Internet Protocol (IP) Tutorial

Questa tutoriala spiega a tecnulugia sottu à l'intruduzione di l'Internet Protocol (IP) . Per quelli chì ùn anu interessatu in l'aspettu tecnicu, vi saltate à a seguente:

IPv4 è IPv6

A tecnulugia di l'Internet Protocol (IP) hè stata sviluppata in l'anni 1970 per appogni unipochi di i primi rete di informatica di ricerca . Oghje, l'IP s'hè addivintatu un mudellu dinò per u travagliu di casa è di a cummercializazione. I nostri routers , i navigatori Web , i programmi di mail, u software di messageria instantània - tutti invucà nantu à l'IP o altre protokollu di rete finiscenu nantu à l' IP .

Dui versioni di a tecnulugia IP sò oghje ghjornu. I raffatrici tradiziunali di l'informatica utilizate IP versione 4 (IPv4), ma alcuni altre rete, particulari quiddi à i centri educattivi è di ricerca, avè aduttatu a versione IP di a nova generazione (IPv6).

IPv4 Indirizzu Notation

Un indirizzu IPv4 hè custituitu di quattru bytes (32 bits). Sti bytes sò ancu cunnisciuti da octetti .

Per un'unità di leghjibilità, l'omu sò u travagliu cù l'indirizzu IP in una notazione chjamata dumanda decimale . Questa notazioni ponu pereddi entre tutti i quattru numeri (octetti) chì cumprenenu una indirizzu IP. Per esempiu, una indirizzu IP chì i computers vede cum'è

hè scrittu in decimal cum'è decimal

Perchè tutti i bytesi cuntene 8 bits, ogni octitu in un indirizzu IP distanza in u valore da un minimu di 0 à un massimu di 255. Dunque, a varietà di l'indirizzu IP hè da 0.0.0.0 à 255.255.255.255 . Questa representa un totale di 4,294,967,296 indirizzi IP possibles.

IPv6 indirizzannu una notazione

L'identità IP cambia significativamente con IPv6. L'indirizzi IPv6 sò 16 bytes (128 bits) in più di four bytes (32 bits). Stu grandezzu maiò significa chì IPv6 accetta più di più

indirizzi pussibuli! Comu un numicu creciente di telefuni mondiali è l'altri cumpunenti elettrici di cunsumu anu sviluppatu a so capacità di networking è esigene i so domicili, l'indirizzu di l'indirizzu IPv4 di più chjave aghjunghje in u persone è IPv6 hè mandatu.

L'indirizzi IPv6 sò generalmente scritti in a seguente forma:

In questa notazione completa , i pariglii di stati IPv6 sò siparati da un colonu è ogni vaghjime per turne hè rapprisentatu cum'è un paru di numeri d' hexadecimali , cum'è in l'esempiu di seguente:

Comu cumparatu supra, l'indirizzi IPv6 frecuentemente contain many bytes cun un valore cero. A notazione d'uttisianu in IPv6 sguette questi valori da a rapprisintazione di teste (per l'upertu sò sempre presente in l' indirizzu reale di a rete ) da quì:

Finalmente, assai aduttimi IPv6 sò estensioni di l'indirizzu IPv4. In questi casi, i quatru quatru quatru quatru di una indirizzu IPv6 (i dui parcu di quidamperti aggiudate) pò esse riunificati in a notazione IPv4. A cunvertazione di l'esempiu di l'articulu dittaggmusu

L'indirizzu IPv6 pò esse scrittu in qualcuna di a nota completa, tauleje o nurmale amparatu illustrati prima.