Injustice: Deus Among Us Ultimate Edition Résultat

Ghjè stu successore di superherone di volu?

A quantu i fanali avemu, avemu piace u buttone mancianu u nostru modu à a vittoria, sese à u latu di u bonu o di u male. Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition hè chock full of fanservice, seasi cum'è per un superhéroe / supervillain, o avienti di cumbattenti. Hè un ingaghjamentu excellentu à u mondu di i ghjoculi di l'Universe di DC, è pacette un wallop cun bè di cuntenutu è d'onuri à perseguite per i hardcore players. Hè scontru uni poveri, ma in generale hè un ghjocu di cumbattimentu cumbugliu cun DC Favignani è una narrazioni per i so cumpagni attuttivi. U travagliu bastatu bè cumu un cunsurtore sparghje, è fegate nantu à a Vita PS Vita.

A storie hè stata circundante à un mondu post-Superman-gone madame. Doppu avendu accidutu à morte di Lois Lane è u so nascita (storia longa - leggiu a cumpagnie di comicie o ghjucate u ghjocu), Supes s'hè insane, è hà pigliatu nantu à sè stessu per esse un tipu di guvernu tutali.

Ciò chì deveru bisognu di sapè cumu hè a lotta di ghjustizia. Questu hè un ghjocu di NetherRealm Studios, chì ci hà purtatu a riabilione stupente, Mortal Kombat, chì hè stata prudente, brutali è bella quant'è parechje di i tituli MK classici, se micca megliu.

Ogni herou è villanu hè stituutu cù u so arseniale speciale di mudelli di mudelli à u so "stile" cum'è un caratteru. Per esempiu, Batman ponu mandà un Batmobile allazzata à u mità di u stadiu per attaccà à un avversu in terra. Havi deve esse scattutu tutta l'ossi in u so corpu è / o causanu dannu irreparable à l'omi di l'omi, ma hè una altra conversazione. In u listinu vechju, perchè ùn sò micca cuncipiti umani chì mossi senza l'ossigenu in u vacuum di l'ispaziu o chì credendu a reentrada à l'atmosfera dopu à l'attuali di Superman? Qualchì parechji sò più fiurenti di l'altri, quasi cum'è intesa d'uditori hè stimatu quellu chì vole vulerà ghjucà cum'è quale più, ma sò tutti sò sempre divertenti per piglià.

Mentri ci hè una cantina decentu di varietà frà i diversi prigione, i stili di struzzione sò tendenu à esse un pocu simili in esecutà. Particularità di movimenti si vede grande, ma ùn deveru micca veramente assai danni. Cumpagnia in u mità di a battaglia ponu turnà e mare à u vostru favore, ma ùn sò micca rivoluzionariu o particularmente interessanti. Ciò chì vi puderete gravitate hè u potenziale per i manifestazioni epici trà i vostri caratteristi preferiti è i so interaczii cun l'altri, seasi in modu di storia o scuffles setti. Avete veramente un sensu di a parsunalità di caractère, chì raramente hà espluratu in u prugramu, è si prumeghja in un cuntu assai admirable in Injustice.

U "Ultimate Edition" di u monicu resu in quelli Vita di l'adopti piglianu STAR Lab Missions, in più di tutti i DLC chì anu prumessu dispunibili per i pussibuli di a versione cunsola. In verità, ùn ci hè micca una barca di cuntenutu di parlà, ma i pruduttori chì ripiglianu issa versione di l'edizione in cunsola ùn devenu micca aduprà per apprezzarè a so racoltazione di ghjocu di battisimu in u mercatu di màsima di Sony, è serà un prufittu più bonu ancu chì ùn pèrdite nimu di u polu di l'uriginale.

Gràficamente è meccanicamenti quiche sferisce un pocu per esse chjapputu. Injustice: Gods Among Us ùn hè in modu perfettu, ma hè spunk è attitudine. Ancu i so similarii notevuli è diffirenzii cruciale à a franchizia Mortal Kombat, questu DC Cummageru di circà cume hè pocu diffirenti solu per affaccià da u restu di u pallino di superherone incontezidiunate quì, è questa raghjone bè per dà una chance.