Intruduzioni à i 60 Ghz Protocol di a Riceza Wireless

In u mondu di i protokolli di a rete in wireless , uni pochi sò studienti per coperà cù freqüenza di alta signe altamente cun l'aiutu à u sustegnu a più altu datu di tariffi per i cumunicazioni wireless.

Chì ghjè un 60 Ghjosimu Protocol?

Sta categuria di protoculi senza filu opera in una banda di signalling (gamma) versu 60 Gigahertz (GHz) . (Nota chì a varieghja hè abbastanti larga: questi protoculi ponu cumunicà in freti frequenzii finu à 57 GHz è altu à 64 Ghz.). Questa freti hè significativamente maiori di quelli chì anu utilizatu da altru protokollu wireless, cum'è LTE (0.7 GHz à 2.6 GHz) o Wi-Fi (2.4 GHz o 5 GHz). Questa differenza claudica rivisa in 60 GHz sistemi avè qualchì vantaghju tècnicu cumparatu à altri protokolli di rete cum'è Wi-Fi, ma ancu alcuni limitazione.

Pros i Cons di i Protocoli di 60 GHz

Seculi di 60 Ghz utilizate assai sti frequenzii d'alta freccia à crescita a quantità di l'anu di banda di a rete e di e dati di dati efficace chì ponu supportà. Questi protoculi sò particularmente bè adattati per a streaming video di alta calidad, ma pò esse usatu per trasmissioni di trasferimenti massimi di u fini. Comparatu à rete Wi-Fi chì sustenìanu ei ritmi di data maiati trà 54 Mbps è circa 300 Mbps, 60 Ghz protocoli di supporti di più di 1000 Mbps. Mentre chì u video di alta definizione pò esse streamatu nantu à Wi-Fi, necessa un certu compressione di dati chì negativament à a qualità di video; ùn esiste cumpressione di tali cumpressione in i conexioni di 60 GHz.

In ritorno di più di rapidità, 60 Gbps prutocols sacrifice network range. Un cunnessu tipu di u protocolu wireless 60 Gbps pò solu funzionà à distanzi di 30 pianu (circa 10 metri) o menu. I signali radichi d'alta freccia ùn anu micca capacità per passà a maiò parti di l'obstruczione fisica è e so connexioni interni sò generalmente limitati à una sola stanza. Per d 'altra banda, a varieghja reducida di sti ràdichi also significa chì sò assai menu menu prubabile di interferiscenu cù altre 60 GHz vicini, è fa spazii remoti e spingi di risoluzione di a rete in più più difficult for outsiders.

L'urganizazione reguladora di u guvernu gestionanu 60 GHz utilizazione in u mondu, ma in generale ùn esigenu micca e dispusitivi per esse licenza, à u cuntrariu di certi signalhe band. Per esse un spaziu senza llicenciu , 60 Ghz rapprisenta un costu è un prufittu di u tempu à u mercatu per i pruduttori di l'equipaggiu chì in turne benefizièghjani i cunsumatori. Queste radii tende à cunsumà più putere di l'altri tipi di transmittenti wireless, ancu.

WirelessHD

Un gruppu industriale criatu u primu protocolu di 60 GHz, WirelessHD, specificamente per supportà video streaming di alta definizione. A versione 1.0 di u standard cumpiitu in u 2008 avìa datu di tariffi di 4 Gbps , mentre que a versione 1.1 hà otturatu l'assistenza à un massimu di 28 Gbps. UltraGig hè un cuncettu specificu di marca per WirelessHD di tecnulugia standard di una cumpagnia chjamata Silicon Image.

WiGig

U standard WiGig 60 Ghz wireless (cunnisciutu ancu da IEEE 802.11ad ) cumpiitu in u 2010 accunsenu e dati à 7 Gbps. In più di u supportu video streaming, i vinditori di a rete stanu utilizatu WiGig com un reemplazizazione in wireless per u cattulinu di video monitors è di altre periferali di l'informatica. Un corpu industria chì si chjamava Wireless Gigabit Alliance tutta u sviluppu tecnulugia WiGig.

U WiGig è WirelessHD sò largamente intesu per tecnulugia cunglista. Qualchdi crede chì WiGig pò ancu rimbursà a tecnulugia Wi-Fi, ma questu esse bisognu di risolviri a so limitazione di u ranimentu.