Hè a Pokémon White Hand Enemic Real?

Legends Urbani sò stori risichendu à ogni mumentu di l'annu, ma a so popularità spicce durante a siesta di u Halloween. Qualcosa di foglie rinfrescanti, zucchii è cuttura crisce faciale fà più faciule per crede a più pruduttiva di i testi di campagghinu. Ancu i leggende urbani basati nantu à i video games vi ponu allughjatu in u centru annu quandu uccredi si mette, cumprese quistioni dubbiusi chì Pokemon Red è Pokemon Blue anu un spitu inquietante di una mano morta oculta in u codice di ghjochi. Sta legenda hè cunnisciuta com'è "Sprite biancu" o "Sprite di Mortu".

A serie di Nintendo prumesse ghjocu di a qualche ligame urbana. A legenda di Pokemon Lost Silver parla di un ghjocu chì un entrenatore Pokémon morre una longa morte solitaria, è ci sò sempre assai generazioni un fannijiet Pokémon chì insistenu à a musica di Pokémon Rossu / Lavareddu di l' Astre de l'annu pò causà a fuddie (vede « Sindrome di a lavanda )».

A Storia di u Sprite White Hand

Haganstanti, a Ligenda Sprite di Manu biancu hè ancu basatu annantu à Lavanda Town - u paese di "vèrgine reale" chì si poni cum'è cimiteru per Pokémon. Sicondu a storia, a manu bianca hè stata prima di presentà in un scontru à u stranieri in u terzu piivanu di Lavanda Tower (u locu induve a mamma Marowak muriu mentre pruteggià u so babbu Cubone da captura da Team Rocket).

L'Sprite di l'Albatrossa, chì hè suppostita enterrata in u Pokémon Rojo / Codice urdinu cum'è "WhiteHand.gif", detti creepy detale. L'appendage pedagogicu hà u so duminu di bocca curled in un pezzu finitu è ​​di pezzu di carne hà cullate per l'osse. Tendini dangling indicanu chì a manu hè stata distrutta da una altra criatura.

Manu biancu si dici chì teni quattru animazione: Una animazione "introazione", animazione senza animale, è dui animazioni d'attacheti chì sò tichjenu in u codice di u ghjocu "Fist" è "Brutale". Quandu s'eticia "Fist", bole Bianchi à una pugnu è di cursi. L'attache "Brutale" hè più nebuloso, in ogni casu. A legenda dice chì a maiò parte di i marcelli di l'animazione di u muvimentu voci falte da u codice di u ghjocu, è a manu sana hà apertenuta prima chì a cutra scordu. Manu biancu torna appena parechji sicondi dopu, u puntu propiu chjucu.

U Pokémon Manu biancu Sprite hè un Mitu

Manu biancu hè un mitu. È, a rigioni di Lavanda è di Sindromu è Pokemon Lost Silver, ùn hè mancu un mitu particularmente scrittu. U sprite nìuru è biancu per a manu bianca hè sensu inquieta, ma nunda di a storia. Manu Bianca hè presumata d'esse animata, ma u primu ghjocu Pokémon - i ghjuculi stessu chì avete investigatu Lavanda Tower - manca d'avientu animatu. Pokémon Crystal di u 2001 di u Game Boy Color era u primu titulu Pokémon chjamatu animazione, ma ancu i sti movimenti eranu simplificati. L'animazioni allegati di a manu bianca sò un livellu di cumplissità chì a serie ùn vedi micca parechje anni da a so cuncepimentu.

Ùn hè micca difficiu per vede perchè u mitu di spitulu biancu hè stata inventata. Pokémon Roja / Lavanda à Torre Azules hè un locu spaventu chì ghjera contr'à l'altri locali solei in u ghjocu ("sunny" in u sensu metafòricu, postu chì Rice / Blu sò ghjoculi bianchi è bianchi di Game Boy).

Inoltre, Lavanda Tower hè ancu a casa di u ghjustu "GHOST", un sprite sprittu chì face u stallamentu per l'enemoli di a torre, finu à pudè identifichi cù l'elementu Scopu Silph. U ghjustu ghjustu hè tutte di curiosità, ancu per quarchi cosa di un ghjocu di i zitelli. Ùn pò micca cummattutu o capunatu, facendu un anomaliu in Pokémon. Quellu chì hà crafted the myth of the White Man, ovviamente significava per a criatura di purtassi a stissa presenza ammiammi cù GHOST. Cù un pocu di travagliu, a legenda forse vi sò più persistenti.