I 7 Best Monitors Curved to Buy in 2018

Fate chì u vostru video o cumpagnia di vedere filippa più immersiva

I monitors curvati sò diventà sempri più frequenti, cun pricipitazione sferenze è specfizziunìsimu melliculate per i primi mudelli. Mentre era un pruduttu niche prudente, nunda compara cun un ultramore curvatu per una vita immersiva di cinematograficu è di gaming. Cu accussì numarosi numeri di modelli è i signe, ma ùn hè micca cusì faciule per separà a grande nantu à u meramente bona. A bona nutizia hè chì sì vo avete un oraghjolu, cercanu a più grande è u megliu, o solu vulemu una manifestazione multipuntu chì faci un bon travagliu di tuttu, avemu l'avete alcatu quandu hè vinutu à cumprà una. Allura lettu à vede i nostri picks for the best monitors curvati à compreu ora, in una larga categurìa.

Sè vo passate un bonu scorri chì hà vultatu in u curvedu chì ùn deve micca trenu u bancu, ùn si tratta micca più di u LG 34UC79G. Ughjettu boni per edità e spreadsheets, voi u vostru spettaculu favorevule o ghjochi di ghjochi di ghjochi, hè un monitoru cù u perfetta equilibriu di spiccificità è u prezzu.

Hè stata d'altitudine è artighjanali cuncepitu, hè solu trè centetuli di grossu è hà a distribuzione usica di porti HDMI, DisplayPort, USB è audio. Plus, ricevi un cable HDMI è u DisplayPort in a casella.

U rapportu 21: 9 hè sempri cchiù cumuni per i grandi monitori curvosi cum'è questi, è ancu chì a retazioni di 2560 x 1080 ùn hè micca u più altu, vole ancu chì ùn avete micca l'ultima cartolina di gràficu d'alta tecnulugia per ottene un regnu bellu ghjucatu .

U largu chjave di ricaricà (50-144Hz) permette chì a tecnulugia di FreeSync u so magia, chì significheghja mità di ghjocu di visualizzazione glitches, è a razza di cuntrastu hè qualcosa di u più altu di qualsiasi IPS, curvati o altrimenti.

Sè vo circate di un monitoru curvatu ma ùn vole micca di passà più di qualche cìantu centu di dùvi, e boni valutate sò stati pocu pocu distanti. U fabricatore taiwanese BenQ hè prova di cambià da quì cù u 31,5 "EX3200R.

Questa visualizazione hè riccuata di funziunalità per i soldi, cun un disignatu sottumessu, una alta frekwenza di 144Hz, cuntrastu bellu cuntrastu è altezza di l'altezza. Inclusa cumpriu l'assistente di FreeSync, facendu cusì una scelta sorprendentemente bè per i gamers.

Di sicuru, ùn avete da ricerete ogni qualità prima in una visualizazione bi prezzu pressu. A più notevoli, a risuluzzioni di 1080p hè relativamente bassa da i normi attuale è a varietà di culore surtite un pocu per esse chjapputu per i prufessiunisti di graffiti Puderete menu porti chì in a maiò parte di l'altri monitori, ancu.

A sottu à a mità di u prezzu di l'ultima fini, però, quelli limitazioni sò cumprèvuli è ùn sò micca prublemi principali. U EX3200R hè un grande lottere di monitor per un pocu soldi, facili faciule a nostra riserva di u principiu.

LG hè unu di i grandi nomi in monitors curvati, è u 34UC98 hè unu di i mudelli più ricchiati. U spaziu IPS 3440 x 1440 vene casi perfettamentu calibratu da a fabbrica, cù parechji presets per a rapidità di cunversione di u jocu, u teatru, u travagliu è altri manere.

Cù eccettu per u 99% di sRGB, i culori accurati sò vinduti per l'avid watchers di filmi è di i prufetori di gràfici. L'aghjunta di dui parlanti di sètti vittimi permette chì u monitorizeghja un sonu impressivu per andà incù u so displayu di qualità, è a cunforma in una pianeta d'entretenimentu.

Ogni estensu utile include un portu USB 3.0 cù supportu di carricu rapidu per assai smartphones, più di dui porti HDMI, dui porti Thunderbolt 2 è un DisplayPort. Ùn sò micca tressu di l'opzioni di cunnessione per i Mac o Windows. A visualizazione hè ancu aghjustamente à l'altura è di a tilt, una funzione chì spessu sia fora di i monitors curvos alta cum'è questa.

I pupulari di 4K anu fattu diventà cumu gràficu di disegnaturi è altri prufiziunali in l'ultimi anni, ma mentri a maiò parti di i monitudi curati panoramichi furnianu assai spazii per trasfigurazione, un pocu di elli cumbatte 4K (3840+ pixel band) solu. Sè a maiò alta risolvi prupone più à voi, verificate l'AOC C4008VU8 invece.

