Indie Game 'Home' Reviżjoni

Pudete stu casu indie chì sustene u pantaloncini?

Home hè una partenza intrigante da l'avventura tipica di u focu chì cerca di scantari è emozioni. Ùn si ritrova cun promessi di decapità o gore, ma stende una invitu à i curiusivi gamers chì dumandanu un pocu più di u so divertimentu. Hè ancu datu una scelta: falà queste scalda o pruvà una altra via? Qualunque manera hè viable è vi conduverà un passaghju diversificante, horrify in quarchi cosa più sinistra chì l'ultima. Se queste sona cum'è una aventura chì vulete piglià, pudete esse probabbilmente casa.

À u primu sguardu, u ghjocu indipendente chì hè purtatu da Benjamin Rivers pruduce una inspirazione pesante da i grandi di poca pixelata di l'antica, è cusì à certe ùn avè micca conjure sensations of terror però nostalgia. Ma quandu i cose accumitanu, u vechju di l'innucenza di a zucchizza disturbe un misteru d'assassinu cun tanti faceti diffirenti.

U narratore si ponu tistimunziatu prima di piglià un scantu terribili, suspiamente chì ùn pò micca ricurdà ancu i più chjassi: perchè si svighjò in questa casa particulari, o ciò chì passa in dentro. Cum'è (e tù) fate u vostru modu à passà i salotti dimittante è di e catacumbesi di e zesi chì avete sviluppà eventuale, bits è pezzi di una stampa più grande sò lentamente palesa. Elementi sanguine, switches, una porta chjachjata - una fotografia chì u narratore ùn cunnosci micca bè u significatu di questu - hè tutta pattu per esse ligatu bè infurmatu in un pianu di divertente cù a fine.

Eccu a bellezza di a casa - pudete avvicinà da a manera di pudè ellu. Ùn ci hè cumbattimentu è ùn ci hè un rìgida strada di ghjocu. Infatti, a maiò parte di u vostru tempu hè spent pressing a space bar reading through the next bits of text available and interacting with your environment. Ùn avete bisognu di scopre, investigate è pora da e quantità abbundante di sparghje infurmazione è evidenza à u vostru dispusitivu. Ci hè una storia à u travagliu quì chì inseriscenu attivamente per vultà in spassighjate è dumandate questu quistione. L'atmosfera inquieta, accumpagnata da un travagliu di musica nervosa, in mano, à untu una scrittura novella fiurezzione interactiva chì ùn avete realizatu ùn si tratta d'impastallu in i so mani incridibuli finu à chì una di e decisioni di u situ vene.

In una età duva salto scare è dilizzionali offerte in ghjuvanza parevenu esse l'unicu tipu di gamers muderni di l'orraghja vi rispunderete, Home tandu parechje riscosi interessanti è successi in un nivellu induve a maiò parte di e partiti ùn sò micca in qualchì tempu. Invece di furnisce l'illusione di scelta, Home prupone frutte narrativu chì u ghjocu pò dicerà, è questu crea un scelta di u so propiu avventura è / novu visuale intuattivu chì si basa assai modi di invoca una reazione.

Sfortunatamente, Home hè curta ma curretta ma dolce. Puderete risoluzione sballantivi, aghjunghje elementi à u vostru inventariu è viaghja per e machinazione di una mente addledia troppu rapidamente. Ma per u prezzu è u novu attu di una cosa nova hè definitivamente valore l'prezzu minuscule. Quelli chì sò familiarizati cù u genre ci vole truvà qualcosa di novu è intrattenimentu per divèrtanu quì, è i ghjovani recettate spuntanu annantu à chì hè pussibule da u mediu. Hè certamente un interessante esperimentu è un altru sustegnu pò esse benefiziunate di circà nantu. Se vi interessate in scopre u generu horrore, hè un bonu postu per cumincià, sopratuttu si sere un pocu squeamish quandu si tratta d'averebbe persu è averebbe qualcosa un pocu più psicologicu.