KEF iQ50 Compact Floorstanding Speakers

Accuranza è Affordabilità per Audiophiles

Comparare Prezzi

Audiophiles è àvidi music lovers cunnoscile u nome KEF è aghjunghje cù l'altavelli altri. KEF hè un fabricatore di parlante britannicu fundatu in u 1961 da u tardu Raymond Cooke, un anticu engineer electricu cù a BBC chì amava a musica è hà prova à cuncepisce un megliu più bona per a riproduzione musicali. Quasi cinquanta anni dopu, i parratori di KEF sò ancu truvati in sistemi di audio fine è cù l'intruduzioni di i pezziuni di a Q, amatori di musica cun gustos esigenti, ma di più modesti pressupuli pò diventà parli di KEF.

KEF Design

L'iQ50 hè un riflettore riflittante sottocussu in a mitulugia di a linea di a serie Q cù u sonu chì cambia a so tene. Pensu chì pò esse classificatu com una torre mini. I i enclosures iQ50 sò curvati, una fattura caracteristica KEF chì minimizeghja a onda interna è l'armari sò attrazzati intornu à pruduce un enclosure sólido, acusticamente inerte. L'iQ50 havi un 5.25 "bass driver, un 5.25" mid-bass driver è un allianzatu cuncicicali "75" di aluminiumu di curuperu tweeter, parte da a unità KEF Uni-Q. L'iQ50s pò ancu esse bi-wired o bi-amplified.

A cunfigurazione di uni-Q hè una tecnula KEF. U Uni-Q design currispondi precisamente l'onda di u sonu da u midranu è u tweeter per creà un campo sonatu unificatu. I centri acustiche, o veli di vaghjime di i cunduttori sò allughjatu per tempu per fà un'inchista puntuale induve e so sonate emanate da u stessu puntu in u spaziu. Interferenziu tra u sonu sonu da parechje persunalizati hè minimizatu è i risultati furnenu una qualità coherente di sonu cun grande dispersione. Un parlante coherente presenta una onda di u sonu cumu si stà à sente un unicu driveru per tutti e freti, ùn sò micca disposti li cunnizzioni separati da un crossover. In a mo spirimintà, a coherenza di fondu hè unu di e cose più impurtante è spessu nutituata di riproduzione di musica precisa.

L'Uni-Q array in a Q serifiziu di i Series hè stata rifinuta cù una guaranuretta di "Tangerine" chì circundava u tweeter chì aiutate à diretta è cuntrullà u sonu chì venga da u tweeter.

Prime Impressions: Movies

Piglia un tempu per acquistà cù un carattere di parlante è e qualità sonu, ma i primi impresi sò sempre impurtante. Ci ponu aiutu uttellu à sente cunzentatu prima di fà un sensu criticu, ma a mio impressione iniziale di iQ50 hè avutu u so fondu incasciatu è bonu definitu cù i music è di u filmu.

U bassu bassu pò esse difficili di ottene ancu quandu i pratichi sò situatu in una stanza cù boni qualità acostica bona, ma l'iQ50 hà avutu bass bene di a casella cù una estensione excellente. Ùn ci era micca pezzi apparenti o cuminciassi in risposta di frekwenza di frebba, è u bassu paria ancu à a distribuzione uniforme per tutta a stanza.

Un casu in puntu era a sesta di a staghjoni di a serie Fox '24' (DVD, Dolby Digital), chì avianu abbundante suspense induce à u deep bass. In vista di a so diminuità, i KEF anu righjuntu u prufundità bass breve incù un subwoofer. Hè una scarrazione visuale surprisa. Infatti, aghju verificatu u mo sottu per verificà chì ùn era micca operatu. Normalmente avissi aduprà un subwoofer per sound tracks cun un cannelu LFE, ma questa era una teste bona di u KEQ iQ50 è anu passatu bè.

Last impressions: Music

Mary's Black's 'Columbus' da u so CD No Frontiers (Gift Horse Records), hà una robusta bass track que a KEF iQ50s riproduce cun una definizione solidissima è tightness. A Diana Krall, "How Insensitive" ("Da stu Moment On", CD, Verve Records) combina bundle bien definite cù l'articuli spot-on center.

U iQ50 anu un portu o vapore di fronti chì venenu cù un plug in scatula removable in l'eventu bass è troppu forte per preferenzi di scrittore persunale, ma ùn aghju micca necessariu d'utilizà i plugs.

Trascenderebbe avanti, a KEF iQ50 avia una qualità equilibratura proporzionala è equilibrata chì appruva un altofalante neutre. Mids è vocals avianu un timbre naturali è i ranni più altosdi sò detallati è precisii, ma evitenenu un chjuche d'altri o chilchè chì tende a purtassi in l'uce è risultati rapidamente in listening fatigue. I KEF anu datu una sperienza dilicata, rilassante, di u tipu chì si femu di a musica senza u boom-sizzle. Hè un esempiu excellentu di coherenza di sonu è fa scurdà casuale è crìtiche senza sforzu è divertente.

Chjave

I KEC iQ50 ci sò altri parlanti in i più belli pratichi chì avemu rivisu in u sughjettu di u $ 1000 per parella, è hè claru perchè perchè i amici di musica seriu revere KEF. Cinquanta anni di ricerca di designe di parlante è rinforimentu hà rimessu. Eppuru chì i parleghji KEF sounded great with movie sources, i so punti forti riali sò riproduzione di musica. Neutral, uncolore è equilibratu sò unipochi di e descrizii chì vulia utilizà per sintetizà a mo scuperta.

U so fiore compactu hè pocu apertu è u bonu fitu è ​​finita di l'armari hè impurtante. Trè trè reachi disponibili, u Cindy Nero, U Purnu Scuru è a Walnut Nurmale, iQ50 sera aduprà facilmente cun quasi ogni dispusitore di l'utensili.

KEF ricumanda 15-130 vati per iQ50, ma cù una specificazione di sensibilità di solu 88 dB (relativamente basso), suggerìsimu un amperu o un receptore cù 100 viti per u canale o più per acquistà a variità dinamica da a KEF iQ50.

Comparare Prezzi

Comparare Prezzi

Spiegazioni

Conductors:

Comparare Prezzi