Stu monitoru ùn hè micca chjucu - à 40 ", hè unu di i più grandi di u mercatu è per a grandezza è e funziunalità, hè relativamente bè cumprate. A stessa 3840 x 2160 hè impressionanti, cun cuntrastu cuntrastu è ricchi, culori precisos è hè megliu quandu viaghjanu à travaglià è viaghjate mostra. Dichte chjamatu, manipule i ghjuchi esigenti beni bè da a mancanza di supportu di FreeSync.

Hè dui porti HDMI, dui DisplayPorts, un portu VGA è quatre porti USB, ùn sò micca chjude l'opere di cunnessione. Pudete vede parechje fonti simultaneamente nantu à u screnu o una sola foto-in-stampa.

Osservatorii curvosi sò intruti in i soi pantografi di 30 "o più largu, ma ùn tutti ùn anu più pocu spaziu in u scrivanu o di u dirittu in u so billetone. Ma u C27F398 di Samsung hà e duie cose.

Intantu sacrificà un spaziu di schermu, luminosità (250 nits) è risuluzione (1920 x 1080 pixel, 60Hz), stu monitor di linea hè ideale per spazi stretti è scriviri ligeri. Samsung include a tecnulugia "EyeSaver" da i so più crescenti, chì cutsce nantu à e emissione di u lume blu è u fucinaturu, cù un sensoru di luminosità automaticu per u pudere di l'energia è di a stizza d'ochji.

Ùn ci hè micca un altru in parlante, ma un standard 3.5mm jack permette di vende l'auriculare in direttamente à u monitor. L'opulence di l'intrattenimento sò limitati à 1 HDMI è 1 Socket Displayport, cun un cable HDMI di sei piedi includit in a casella.

Asus hè stata posta à l'articuli di ghjocu di ghjuchju sottu à a marca di a Republica di Gaming (ROG) per parechji anni, è u SWIFT PG348Q ùn hè alcuna esurtazione.

Ùn ci hè nunda suttili nantu à u mondu, da a so dimensione è l'attitudini di stile ndustriali à u logu rinu chì pruteghji da a basa nantu à l'desk sottu. A curva di stampa ùn hè micca pronta com'è qualchì altru viaghjà, ma hè sempri bonu per cumprà a vostra visione perifèrica, è l'anguli visu sò excellii.

Ricerca di ricerca, ratios di cuntrastu è saturazione di colore è precisione sò perfetti, cumu duvete aspittendu da un monitoru in questu puntu di prezzu. A cumpatibilità G-SYNC hè ancu standard, chì significheghja micca stanca di pantera o cunfiltru di stampa, s'ellu si usa una carta grafica nvidia. Se u ghjocu chì sia ghjucatu nativamente favurè u rapportu 21: 9, u 3440 x 1440 panel dà una di e più boni esperimenti di ghjocu chì pudete avè pussutu.

Navigate l'opcions di menzione hè fatta via un joystick à a righima di u dirittu di u monitor, è hè un prucessu moltu più simplice chì u buttone infinitu favuritu da l'altre fabricatore. L'unicu puntu debbitori veru hè u parlante di dui vittori, a maiò parte di e persone sustituireghja cù versi più longu o in auriculares.

Ùn avete micca cuntenutu cù u 34 "di a dimenzja di mostra di i monitori curvatu, o ancu a versione di 38" sottumessu da un pocu di cumpagnie, Samsung hà pruduttu una pantera prufonda assai grande chì hè assai più grande ca qualsiasi altru à u mercatu.

À un 49 »cuncepimentu, u CHG90 hè grande abbastante per sceglie in facilità trè applicazioni o avianu à cumpagnie una visa periferica per una sperienza di verità immersiva. Samsung tippromwovi l-monitor principale per l'entretenimentu, cun un rapidu u tempu di risposta d'1ms, FreeSync 2 tecnulugia, supportu High Range dinamico (HDR) è altre funziunalità di u jocu.

Ùn hè micca bellu cum'è impressiunanti quandu si prisenta un testu, in ogni modu - in una pantalla di st'addiscenza, ancu a retazione di 3840 x 1080 ùn hè micca bè suficientemente per sughjettu di ricerca. Per quelli gamers è i amatori di cinema chì volenu seriu fonti immubiliarii di scatula, è anu un scrivania chì pò manighjà u 34 libbra di sta manifestazione di mostru, ma ùn ci hè solu nunda chì si compara.

Divulgazione

A, i nostri scrittori d'esperti sò cumprati di ricerchià è scritte critichi pensati è editoriali indipindenti di i megliu prudutti per a vostra vita è a vostra famiglia. Se vulete ciò chì facemu, vi pò sustenevi à tra i nostri ligami sceltu, chì guadagniscenu una cumissioni. Sapete più nantu à u nostru prucessu di rivista .