predeterminatu per un mailto: ligame. Un spaziu deve esse traduttu per "% 20", per esempiu, è un spaziu di linea hè "% 0D% 0A".

Fortunatamente, ùn avete micca ricurdatu di sti codici o fà facili cù mani. Utilizate JavaScript o u mailto convenient: Codice di URL invece.

Avanzate Eghjunghje

Ma cumu pudete avè parechje più di una parte "header", un Assignamentu predeterminatu è u testu di missaghju predeterminatu, per esempiu? Questu hè fattu cun un ampersand: & .

U primu capu seguite indirizzu di u destinatariu dopu unu mark d'interrogazione: "?". Tutti i corsi di u futuru sò assuciati in ogni modu, separati da l'ampersands.

Per esempiu (i rughjuli di linea hè quì solu per assicurà a vista neat, per esempiu, ùn avete micca dà insertà à l'URL):
mailto: recipient@example.com
? subject = Ha!
& X-Mailer = Baluba
& body = Ha!% 0D% 0ABla!