Identificà un CMS di u situ cù l'Elementu "Head"

Reveal WordPress, Joomla, o Drupal Under the Hood

Parechji siti grandi sò custruiti cù un CMS cum'è WordPress, Joomla, o Drupal , ma spessu pruvate di occupallu a so identità. Cù una attesa prussima, pò ghjenarà a verità. Eccu i cundimi a facilità di verificà.

Prima, Verificate i pinsamenti ovvi

A volte, u foratricu di u situ ùn hà micca sguassatu i signi evidenti chì venenu custruiti cù u CMS. Per esempiu:

U logu di Joomla pare micca spiciale quant'è un icona. Spessu, pudete sapemu chì i diritti di u situ utilizatu una bona parte di soldi cum'è un site cum'ellu hè custruitu, ma nimu hà avutu chì l'iconu di Joomla predeterminatu ùn hè sempre ghjustu.

Cumplementu, Examina u & lt; head & gt; elementu

Avete mai vittutu tituli cum'è "WordPress potenti più di 50 millioni di siti", è si dumandassi cumu cunnosci ? In ocasu, queste annunziale si riferenu quanti volte chì u CMS hè stata annunziata, chì hè facilitu per contà. Ma hè abbastanza simplice per stummà u cuntestu di u situ, perchè a maiò parte di l'CMS inclui i taggedhe ocularizzati chì identificanu.

Queste tagged hidden sò in l'elementu "capu", chì vene à a cima di a pagina, davanti à l'tag .

Utilizà a & # 34; Inspect Element & # 34; Tool

Pudete vede l'element cù Vede U Fighjo, ma hè più faciule chì avete o avete l'uttene "Elementu Inspect" . Questa arretta pocu ferite permette di studià a fonti HTML di particulare parte di a pagina in una manera ràpida è strutturata. Hè assai moltu più veloce di spargimentu di e pantaloni di HTML cù Vista Source.

Per vede a , cliccà nant'à u rightu di a pagina è sceglite Inspect Elementu in u menù popup. Avete vistu u còdice HTML di a pagina. A cima di u codice, vi vede ... , o in Firebug, + .

U ... o + significa chì questa sezione hè doblegata . Cliccate per l'expandà, è vi vede qualcosa di chistu:

Hè da joomla.org. Ci hè assai più, ma a linia impurtante hè:

U Tell-Tale & # 34; Meta Generatori & # 34; Element

Pudete crede chì questa linea hè quì, perchè hè joomla.org. Eppuru scopre un di i millenarii di i siti di u guvernu utilizendu Joomla. Cumu à www.coastalamerica.gov? No icògliu di Joomla cum'è logò, ma un Elementu d'Inspeczione veloce revela ...

Pretty neat.

In WordPress, puderete vede una linea cum'è:

Per Drupal, hè interessante. Puderete micca truvà l'etiqueta "generator" per Drupal 6, ma in Drupal 7, vedi:

Di sicuru, WordPress, Joomla è Drupal ùn sò micca l'unichi CMS per utilizà l'elementu . Eccu a linea di MediaWiki, chì putenzi Wikipedia:

Tuttavia, ùn avete micca veramente quellu elementu in Wikipedia. Per una certa raggiuni, a caccià, ancu s'ellu ci anu un grande "Powered by MediaWiki" in u buttone di ogni pagina. Aviu avè bisogna à sta linea da u situ MediaWiki.

Chì si u generale di u # 34; Generatore & # 34; Elementu hè eliminatu?

Invece chì sta "generadora" tag hè prestu è utile, hè faciule simplice per i constructori di u situ. E, tristumente, spessu a facianu, probabilmente da venerable superstizzioni supra a sicura, SEO , o ancu branding.

Fortunatamente, ogni CMS hà parechje caratteri identificatori chì sò più difficili d'impiccà. S'è vo site curiosu, digià fucili più profonda per i segni CMS.